(Net) gestopt met de pil - club

Discussion in 'Algemene clubs' started by AmberS, Oct 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beebj

beebj Niet meer actief

xSimone kán er niet over ophouden, dat zei ik toch al.. Ze draait alles zo dat zíj het 'slachtoffer' en 'zielig' is, haha, prima toch. Precies de reden waarom ik er niet meer op reageer :)

De kapster zei dat het het verstandigst is om elke 3 maanden te laten knippen, omdat dan echt wel het model er uit zal zijn. Dus ik ga vlak voor m'n uitgerekende datum nog eens naar de kapper. Ook wel makkelijk lijkt me! :D En wie weet laat ik er dan nog wel ietsje van af halen, maar het is echt ideaal! Er is zeker 3/4 af... Dus je kunt je wel bedenken dat dit al kort voor me is hè ;)

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ja ik moet eigelijk ook vaker dan dat, maar daar heb ik geen zin in en in een knot zie je toch niet dat het model eruit is :D

3. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

Soms is het zo dat je er niets vanaf weet, maar als iemand bijna kan testen bijvoorbeeld kunnen een paar bemoedigende woorden ook geen kwaad ;) . Toon je wel interesse en hoef je niet te zeggen dat je er niets vanaf weet. Ondanks dat ik niet zwanger ben en daar dus weinig van af weet, reageer ik ook op de berichtjes die daar over gaan.
    Maar als jij dat niet wil, dan doe je dat niet, je bent niets verplicht.

Zo dan had je echt lang haar Beebj!
    Wat heb je gedaan met het haar dat eraf is gegaan? Heb je dat ingestuurd om een pruik te laten maken?

Ik ga idd ook wel elke 3 maanden naar de kapper om het te laten knippen. Blijft je haar ook wel gezond van?

4. beebj

beebj Niet meer actief

Ik wilde m'n haar doneren aan een kanker stichting, zodat ze er pruiken van konden maken. In zo'n geval knipt de kapper ook gratis! Maar helaas was dat geen optie.. Ik zou een (hoge) staart moeten maken en die staart zou 25 cm moeten zijn en er af moeten gaan. Maar dat zou betekenen dat ik dan iets langer dan stekeltjes zou hebben. En dat ging me net iets te ver! :$

5. XmoonlightX

Hihi wie weet hoe leuk dat stond :D

6. xSimone

xSimone Niet meer actief

Misschien tot woensdag mensen.

7. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

Dat is inderdaad wel een heel groot stuk, maar was wel een mooi initiatief geweest.

8. XmoonlightX

Maar heel iets anders, zat net ff in een ander topic te loeren...

Zijn jullie getrouwd?? De mijne wil niet trouwen.. Maar ik weet niet of ik het leuk vind dat mijn toekomstig kind een andere achternaam heeft dan ik 😕

9. xSimone

xSimone Niet meer actief

XmoonlightX ik ben niet getrouwd, willen we wel ooit gaan doen, binnekort als ze geboren is doen we een samenlevingscontract. Ons kindje heeft wel de achternaam van me vriend. Moet ik dan ook wel aan wennen, maar was wel wat ik graag wilde.

10. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

Wij hebben een samenlevingscontract doordat we een koophuis hebben samen. Trouwen komt ooit nog wel, dat willen we wel allebei :D

Je kunt ook een geregistreerd partnerschap doen Moonlight?

11. XmoonlightX

Wij hebben ook een samenlevingscontract maar dat regelt verder niet de dingen rondom een kindje..
    Idd ger. Partnerschap is een optie, want sinds 1 april zijn de regels ervan veranderd en wordt het kindje gelijk erkend..
    Hoef je dan niet apart te regelen zoals nu...nu moet je het gaan erkennen enzo.

Nou nog maar weer om de tafel denk ik haha :D

12. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

Slim om dat te doen. Wij denken daar ook over, alleen kun je niet meer officieel trouwen als je eenmaal geregistreerd partner bent...
    Dat is dus niet zo heel handig:D

13. XmoonlightX

Dat kan toch wel kipje? :D

14. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

Nee dat kan niet helaas, je kan het dan wel omzetten van GP in trouwen, door alleen even een handtekening te zetten op het gemeentehuis, maar je krijgt geen ceremonie meer want die heb je al een soort gehad met GP (ook al mag daar bijna niemand bij zijn en is dat heel klein).
    Wij hebben er naar gekeken om GP te doen toen we gingen samenwonen, maar niet gedaan omdat we ooit nog willen trouwen.

15. XmoonlightX

Lees wel op internet dat het met een ceremonie kan...vaag

16. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

Oct 23, 2013
    673
    0
    0
    Ik ben in 15 oktober 2010 getrouwd. Ben onmiddels al 13 jaar samen met mijn man.

Mijn buik begint ietsjes te bollen ben natuurlijk pas 14 weken vandaag dus zal vanaf nu wel snel gaan.

17. xSimone

xSimone Niet meer actief

Kan niet met ceremonie XmoonlightX, wij hebben daar ook al gesprekken over gehad met een notaris. Met een samenlevingscontract kan 't natuurlijk wel, maar als je geregistreerd partnerschap hebt, kan dat niet. (Ik denk ik reageer er wel even op, om jou hier mee even te helpen :) )

18. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

Je kunt er wel een ceremonie bij doen als je een ambtenaar kunt vinden die dat wil doen Moonlight (onze gemeente geeft daar dan geen trouwambtenaar voor, dan moet je er zelf een vinden), maar dan is dat een soort neppe ceremonie, het ja-woord telt dan niet meer.
    Wij vonden dat jammer, maar sommige mensen maakt dat niets uit natuurlijk.

19. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

Oct 23, 2013
    673
    0
    0
    Wat betreft het sporten.. Ik heb een jaar geleden hele gesprekken gehad met mijn instructeur(tevens goede vriend) omdat ie zich zorgen maakte. Ik sportte namelijk 4 dagen in de week en dan vaak twee-drie uur per dag.

Inmiddels sport ik een stuk minder en de afgelopen 3 maanden heb ik me echt naar de lessen toe moeten slepen.
    Nu ik weer wat meer energie heb wil ik weer 3 tot 4 uur per week gaan sporten.
    Ik doe vooral bodycombat, bodypump, rpm, spinning en sh'bam.en daarnaast hardlopen.
    Maar denk dat ik pump maar ga inruilen voor zumba tzt.

20. XmoonlightX

Ahh nee dan snap ik dat jullie daar niet voor kiezen.. 'Nep' ceremonie is natuurlijk niet leuk!!
    Trouwen wordt het hier sowieso niet dus misschien
    ger. Partnerschap..alhoewel dat ook best duur is volgens mij..
    Ach nog behoorlijk lang te tijd om het uit te zoeken ;)

Zo net even les 1 van evy gedaan..nou wist ik dat mijn conditie ver te zoeken was na een jaar niet sporten, maar zo ver :$:$
    Zucht, moet er echt weer even flink tegen aan :)

Share This Page