(Net) gestopt met de pil - club

Discussion in 'Algemene clubs' started by AmberS, Oct 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Memories

Memories Niet meer actief

Leuk zeg ! Wij hebben het ook gewoon straight to the point verteld zonder cadeautje.
    Hier is ml aan t koken ..een of andere kaasmacaroni schotel hihi hij is de kok hier in huis.

En J. Heeft vandaag der eerste losse stapjes gezet !!! Ongeveer 8 meter !! Super trots.

Straks lekker eten J. Op bed en dan kruip ik ook achter de laptop lekker relaxen met een kop thee

2. rondvierkantje

Oct 21, 2013
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik kon mijn mond niet houden hihi. We wilden het eigenlijk dus vertellen met kadootjes en dergelijke maar dan zouden we het vandaag niet kunnen vertellen. En ik wou ook niet veel langer wachten dus we hebben het maar gewoon 'zo' gedaan.

En wat superleuk! Wat zul je trots op je kleine meid zijn:) Eet smakelijk alvast, het klinkt lekker zo'n kaasmacaronischotel! Wij gaan zo eventjes kijken of de lokale shoarmazaak nog wat lekkers heeft:)

3. Memories

Yummieee shoarma !!

Ja echt super trots !! Vanmiddag durfde ze nog niet los te laten van de tafels enzo maar als je der los zet stapt ze zo vooruit.
    Maar nu ineens wel haha ze laat de tafel nu los en met serieuze blik stapt ze dan wat vooruit.

Bedankt trouwens voor het stemmen !

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

@rondvierkantje was je erg zenuwachtig om het te vertellen??
    Uiteindelijk gaat het toch alleen maar om het bericht zelf😀

5. rondvierkantje

Oct 21, 2013
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was niet echt zenuwachtig. Wel vond ik het een beetje lastig dat mijn vader al opmerkte tijdens de lunch dat mijn buik gegroeid is. Of ik misschien iets teveel frietjes gegeten had de laatste weken?:p

Uiteindelijk heb ik geprobeerd te wachten op een moment dat mijn ouders samen waren en mijn broertje weg, maar dat lukte helaas niet. Dus toen heb ik gevraagd of mijn moeder 6 november iets te doen had. Ze zei van niet, dus toen zei ik dat ze in haar agenda kon zetten dat ze dan de eerste pasfoto van haar kleinkind kan bewonderen. Nou hartstikke leuk, en de knuffels vlogen me om de nek:) Mijn broertje wist het toen dus ook gelijk omdat hij erbij was, en feliciteerde ons ook. Mijn vader kwam even later terug en hem hebben we hetzelfde gevraagd; hij begon zelfs te huilen hihi. Superschattig:D

6. Memories

aahhh dat is wel schattig natuurlijk hihi

7. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ahh geweldig!!

8. GelukkigeMama01

GelukkigeMama01 Actief lid

Oct 16, 2013
    185
    0
    0
    's-hertogenbosch NB
    heeey meiden,
    sorry heb een druk weekend gehad dus heb niet hier mee kunnen kletsen;)
    @rondvierkantje: Wat schattig hihi leuk dat je het verteld hebt, ook wel een leuke manier hoe je het gedaan hebt van hebben jullie 6 nov. iets :)
    @pankoeke: Aauw pijnlijk een slijmbeuromtsteking.. beterschap ermee!
    @Behappy: heb op je meisje gestemd ;) en spannend zo'n eerste verjaardag wat goed dat ze dr eerste stapjes heeft gezet snap dat je trots bent!

Sorry als ik iemand vergeten ben..me geheugen is niet zo goed hihi (overblijfsel van me eerste zwangerschap;)

9. Memories

even mijn trotse moment delen hoor..
    let niet op hoe ik doe, ik word er altijd een beetje zenuwachtig van als ze zo aan de wandel gaat haha

Eerste stapjes Jaylin ! - YouTube

10. Miiep

Miiep Niet meer actief

Mag ik mee kletsen?
    Ben 21 jaar en hebben een zoontje van 13 maanden.
    We gaan vanaf januari voor een tweede.

@behappy wauw super knap..jou meisje is ook snel zeg!

11. Memories

Bah ben al sinds 5uur wakker van de misselijkheid .
    Hang telkens boven de wasbak omdat ik moet spugen maar er komt weinig uit behalve gal en slijm :(

12. Teyla

Teyla Actief lid

Oct 1, 2013
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend Behappy, hoop dat het snel weer opknapt. Hier 4 officiele dag zonder pil en nog nergens last van, ben benieuwd of ik last krijg van het ontpillen..

13. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Hoi Meiden,

Sorry dat ik van 't weekend niet veel van me heb laten horen :( Heb gister de hele dag ziek op bed gelegen, keelpijn, verkouden, koorts.. gaat nu wel weer , moet toch maar weer door. Nu ligt ML ziek op bed :(

Jij ook beterschap BeHappy, heb op je meisje gestemt !! :)
    & ook echt 'n leuk filpmje van die stapjes heerlijk. Leuk huisje trouwen haha:)

Welkom @Miep
    tuurlijk mag je mee kletsen.

@Ontpillen:
    Ik had zaterdag & zondag denk ik heel erg last van 't ontpillen ik was namelijk écht meeeega moodie, en ml heeft 't dan ook wel even voor z'n kiezen gehad. Vervolgens een tijdje zitten janken om van alles.. ik dacht al: doe maar rustig, komt vast door t ontpillen haha.

14. Memories

J. Is bij opa en oma die hebben haar vanochtend opgehaald. Omdat ik me.zo beroerd. Voelde.

Het gekke is , heb nu ff een uurtje geslapen en een broodje op en ik voel me eigenlijk weer helemaal top haha.
    Lijkt me.dat ik dan eerder iets verkeerds gegeten heb ...buikgriep duurt volgens mij veel langer.

Maar ik.juich nog niet te vroeg. Mn broodje zit er pas net in.

@ontpillen
    Jaa dat is wel vervelend dat ontpillen.

15. GelukkigeMama01

Oct 16, 2013
    185
    0
    0
    's-hertogenbosch NB
    hihi wat leuk!!

16. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

Oct 23, 2013
    673
    0
    0
    Yaayyy ben net ongesteld geworden!!!
    Was echt bang voor een lange cyclus maar zit nu op 26.
    Nu kunnen we het echt gaan bijhouden😊

17. GelukkigeMama01

Oct 16, 2013
    185
    0
    0
    's-hertogenbosch NB
    wat fijn dat je niet in een "cyclus crisis" zit hihi en lekker weet waar je aan toe bent;)

Ik hoor vandaag of morgen of ik aangenomen ben waar ik gesoliciteerd heb..* Fingers crossed* :)
    en net weer een solicitatie gedaan..

18. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

Oct 23, 2013
    673
    0
    0
    Oeh spannend hoor hoop voor je op goed nieuws

19. Memories

Spannend ! Zal duimen

20. pankoeke

pankoeke Lid

Sep 19, 2013
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja die ontpillingsklachten zijn niet leuk. Ik ken het.....

Oe.. spannend maar wel goed dat je zoveel kunt soliciteren ik kan echt niks leuks vinden. In mijn werkveld wat ik leuk vind is geen baan te vinden helaas. Althans voor 3 dagen per week.
    Ik zou graag weer in de kinderopvang willen werken, of in een leuke baby/kinder winkel. Maar ik kan niks vinden......
    Heb nu wel werk hoor en dat vind ik ook erg leuk maar ik weet nooit wanneer ik moet werken. Ben kraamverzorgster. En nu scheelt het wel dat ik nog geen kids heb..... maar voor straks ik hou me hart vast..

Share This Page