Ik zal jou nog wel reageren imdat ik je lief meisje vind. Madar mijn buik groeit super , hij zakt al wat naar beneden... Mijn kamertje is 'bijna' helemaal klaar. Alleen nog de letters van haar naam op de muur hangen, plinten goed vast zetten die laten namelijk los, en een kabelgootje, dan is alles klaar... Alles ook al lekker gewassen! Nou deze week alle benodigde spullen van t groene kruis ophalen (bedklossen, een po en ruggensteun en eventueel een douchekrukje), dan de bedklossen installeren op logeerkamer 1 persoons bed, en die kamer klaarmaken voor de bevalling. Bed op speciale manier opmaken (2x ofzo), met zieltjes en gedoe. Hebben we formulier van gekregen van de kraamzorg.
Welkom Brieser! Sporten? Wat is dat? Ik heb 12 jaar aan zwemmen gedaan. Ook wedstrijd zwemmen enz. Daar ben ik mee gestopt toen ik mijn hart verloor aan de paarden wereld. Toen heb ik zes jaar mijn eigen paard gehad, maar helaas verkocht wegens tijdgebrek en eerlijk is eerlijk; ging er ook een beetje failliet aan . Dat ik hem verkocht, was in 2012, dus eigenlijk sport ik al 2 jaar niet meer! Maar ik heb wel twee hondjes waar ik heel veel mee wandel. Ook doe ik mn best om zoveel mogelijk de auto te laten staan; fietsen en lopen is goed voor de mens! Ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen om te sporten.. En ook de zin is er niet voor trouwens Mijn buikje groeit goed hoor! Ik zal zo even een foto uploaden van 23w & 3d.
Simone simone...ik zei dat we het er niet meer over gaan hebben, dus ook geen dubbelzinnige dingen zeggen he!! Oh had de vorige pagina ff gemist, sorry.. Maar ik vind dat je gewoon moet blijven ... En nu over naar gezellig geklets
Mooi buikje hoor Beebj! Leuk paardrijden Beebj, heb dat ook gedaan toen ik jonger was. Nu sport ik op de sportschool.
Ik ging altijd naar de sportschool, fitness en danslesjes heerlijk... Moet het ook vanwege mn gezondheid.. Maar ja.... Wauw zwemmen krijg je een goede conditie van he en goed voor de spieren..moet ik eigenlijk ook maar weer oppakken van het zomer in het buitenbad.. Mooie buik beebj!! Kijk je kamertje zo goed als klaar simone, lekker hoor! Ik ga zo weer even een testje doen kipje...
En beebj,.. Volgens mij is mijn haar nog korter Jou voorkant is langer volgens mij. Dat is bij mij juist korter dan de rest
En nu zo: denk dat de lh piek nog moet komen Als ik nu weer een ronde van 26 dg heb, dan heb ik ook pas donderdag mn ei
Het loopt wel mooi op, maar hij is idd nog niet donker genoeg. Maar je kunt iig nu wel goed je best gaan doen tot donderdag .
De voorkant is inderdaad iets langer dan de achterkant. Als ik nog een stap korter wauw, dan kom je richting een bob lijn en dan zou ik het maar heel lastig nog vast kunnen doen. En ik vind het erg fijn als ik het vast kan doen. Als ik bv moet werken, thuis druk bezig ben of met de warmte ofzo. Zal zo een foto plaatsen van mn haren! Ik wil zo graag mee kletsen over jullie testjes, maar snap er echt niks van View attachment 397290
Sorry,maar ik heb echt geen zin om te blijven. Ik had het zo naar m'n zin hier. Maar zoals je bij Kipje1 al leest. Iedereen gaat nu oprakelen wie een aanvaring met wie "Mij" heeft gehad, en dan krijg je de verhalen al van "Oh iedereen heeft dus al een aanvaring gehad met Simone, dan weet ik dus ook aan wie het licht". Ik voel mij dan nu echt niet meer geroepen om mee te kletsen helaas, ik zou graag nog dingen van mij willen laten horen, al helemaal als me kleine meid geboren is. Maar ik voel me nu niet prettig, ik heb nu sowieso het gevoel, als ik hier ga vertellen hoe het met mij is, dat het sommige mensen hier toch niet meer interesseert, en dat ik dan totaal voor niks aan het vertellen ben.. Héél misschien, als mijn kleine meid geboren is, stuur ik hier een geboorte kaartje, met update, als ik het niet vergeet. Maar ik heb geen zin om dingen hier te gaan vertellen, terwijl 't toch niemand interesseert en niemand interesse heeft in mij. En iedereen mij nu toch belachelijk en dom vind. Heb ik echt geen zin in! Helaas. En ik baal er ook gigantisch van, want ik had graag mee gekletst, want 't was enorm gezellig hier en leuk om elkaars verhalen te delen, en ook mijn verhalen te vertellen, daar werd ook leuk om gereageerd, maar ik voel gewoon nu dat dit nu veranderd is. Ik heb daar geen zin in. Liever hou ik me dan bezig met mijn zwangerschap. Ik heb een nieuw clubje op gericht, en ik hoop dat daar gewoon leuke mensen gezellig komen kletsen. 'Laatste 10 weken zwangerschap van eerste kindje'. Dus dat zal ik even afwachten. Sorry meiden, voor de gene waar ik wel gezellig mee kon kletsen! Misschien laat ik ooit nog wel eens weer wat van mij horen, maar ik hou me even sowieso een paar dagen, stil!
Toch blijf ik erbij dat een verschil van mening over 1 standpunt, niet desinteresse is.. Als ik naar al mijn vriendschappen kijk en we zouden er gelijk mee kappen omdat we een (al dan niet pittig)meningsverschil hebben, dan zou ik behoorlijk alleen staat ipv alle lieve vrienden om me heen.. Maar goed als jij je er niet prettig bij voelt dan moet je het niet doen..toch blijf ik erbij dat dat jammer is.... Ja ik denk het ook kipje..gelukkig want dan heb ik nog even, anders was deze cyclus beetje mislukt qua klussen en dat zou zonde zijn 😃 Beebj. Ik heb mn haar echt op mn schouders en kan het ook nog gelukkig vast doen denk op de hoogte van je achtekant Bij ovulatietesten meet je de lh piek in je urine.. Bij een positieve test, springt ip je ei binnen 24-48 uur. De test is positief als de test lijn net zo donder of donkerder is dan de controle lijn..
Ik vind 't ook erg jammer. Maar oké, omdat hier heel veel leuke meiden bij zitten.. Beloof ik binnenkort terug te komen, ik wil gewoon even een paar dagen (2 á 3)? niks van me laten horen, in de hoop dat 't daarna weer wat leuker is. Als ik dan merk dat 't nog rot is, dan ga ik echt weg. Woensdag ochtend moet ik naar de VLK, ik beloof, daarna weer wat van me te laten horen!
Je haar is nog best wel 'lang' Beebj, had het korter verwacht. Simone, er werd altijd genoeg op je gereageerd, zelfs terwijl ik een beetje het gevoel had dat jij dat niet altijd bij anderen deed.. Het zal heus niet veranderen, dat je nu opeens overgeslagen wordt hoor. Maar je moet zelf weten wat je doet. Je schrijft dat je het fijner vindt om weg te blijven, als dat zo is dan moet je dat doen. Zullen we er nu ook over ophouden qua of je wel of niet wegblijft en gewoon over dingen praten rondom zwanger worden/zwangerschap aub? Moonlight, je had al wel geklust toch? Als het eruit loopt blijven er vast wel zaadjes achter? Ik heb een dag voor de eisprong geklust en daarna wezen plassen, toen liep ook alles eruit.. Maar ik hoop toch dat er toen wel wat achter is gebleven zeg maar..
Hihi jazeker kipje En aangezien de ei toch nog lijkt te komen, gaan we nog vrolijk verder haha .. Nu hopen dat die ongi nu wel weg blijft, het lijkt er nu wel op....
Doe ik. Woensdag kom ik terug. Kipje1 , dat ik niet altijd op iedereen reageer is omdat jullie regelmatig over de ovu testen en dagen van NOD praten, en ik daar zelf niet verstand van heb, omdat ik dat nooit meegemaakt heb. Waarom moet ik dan reageren? "t heeft toch geen zin om continu te zeggen "sorry kan je niet helpen, maar denk moet toch even reageren"?