Hoop ook voor je dat het snel over is. Zo met zo'n tussenpoosje heb ik nog nooit gehoord hihi. Op naar je eitje nu Zou leuk zijn als het bij ons allebei raak is in juni! Oke dat is goed om te horen! Heb ook nog 2v5 liggen, weet jij welke gevoeliger zijn? Of maakt dat niet uit?
Die van de action kan sowieso volgens de blijsluiter vier dagen voor nod..en die van de kruitvat volgens mij ook Jaaa zal leuk zijn!! Maar ik blijf realistisch. Ik had dat ook toen ik de pil slikte , twee dagen niet en daarna nog twee dagen wel haha
Oh wat goed dat ze zo vroeg al kunnen. Wil minimaal tot vrijdag wachten, dus dat komt goed! Ja realistisch is ook goed om te zijn, maar dromen mag . Ik gun het jou eigenlijk nog meer dan mijzelf haha, dus als het bij een van ons raak mag zijn, dan hoop ik bij jou . Je hebt al wat maanden erop zitten en een MK, dus ik duim voor jou!
Ik vind 't zelf verstandig, niet meer te reageren op bovenstaande van Kipje1 en Beebj. Jullie vatten 't namelijk totaal verkeerd op zoals ik 't bedoeld had, want ik zei niet ik moet slapen vanwege de zwangerschap, Beebj. Ik zei dat IK MOET slapen, om de dag vol te houden! En dat heeft WEL met de zwangerschap te maken, want voor de zwangerschap had ik dat niet! Zo heeft een ieder eigen "kwaaltjes" ik heb het met vermoeidheid. Mijn moeder en tantes hadden dat ook tijdens de zwangerschap, dus dat zit ook wat in de familie, net zoals zwangerschaps- isias! Maar ik ga er verder niet meer op reageren, we gaan gewoon lekker verder kletsen hier over allerlei dingen zoals voorheen, want anders ga ik me hier erg lopen ergeren, en moet ik helaas dit leuke clubje verlaten. Want ik kan me erg opfokken door de reacties. En dat heeft niks met 'onvolwassenheid' te maken. Want volwassen, dat ben ik écht wel! En dat kunnen jullie verder ook niet over oordelen, want jullie ken me nauwelijks, net zoals ik jullie.
De reactie van KLM: Gefeliciteerd met je zwangerschap Esmyralda! We kunnen ons voorstellen dat je voor de bevalling nog graag een laatste reis wilt gaan maken om je de toekomstige opa en oma te gaan bezoeken Voor een enkelvoudige zwangerschap zonder complicaties raden we aan om na je 36e week niet meer te reizen. We adviseren je wel om dit ook met je gynaecoloog te overleggen en eventueel een schrijven mee te nemen waarin staat verklaart dat je mag vliegen en het aantal weken dat je zwanger bent. Laat je het weten als je verder nog vragen voor ons hebt? Fijne avond en nog een goed weekend!
Sorry dat ik me er mee bemoeide Kipje1, maar ik kon het niet zo maar over jou heen laten komen. Gelukkig dat je misselijkheid over is! Foliumzuur moet inderdaad voldoende zijn inprincipe. xSimone, ik vind het niet zo vreemd dat wij jou zo opvatte. Lees het nog maar eens na, want zo heb je het ook echt geschreven. Beetje je eigen schuld dus.. Of jij nu smiddags slaapt of niet, dat maakt toch niks uit? Je moet doen wat het beste voor jou is. Het ging mij er om dat jij Kipje1 belachelijk maakte met woorden zoals debiel. En je hebt haar in mijn ogen heel erg gekwetst door te zeggen dat ze niet weet hoe het is om zwanger te zijn enz. Zulke dingen zeg je gewoon niet! Ik ga inderdaad mn best doen om lekker verder te kletsen, maar ik kan dit echt niet vergeten. Zó erg vond ik het! Ik geloof heus wel dat je volwassen bent, maar dan vind ik wel dat je je ook volwassen moet gedragen qua teksten typen en de juiste woordkeuzes maken. Mijn mening is dat je op zn minst je excuses kan aanbieden aan Kipje1, want ik vind het erg ongepast hoe je je tegenover haar hebt opgesteld. Wat een goed nieuws Esmyralda! Ik wens je nu al een fantastische vakantie!! :-D Wat een gedoe hè dames, met ongesteldheid, ovaluaties, eisprongen enz..... Ik lees aandachtig mee, maar kan er weinig over kwijt, omdat ik het (gelukkig) nooit zo heb moeten mee maken. Wij hebben vandaag een beleving setje per post ontvangen en daarmee de keuze kunnen maken welk papier soort wij gaan gebruiken voor het geboorte kaartje! En het wordt; standaard mat. Nu hebben we alles klaar, tot nu toe!!
Geeft toch niks beebj dat je er geen ervaring mee hebt.. Krijg je nu vanzelf door ons Leuk hoor die voorbereidingen met de kaartjes!
Haha beebj je doet net of ik een moord heb gepleegd met "i kan t niet vergeten". Ik heb niet gezegd dat zij debiel is want dat weet ik niet ken dr amper. Maar ik heb gezegd dat ik vond dat ze debiele antwoorden gaf! Zij kan net zo goed dr excuus aan mij maken, want ik reageerde alleen maar op een bericht van jou over hoe ik het "moe zijn" ed. ervaar en zij beging gelijk over dat ik t niet vil hou en blabla en al die dinhen die ze zegt. Ik hou er iig over op. Ga er niet meer op in. Jij hoeft alleen niet te doen alsof je me zo goed kent en dit niet kan "vergeten".. noord gepleegd ofzo? Dat jij dat kan "iets niet vergeten, want t is zo erg wat die gene heeft gedaan dat t mij pijn doet, terwijl je diegene niet eens kent?" Beetje vreemd! Je kent mij en kipje amper waarom zou je zoiets doms dan niet kunnen "vergeten", je doet net alsof t jou zoveel pijn doet. Als ik nou een zus of vriendin van je was, ala. Maar nu..? Raar! Welterusten meiden.
Jaa echt beter. Eerst maar op zoek naar fatsoenlijk geprijsde tickets. Ik durfde eerst niet echt te kijken maar nu ga ik ervoor! Dan tegen die tijd idd een verklaring regelen en dan heerlijk genieten. Gister met mijn bazin zwangerschapsverlof besproken en als ik de zes weken voor bevalling neem sluit dat mooi aan op mijn zomervakantie. Dus vanaf 26 september heb ik verlof!!! Heerlijk vooruitzicht
Wat een goed nieuws Esmyralda! Alvast een fijne vakantie gewenst! Beebj, wat leuk dat jullie alles hebben van het kaartje! Ben benieuwd welke het is hihi, deel je hem tzt hier? En de rest van je berichtje, laat maar lekker gaan joh, niet te druk over maken . Simone, als je zegt dat je er niet meer op gaat reageren, doe dat dan ook niet. Misschien een tip om eerst eens naar jezelf te kijken in plaats van gelijk op je teentjes getrapt naar anderen te wijzen. Weer een dagje verder, nog 5 nachtjes slapen en dan kan ik mn testje doen, spannend!!!
xSimone. Een moord heeft hier niks mee te maken. Ik heb het even gekopieerd voor je, je zei letterlijk: Vind dit een beetje een debiele reactie van je. Je reageert een beetje aanvallend, terwijl je helemaal niet weet hoe het is!? Daar komt het woord debiel toch écht in voor. Dat je er niet op in gaat, zeg je iedere keer en toch doe je het. Ik ken je inderdaad niet en als ik zo al jou reacties volg, vind ik dat wel best ook dat ik je niet in het echt ken. Het ging mij ook absoluut niet om jou. Het ging mij er om, de manier hoe je Kipje1 hebt behandeld. Ik ben in ieder geval al heel blij dat je inziet dat het dom was wat je gedaan hebt! Kipje1, als het zo ver is dan zal ik het geboorte kaartje hier delen! :-D Ik probeer het inderdaad te laten gaan, maar dat vind ik erg moeilijk. Ik dacht dat 20 jaar wel een volwassen leeftijd was, maar blijkbaar niet bij iedereen helaas.. Misschien is het inderdaad wel beter om net als jullie allemaal het te negeren en lekker verder te kletsen met de rest! Wij hebben vanmiddag een baby borrel van het zoontje van mijn man zijn nicht. Leuk hoor! Dan gaat het wel kriebelen, hihi.
@Beebj............ werkelijk serieus! .............. pieeeeep.... vandaag alweer 30 weekjes! Nog maar 10 tegaan. Super! Wel spannend.
Ohh heerlijk esmyralda ! Nog even er lekker tussenuit voordat de baby komt!! Kipje, blijft je temp mooi hoog, of gaat die zelfs nog hoger?
Arghhhhhh!!!!!! Goed...ik was vannacht dus niet meer ongesteld en vanochtend ook niet meer..dus geklusd, maar 1,5 uur later toch weer aan het bloeden..MAAR mijn ovulatie test is al bijna positief!! Zou alles er nu weer uitlopen Of zouden er toch een paar al naar boven gezwommen zijn Vanavond maar weer klussen aangezien ik het snachts niet ben Kijk dit is mijn foto: van boven naar onder22/5, 24/5 en van net
Geeft niks!! We zullen het wel merken over 14 dagen Ben in ieder geval blij dat ik al weer een aankomende eisprong spot!!