Ik weet niet wat de reden is dat je vriend niet wil trouwen moonlight maar qua kosten zijn er mogelijkheden hoor. Je kunt vaak op maandag ochtend gratis trouwen misschien is dat een optie. Gregistreerd partnerschap is eigenlijk hetzelfde als trouwen. En trouwtarieven verschillen per gemeente en per dag en tijd. Mijn vriend wilde graag trouwen voor er een kindje Ou komen, hij blijkt toch traditioneel te zijn. Wat ik heel leuk vind. Hij kan nu alleen niet meer wachten tot ik zwanger ben. Liefst toch met 3tjes trouwen dus hoop dat dat gaat lukken al ga ik er niet van uit
Je kunt ook zwanger trouwen Mofantje? Dat lijkt mij ook heel bijzonder. Hahaha Moonlight even goed je best gaan doen voortaan.
Moonlight ik merk al na twee weken niks doen hoe erg je conditie achteruit gaat.. Maarrrr als je daarvoor veel gesport hebt duurt het als het goed is niet zo lang voor je je conditie weer op peil hebt. Succes!!
Leuk trouwens Esmyralda dat je ook Les Mills lessen doet! Heb je ook weleens Body Attack gedaan? Dat doe ik 1x per week, is ook erg goed voor je conditie.
Voor mn lichaam voelde het in ieder geval goed, muv de conditie haha.. Het deed in ieder geval niet meer zeer aan mn rug. Deze heeft ene flinke klap gehad vorig jaar.. Dus vandaar.. Ik ben dol op les mills lessen, hopelijk kan ik dat gauw weer oppakken... Mofantje...hij vindt trouwen de grootste onzin haha
Ja ik heb idd body attack gedaan totdat die van het rooster afging. Toen heb ik een paar maanden gestept, maar dat voelde al redelijk snel toen ik zwanger was niet goed meer. Eigenlijk heb ik alle les mills lessen wel gedaan. Maar vind Combat het leukst. Die heb ik ook nog af en toe een gedeelte zelf gegeven.
Combat lijkt me ook leuk om eens te proberen, maar ik vind het altijd spannend om voor de eerste keer alleen te gaan haha.
XmoonlightX. Ik ben wel getrouwd inderdaad, sinds 28 augustus 2012. Ik ben niet romantisch gevraagd of wat dan ook, maar wij hebben het eigenlijk samen besloten. Waarom? We hebben nu een eigen rijschool & een kindje op komst. Mocht er onverhoopt iets gebeuren, wat dan ook, dan is alles gewoon heel goed geregeld als je getrouwd bent. En inderdaad, het is een heel fijn idee dat jullie allemaal dezelfde achternaam dragen. Wij hebben het toentertijd uitgerekend enz. en trouwen kostte net zo veel als een samenleving contract of geregistreerd partnerschap. Trouwen kun je zo duur maken als je zelf wilt. En dan geef ik liever de centjes uit aan een leuke trouw, dan aan een saai gesprek bij een notaris, haha
Dames, We hebben een aantal reacties uit dit topic verwijderd of aangepast. We willen jullie verzoeken vriendelijk en respectvol op elkaar te reageren. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Mijn man heeft zijn trouwkleding zelf betaald & mijn trouwkleding is betaald door mijn moeder en schoonmoeder. Dus waren wel echt in pak en jurk. Maar hierin zijn zoveel prijsklasse. Ik had bijvoorbeeld zomer sandalen aan, die ik daarna gewoon kon door dragen. Ook mijn man zijn schoenen draagt hij nu nog gewoon. Wij zijn op dinsdagochtend naar het gemeentehuis geweest om te trouwen (dit is dan gratis in onze gemeente) met onze directe familie. Dus mijn ouders, zusje + vriendje en broertje & zijn ouders, zus + vriend. Daarna zijn we trouw foto's gaan maken op locaties buiten die we zelf hebben uitgezocht en dus gratis waren. Mijn schoonmoeder is foto graaf, dus dit kostte ons niets. Ook het fotoboek heeft zij helemaal gemaakt, dus hadden wij ook geen kosten aan. Dan zijn we lekker simpel belegde broodjes gaan eten bij mijn ouders thuis. En lekker uitgerust enz. Nog foto's gemaakt met onze twee hondjes erbij, omdat wij dat erg leuk vonden. In de middag met datzelfde groepje (+ alle opa's en oma's) naar een strandpaviljoen gegaan die we van te voren besproken hadden. Koffie met thee en zelfgemaakte taart (mijn schoonmoeder is heel erg goed in van die marsepein/fondant taarten maken). En hier hebben we dan ook met dat groepje avond gegeten (voor-, hoofd- en na gerecht). Wij hadden wel een menu kaart gemaakt, dus ze konden voor elks kiezen uit drie dingen zeg maar. En qua drank was het de gehele dag koffie/thee, frisdrank, bier en wijn. Dus gewoon standaard en niet de dure alcohol zeg maar. En dan 'savonds daar receptie gehouden voor iedereen die we wilden uitnodigen. Dus alle familie en vrienden zeg maar. En dan hadden we dé bruidstaart die ook is gemaakt door mijn schoonmoeder. We hebben het dus wel echt uitgebreid gedaan, maar door hele simpele dingen de kosten enorm kunnen drukken. En huwelijks reis wilden wij zelf niet. Waren na de bruiloft samen een weekje thuis, was ook heerlijk! Hebben de nacht voor de bruiloft ook gewoon samen thuis geslapen. Hij is 'sochtends vroeg naar zijn ouders gegaan en ik naar mijn ouders, waar hij me is komen ophalen. Mijn vader reed ons in zijn auto (Opel Safira). Wij hebben de dag van onze leven gehad! En het was precies zoals wij wilde. Aan het eind van het liedje, heeft onze bruiloft ons niks gekost... Want hebben alles in centjes terug gekregen van de uitgenodigde zeg maar, hihi.
Wij zijn niet getrouwd, komt vast wel. Als we trouwen, doen we dat in Roemenië, maar voor de Nederlandse wet. Wel op huwelijkse voorwaarden, aangezien we allebei een bedrijf hebben, 't huis in Roemenië staat op zijn naam etc. Teveel bezit.
Nee we gaan niet in Roemenië wonen, is gewoon een 2e huis daar & Moonlight: M'n schoonmoeder weet 't al, en m'n beide schoonzusjes.. De vrienden & zo gaan we het wel vertellen!
Geen idee wat er gebeurd, maar ik kan geen geplaatste reactie na Kipje1 om 14:25u meer zien? Ook m'n eigen reacties die ik nu plaats, krijg ik niet te zien? In ieder geval. Ik heb zojuist de geboorte bedankjes besteld en betaald via internet. 60 stuks voor 52,95. Valt mee hè? Na de bevalling de geboorte datum doorgeven per email en dan verzenden ze ze zo snel mogelijk. Hebben 44 adressen, dus denk dat 60 wel een 'veilig' aantal is.
Wij zijn ook getrouwd, we hebben een redelijk uitgebreid feest gehad. Dit is wat we allebei altijd al wilden en het was perfect! We hebben hier en daar wel op de kosten gelet, bijv de lunch bij ons thuis (ik had de dag ervoor bijv. soep gemaakt) Een kennis had een mooie auto en onze trouwlocatie was ook niet de duurste. Het kan dus altijd nog duurder . We denken er nog met heel veel plezier aan terug!
Wat leuk Teyla! Ik droom ook van een grote bruiloft, mijn vriend van een nóg grotere geloof ik hahaha! In Roemenië zijn bruiloften heel goedkoop eigenlijk, dus voor 10.000 zouden we daar echt een feest hebben wat je hier in Nederland nog niet gezien hebt bij wijze van spreken... dus dat vindt ik wel heel erg leuk !
Ik zit altijd voor de pc en dan via Mozilla Firefox op internet. Maar het forum deed heel raar. Kreeg geen reacties meer te zien. Ook geen nieuwe reacties die ik plaatste. Erg vreemd! Heb het forum nu geopend gewoon via Internet Explorer en dan doet hij het wel. Vaag hoor! Het klinkt misschien hebberig, maar ik had alles aangevraagd qua gratis dingen zeg maar. Gewoon omdat ik dat leuk vind en er ook heel veel bruikbare dingen tussen zitten en je zo ook kunt proberen wat je het fijnste/handigste vind zeg maar. En vanmiddag heb ik dus 'de blije doos' van Prénatal opgehaald!