(Net) gestopt met de pil - club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door AmberS, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Dit zou ik idd goed uitzoeken, want bij sommige maatschappijen mag je al niet meer vliegen vanaf 32 weken, bij de ander tot 36... Tis zo wat als je niet meer terug mag he ;)

2. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

Misschien zijn de broeken al wat uitgerekter dan Beebj?
    Anders zou ik het ook niet weten.

Ik heb ook een kleine auto, maar wel 5D, heb hem vorig jaar gekocht ook met oog op de toekomst, had hiervoor een 3D. Auto was helemaal nieuw toen ik hem kocht, dus hopelijk kan ik er nog jaren mee vooruit.
    Ben ook niet zo bang of het wel of niet past, anders kan er altijd nog een bankdeel plat :D .

Vriend heeft een wat grotere auto, ook 5D (dezelfde als die van jou Beebje ;) ). Die auto zullen we het meeste gebruiken, want die is van de zaak, dus daar betaalt de baas ook alle privé benzine van.
    Over een jaar of 2 mag m'n vriend een nieuwe auto uitzoeken en dat wordt dan wel een ST waarschijnlijk.

3. xSimone

xSimone Niet meer actief

Wij doen het voorlopig met 1 auto. Mijn vriend carpoolt altijd met collega's naar het werk, dus ik heb eigenlijk altijd een auto voor de deur. Als hij 's avonds een keer weg moet dan is dat zo. Tsja, en soms is hij naar de brandweer, dan heb ik even pech. Maar verder redden wij het nog met 1 auto. Vanaf week 36/37 gaat hij wel zelf met de auto natuurlijk, omdat ik dan op mn laatste weken zit. Maar verder carpoolt hij altijd, lekker makkelijk! Misschien dat ik later ooit nog eens een auto bij koop, want als ik straks weer werk kan vinden ergens, en ik werk alleen avonddiensten en weekend, dan heeft mijn vriend nooit een auto voor de deur, tenminste als ik niet in mijn eigen dorp kan werken. Duss dat is ook wel een beetje sneu! Dan moet er misschien maar een klein autotje bij.

4. xSimone

xSimone Niet meer actief

Pfff, ik wil m'n kindje in m'n armen hebben.. ik verlang er steeds zoveel meer naar! Aaargh. Kan niet wachten tot ze er is! :(

5. beebj

beebj Niet meer actief

Ik haal ook positie kleding bij H&M. Broek heb ik daar nu maat 40 van.

Vanmiddag een uur bij de kapster gezeten voor een totaal nieuwe look! Er is echt heel veel af, schuine lok, in laagjes en flink uitgedund. Van m'n bh bandje naar m'n schouders! Zal wel even wennen zijn, maar het kan nog wel op een staartje.

En ons proef geboorte kaartje is binnen! Hij is echt perfect! Na de bevalling de juiste gegevens doorgeven en dan bestellen. Voor 12u besteld, is de volgende dag in huis. Nu hebben we alles klaar!! :)

6. xSimone

xSimone Niet meer actief

@Beebj ,wat gewaagd! Ik durf dat niet. Ik vond met fotoshoot van vrijgezellenfeest mijn haar ook leuk toen ze het vastgezet hadden alsof 't leek dat 't korter was, in soort boblijn. Vond 't erg leuk, iedereen trouwens.. maar ik durf 't toch niet zo te knippen! Ik was altijd zo blij dat 't lang waas, maja ze zeggen na de zwangerschap wil je vaak alles anders.. dus dan zullen we wel even zien haha! :p

Wij hebben geboorte kaartje ook al binnen en zijn er ook uit gelukkig :D Helemaal leuk. Inderdaad dan de gegevens nog even doorgeven, en dan hopen dat 't gauw thuis komt en dan op de bus! Tenzij ik 't via hun wel gelijk laat versturen, even zien wat t verschil in prijs is! ;)

Waar heb jij je geboortekaartje gemaakt? Wij/ik op Greetz.

7. beebj

beebj Niet meer actief

#2467 beebj, 22 mei 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mei 2014
    Ik heb ook jaaaaren getwijfeld hoor, haha. Maar ik bleef maar zeuren, dus ik moest gewoon de stap eens zetten. Ik zie wel hoe het bevalt. Haha!

Ik heb het geboorte kaartje ontworpen op liefleukeneigen.nl. Ik ga nog wel een gratis belevings setje bestellen om alle papier soorten te bekijken. Dus daar is het nu even op wachten.

8. XmoonlightX

Hier ook weer even heerlijk naar de kapper geweest.. :D
    Niks spannends, gewoon weer lekker een stuk eraf..

Net nog even een testje gedaan..hij is nu echt omo wit:D

9. beebj

beebj Niet meer actief

Ik ben heel erg benieuwd naar jou kapsel XmoonlightX! :D Heb je een foto of kun je het omschrijven? Ik ben eens aan het nadenken wanneer ik weer naar de kapper zal gaan. Hoelang ik er tussen zal laten zeg maar. Ook omdat ik 17 september uitgerekend bent, wat is wijsheid...

Goed dat je test helemaal wit is XmoonlightX! En nu? Wachten tot je ongesteld wordt? En daarna aan de klus?

10. XmoonlightX

Heb het op mn schouders en een schuine lok.. Wel op een lengte.. Met lagen valt mn haar heel raar.. Door de slag die er dan in komt

September?! Dan ben ik weer twee keer geweest haha.. Mijn haar groeit terwijl je er naar kijkt ;)

Nee ben al vier dagen ongesteld geweest :D dus we kunnen deze ronde weer aan de bak :D:D

11. xSimone

xSimone Niet meer actief

@Beebj: Ben ook erg nieuwschierig naar jouw haar! Hihi.
    Leuk dat je zelf ook helemaal ontworpen hebt, dat geboorte kaartje. Ga je als je baby geboren is een foto van maken en hier uplaoden als je tijd hebt? Ik wel een keer! Maar dan moet ik wel tijd en zin hebben, want moet adres ed. allemaal wegwerken in paint natuurlijkl! :D

@XmoonlightX: Echt super dat je zo "snel" weer ongesteld bent geworden, kan je weer mooi aan de klus! Hopelijk is 't deze maand gauw raak! Ik gun het je zo ontzettend! Hopelijk blijft 't dan wel plakken! Ik ga voor je duimen meid. Wanneer verwacht je dan je NOD? Of kan je dat nog niet zeggen?

12. XmoonlightX

Hopelijk 15 juni als ik een cyclus van 28 dg heb, maar ja dat is nog een verrassing he bij mij :D

Ja was erg blij idd dat het zo snel kwam!! Echt beter

13. beebj

beebj Niet meer actief

Denk dat onze kapsels dan vrijwel hetzelfde zijn XmoonlightX. Alleen heb ik wel lagen, omdat ik vind dat het dan speelser/vlotter valt. Heb ook vrij veel slag in m'n haar, vooral nu op deze lengte. Mja, zal wel zien wanneer ik weer naar de kapper ga. Denk dat ik dat vanzelf wel merk... Meestal als ik bel kan ik diezelfde week nog terecht, dus dat is het probleem niet.

Ik wil best het geboorte kaartje en geboorte bedankje hier uploaden als foto hoor als het zover is! In het ziekenhuis waar ik ga bevallen, hangen ze altijd een geboorte kaartje in de gang bij de deur van je kamer zeg maar. Dus op dat kaartje ga ik de adres gegevens doorkrassen met pen ofzo. Maak ik gewoon van dat kaartje foto's.

Oh, dan heb ik dat gemist dat je al ongesteld was XmoonlightX, sorry! Nu hopen dat het snel raak is dan!

14. XmoonlightX

Haha daar hoef je geen sorry voor te zeggen :D
    Ja ik doe de ene keer wel laagjes en de andere keer niet.. Afgelopen paar keer niet..

En ik moet eerlijk zeggen, het beland bij mij gauw in een opgestoken kapsel haha

15. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

Vol goede moed de nieuwe ronde in Moonlight!

Klinkt leuk je kapsel! :)

Ik heb her vroeger in een keer 45 cm korter laten knippen, van haar op mn kont naar op mn schouders. Het groeit wel weer aan als je het niet mooi vind :p

16. Dieene

Dieene Actief lid

11 mei 2014
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb zo'n 2 jaar geleden ook van het ene op het andere moment m'n haar afgeknipt en gedoneerd aan stichting Haarwensen. Was het ineens zat dat lange haar! Geen spijt van gehad, alleen maar leuke reacties.

Heb op 't moment wat last van m'n onderbuik. Al een paar dagen. Voelt niet prettig!
    En m'n gezicht is onrustig. Vol met bultjes. Hoop dat het hierbij blijft qua klachten van het "ontpillen".

17. XmoonlightX

Op een specifieke plek dieene?? Misschien een aankomende eisprong?

Hier ook weer een onrustig gezicht...het was zo mooi weg , balen..

18. xSimone

xSimone Niet meer actief

Auto verkocht nieuwe auto gekocht! :D super luxe. Allemaal dingen erop en eraan.

19. Dieene

Dieene Actief lid

11 mei 2014
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    Niet op een specifieke plek moonlight. Echt heel de onderbuik.
    Als ik een "normale" cyclus zou hebben dan zou m'n eisprong al geweest zijn. Aangezien het de eerste cyclus is na het stoppen met de pil is alles nog mogelijk. We wachten maar af.

20. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

Als je net gestopt bent moet je idd afwachten, er kan vanalles gebeuren....

Hier de temperaruur verder gestegen. Ff heeft het kruis veranderd, volgens FF nu 3 DPO..

Deel Deze Pagina