Nog geen vakantieplannen hier... Ik gebruik de oranje elmex.. De groene is hetzelfde alleen dan met een mint smaakje.. Thee met dit warme weer is juist beter dan koude drankjes
Leuke mutsjes xSimone! Ik heb vanochtend m'n bewegende buik eindelijk kunnen vast leggen op film! Dat heeft me heel wat tijd gekost, haha. Iedere keer als ik wilde filmen, was er geen beweging meer te zien. Wel jammer, want ik krijg het filmpje hier niet geüpload... :x
Dat is jammer Beebj, had het graag willen zien! Hier weer een negatieve ovutest.. Grrr.. Hopelijk dan temp omhoog vanaf nu en eisprong gemist. Blijf wel nog steeds misselijk..
Ik heb eigenlijk nooit gaatjes. Ik eet alles met suiker etc. dus ik denk dat het ook te maken heeft met de sterkte van je gebit ! Ik poets altijd 2 x per dag, en heb Oral B tandpasta geloof ik. Ik ga volgende week even een paar daagjes naar 't buitenland, naar familie. Heb groot feest .. dus heb daar wel zin in Verder gaan we denk ik niet weg, misschien in Juli nog even .. Als we gaan, gaan we of naar familie, of in een All in hotel.. .
Mijn meisje zit de laatste tijd veel in en vlak onder mn ribben te schoppen, das geen pretje. Mn moeder zei vandaag dat mn buik al aan het zakken is. (Gebeurd later in zw.schap omdat je kindje richting indalen gaat).
Schattig die mutsjes!! Wij zijn van plan om eind september 2 weken naar mijn schoonzus te gaan in Texas. Ben dan 7 maanden zwanger en vliegen zou dan nog net mogen. Moeten het nog even uitzoeken.
Spannend Esmyralda. Weer een hoog temp vanochtend! Heel gek, FF zet nu opeens een kruis met ovulatie op dag 11 van mn cyclus. Theoretisch zou dst kunnen, maar dan zijn die dips van maandag en dinsdag (dag 17 en 18) niet te verklaren. Ben wel heel benieuwd, kan volgens FF volgend weekend testen!
Zometeen lekker naar de tandarts! Ookal zie ik er ook erg tegenop. Dan kan ik daarna wel weer eten en drinken op een normale manier. Main. Hoe dichter ik bij de bevalling kom hoe meer ik steeds meer naar me meisje verlang. En toch duurt t nog zo lang. Sws 10 weken ofzo klinkt kort maar is lang. En t zal vast ook zwaar worden met de kleine maar ik kan niet wachten♡ Misschien dat ik toch wel borstvoeding ga geven als het kan.
Spannend Kipje1! Word je er niet gek van om alles zo nauwlettend in de gaten te houden? Het lijkt me echt niks, haha. Bij mij zakken de buikbanden die aan de positie broeken zitten heel de tijd af. Heel irritant! Is dat bij jullie ook?? Misschien weet iemand dé gouden tip?? Heeft er trouwens iemand verstand van kleding enz. wassen? Ik neem aan dat jullie allemaal zelf jullie was doen? Mijn moeder was hier van de week toen ik bezig was met m'n was. En zij zegt dat ik alles binnenste buiten moet wassen (alleen ondergoed en sokken niet) en ook binnenste buiten te drogen hangen. Dit zou beter zijn tegen slijtage en verkleuren (als het buiten hangt te drogen). Nu doe ik dat al enkele dagen, maar het is best een gedoe! Extra werk lijkt het. Of het is een kwestie van even in komen.... Denken jullie dat het echt nut heeft? Of hoe doen jullie het? Ik draai trouwens maar drie verschillende wasjes hoor; donker (40 graden), licht (40 graden) en handdoeken enz. (95 graden). Ooh. Ik moet om 13 uur bij de kapper zijn. Vind het zo spannend! Heb nu lang haar tot net over m'n bh bandje en alles zo goed als op één lengte. Ik wil echt iets anders. Maar vind het ook wel eng!
Haha jawel, dat ga ik vanaf de volgende ronde ook niet meer doen Volgende ronde ga ik proberen het meer los te laten, maar ik ben nogal een controlfreak haha. Zit er geen elastiek in die buikbanden? Ik was spijkerbroek binnenstebuiten, maar shirtjes enzo verder niet. Op zich als je jezelf aanleert dat je hem binnenstebuiten in de wasmand gooit, dan is het niet heel veel meer werk Spannend, wat ga je doen qua kapsel denk je? Ook een kleurtje?
Echt elastiek in de buikbanden zoals je in sommige broeken ziet, zit er niet aan nee. Het is uiteraard wel rek stof zeg maar, maar toch op m'n gladde buik zakt het naar onder. Mezelf aanleren om het binnenste buiten in de was te gooien is zo moeilijk nog niet nee, maar mijn man...... Die zegt iedere keer als ik hem er aan herinner; ohja! Ik weet ook niet of het echt nút heeft.. M'n haar verven heb ik nog nooit gedaan en zal ik nooit doen. Als je het één keer verft, dan blijf je bezig (vind ik). Qua kapsel heb ik echt geen idee... Ik denk dat ik me ga laten inspireren door de kapster! Zij zien vaak ook wel wat er bij je staat zeg maar. Ben dit lange haar zó beu...
@Beebj: Bij mij zakken de buikbanden niet af. Misschien heb je een te grote maat? Of is je buik nog te klein, dat kan! Want dat was in 't begin bij mij ook zo. Ik heb wel een tip, gooi de broeken absoluut niet in de droger. Daar worden de buikbanden wel slap van.
Lastig met die buikbanden, misschien is je buik inderdaad wel te klein? Qua verven, als je een semi-permanente verf of kleurspoeling neemt dan vervaagt de kleur en heb je geen/weinig uitgroei. Ben benieuwd waar je mee thuis komt, spannend!
Nou mijn gaatje is weer gevuld gelukkig. Mag nu een klein uurtje niet eten, wel drinken gelukkig. Ik heb gelukkig voordat ik naar de tandarts ging al met moeite gegeten! Nou ik ben nog lekker verdoofd, mijn lip, klein stukje wang, en vooral irritant is mijn neus, vooral de rechterkant. Zo irritant! Helaas is 't geen kortwerkende verdoving, dus duurt 't wel even. Grrr. Maar gelukkig kan ik straks weer zonder pijn eten en drinken. Hoef ik geen rietje meer te gebruiken bij 't drinken haha! Wij gaan vanavond in Wolvega even bij een auto kijken. We willen een grotere auto, een opel astra ofzo!? Mooi gezinsauto, daar kan de kinderwagen ed. mooi in! We hebben nu een seat Ibiza, als de kinderwagen daar in moet, ben je echt dramatisch bezig! Wielen eraf ed. en dan past de bak er nog niet eens in! Dus zouden nooit kinderwagen in de auto kunnen doen en boodschappen doen.. Niet dat je dan perse de kinderwagen mee moet, want dan doe je gewoon de maxicosi en die op de winkelwagen, maar je begrijpt best dat dat irritant is!? Heb ik net m'n rijbewijs, beetje gewend aan de auto van me vriend, nog niet eens compleet want gaat nog niet altijd goed enzo, en heb de grote van de auto nog niet helemaal in m'n hoofd zitten.. dat ik soms denk "kan ik hier wel langs?" terwijl dat makkelijk gaat ! hihi. Maar dan wordt de auto nog groter! En waarschijnlijk verbeeld je je dat in, maar toch... Komt vast goed!
Het duurde bij mij ook wel tot week 20 ofzo tot de buikband mooi bleef zitten, zonder dat ik hem continu moet ophijsen! @Beebj
De maat is niet te groot, want als ik een maat kleiner doe, zit de broek eigenlijk te strak. Ik krijg dan last van buikpijn en aangezien mn buik nog zal groeien, zou dat niet verstandig zijn. Ook mijn buik is niet te klein, aan de hand van jou foto's xSimone, vermoed ik zelfs dat m'n buik ongeveer even groot is als jou buik! Ik draag al positie broeken vanaf een week of 10, omdat ik niet meer in mn eigen broeken pas. Ben nu alweer 23 weken. En nu opeens zakken de buikbanden pas af. En dat is vooral als ik bezig ben in huis bijvoorbeeld. Draag jij de banden op je blote buik xSimone? Of op een topje bv.? Dat je onder als je shirts een extra topje draagt bedoel ik dus. Ik doe nooit mn broeken in de droger in ieder geval. Gelukkig is alles goed gegaan bij de tandarts xSimone. Ik heb zelf een heel klein, oud autootje, maar rijdt perfect! Drie deurs en kunnen maar vier personen in. Het voornaamste is dat hij heel goedkoop en zuinig is en aangezien hij puur bedoeld is voor mijn werk, boodschappen en hier in de buurt; is het de ideale oplossing. 100 km/u rijden redt hij nog wel, maar echt snelweg is hij niet geschikt voor hoor. Daarnaast hebben wij de les auto (vanwege onze eigen rijschool). Een Volkswagen Polo Bluemotion uit september 2013, dus echt nog nieuw. Deze mogen we ook privé gebruiken en is dus onze gezins auto. Dit is een lease auto en gaan elke drie jaar (of bij 180.000 km) om een nieuwe. Beide autos zijn niet super groot, maar wij pakken toch zo min mogelijk de auto. Ik ben van mening dat alles past
@Beebj: Ik draag mn buikbanden verschillend, ene keer met topje, andere keer op blote buik, met dit weer op mijn blote buik. Ik had ook ongeveer met 10 à 11 weken een positie broek, omdat mn eigen broeken niet meer pasten. Maar toen was de band nog wel wat te groot! Maar ik heb geen idee, waar haal je je broeken weg Beebj? Ik haal ze bij H&M! Die zijn altijd wel goed. Aargh, wordt ik net door mn menager gebeld, ik meost vandaag op kantoor wezen, nooit mailtje voorbij zien komen! Nou dan zal ik die kant maar even op! Even wat kantoorwerk doen.