(Net) gestopt met de pil - club

Discussion in 'Algemene clubs' started by AmberS, Oct 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ach...we zijn nou eenmaal nederlanders:D
    Het enige nadeel is dat je volgens mij gestalkt wordt met reclame erna maar ach...
    Wat zat er allemaal in?

2. beebj

beebj Niet meer actief

Reclame via de post en via email stroomt inderdaad wel binnen, maar meld me gewoon direct af ;)

Twee tijdschriften, korting bonnen, reclame, sokjes 3-6 maanden, hand zeep, 2x alcohol vrije blikjes drinken, klein potje sudo crème, tanden borstel 0-2 jaar, Pampers maat 1, avent flesje (nieuwste variant, waarvan de speen op een borst/tepel lijkt), speen van Bibi met 'i love mama' erop. :D

3. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Lieve meiden,

Zoals jullie weten ga ik deze week een klein weekje weg naar m'n familie, dan ben ik niet aanwezig op 't forum.

Daarnaast heb ik besloten hier wat minder actief te zijn, omdat ik het heel erg jammer vindt dat er naar mijn idee, door sommige, met name Beepj, errug weinig wordt reageert op dingen die ik zeg, en alleen maar zelf lange verhalen schrijven. 't irriteert me gewoon, en aangezien er al een aantal irritaties zijn lijkt me dit even 't beste. Ik ben niet weg, maar ben er wel minder.

X

4. xSimone

xSimone Niet meer actief

@AmberS: Even een berichtje naar jou toe.
    Ik ben het volkomen met je eens, vandaar dat ik ook even weg ga. Ik schrijf me een ongeluk, laat foto's zien van mijn buik, en er wordt inderdaad weinig tot niks op gereageerd inderdaad met name Beebj. Jij, Moonlight en Esmyralda reageren wel erg leuk en positief op mijn verhalen, daar ben ik ook erg blij mee :) dat is de bedoeling van dit forum, en vind ik ook erg gezellig. Met de rest heb ik eigenlijk niet zo veel meer, en ben ik wel een beetje klaar mee.

Ik wil jou héél erg veel plezier wensen bij je familie AmberS!
    Ik hoop dat je het naar je zin hebt, en 't allemaal wat vol gaat houden met je kwaaltjes.
    Ga je het nu aan die familie vertellen, of weten zij het al?

Ik ga ook niet weg, kom wel terug, maar ben er inderdaad ook minder.. als er echt wat leuks is, ik controles heb gehad, dan laat ik wat weten. Maar ik ben er verder niet meer.

Ik ben er dus alleen om te vertellen hoe het bij een controle bij de vlk is gegaan ed. en als er echt wat bijzonders is, en als me kleine is geboren! Verder zullen jullie mij niet meer horen. Dus ik ben er ook wat minder om op reacties te reageren, als ik dan eenmaal weer wat kom plaatsen, probeer ik wel wat berichten terug te lezen en daarop te reageren, maar dat gaat niet op alles lukken, want er wordt ontzettend veel gekletst hier :D

Fijne dagen meiden (Woensdag ben ik er dus even om te vertellen hoe 't bij de vlk is verlopen). Ik ben om de week nu bij de vlk, dus dan zullen jullie wat van me horen.

5. XmoonlightX

Jammer amber!!! Ik wens je heel veel plezier in Roemenië ..even heerlijk bijkomen!! Veel plezier met het vertellen van je zwangerschap!
    Laat je wel even weten hoe je huis er uit ziet!!
    En hopelijk kom je wel weer gewoon hoor..we hebben al vanaf okt contact!! :(

6. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    @Simone: Dankje! , m'n schoonmoeder & schoonzusjes weten het al, de vrienden etc. zullen het nu gaan horen indd. :)

@Moonlight: Dankje meis, ja hoor ik kom nog wel terug , alleen voor nu eventjes iets minder :) Zou inderdaad zonde zijn om elkaar ineens helemaal niet meer te spreken. Tot gauw, ik hoop dat 't weer snel raak is bij je !!!

7. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

Oct 23, 2013
    673
    0
    0
    Amber heel veel plezier!!!

8. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

Oct 23, 2013
    673
    0
    0
    Wel jammer dat we je minder zullen zien hier, maar ik snap t wel.
    En Simone hetzelfde geld natuurlijk voor jou.

9. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

Jan 20, 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Amber, veel plezier in Roemenië!

En ik schrok wel even van wat ik allemaal las hoor....

Maar goed.

Moonlight dit weekend is mijn NOD! Ik denk weer allemaal dingetjes te voelen. Maar ja, dat is iedere maand zo :p

Zijn er nog meer met aankomende NOD'S ??:)

10. XmoonlightX

Nou dat zeker wannabemama!!

Ah spannend dit weekend!!! Nou ben benieuwd!!
    Wanneer heb je voor jezelf afgesproken om te testen??

Hier houd mn lichaam me behoorlijk voor de gek, dus ff afwachten....

11. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

Jan 20, 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha, ik spreek altijd af met mijn vriend om niet te vroeg te testen maar kan me hier tot nu toe nog niet aan houden! :p

Wat vervelend? Van hoeveel dagen cyclus ga je uit deze x ? Lastig hoor een onregelmatige cyclus.

12. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

Beebj, dat is echt niet duur voor de kaartjes.

Teyla, jullie bruiloft klinkt goed. Ik zou ook graag een grote bruiloft willen.

Veel plezier bij je familie AmberS, jammer dat je het zo ervaart.
    Hopelijk kom je nog terug!

Wannabemama, spannend! Wij hebben dan tegelijk onze NOD, die van mij is ook dit weekend.
    Wanneer ga jij testen? Ik ga vrijdag de eerste test doen.

Moonlight, hoe houd je lichaam je voor de gek? Je ei kwam eraan toch?

Vanochtend was m'n temperatuur weer hoger! Hij is 4 dagen achter elkaar 37.0 geweest (DPO 3-DPO6) en vandaag DPO7 is hij 37.2! :)

13. Teyla

Teyla Actief lid

Oct 1, 2013
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijne tijd toegewenst Amber!

Spannend Kipje1 en Wannebemamma! Ik duim voor jullie.

Moonlight, je testen lopen mooi op. Ben benieuwd naar de test van vandaag.

14. 3S3

3S3 Niet meer actief

Zo ik heb wel een hele hoop gemist zie ik!
    Ik ben niet zo actief online als jullie merk ik ;)
    Maar kom op (sommige) meiden, dit is een FORUM... Alles komt anders over.
    Ik irriteer me ook aan sommigen hier maar hou gewoon wijs mijn mond hihi :D
    Fijne dag allemaal!!

15. beebj

beebj Niet meer actief

AmberS. Een hele fijne vakantie toegewenst! Hopelijk schitterend weer. Ik vind zelf niet dat ik weinig reageer op wat anderen typen. Zoals ik al vaker uitgelegd heb, op dingen zoals eisprongen en ovaluatie testen vind ik moeilijk te reageren, omdat ik er totaal geen ervaring mee heb en er dus ook geen snars van snap. En zoals xSimone ook al aangeeft, er wordt ontzettend veel gekletst hier. Dus om op elk dingetje terug te reageren, is nou eenmaal heel erg lastig. Ook omdat ik op een dag meer te doen heb dan alleen maar op het forum te vertoeven (ook al doe ik daar wel m’n best voor). Ik vind het prettig om alles hier te melden, zodat ik ook een soort uitlaat klep heb. Een plek waar ik m’n verhaal kwijt kan. Dat dit dan soms ‘lange’ verhalen zijn, dat is dan maar zo. Dat xSimone het volkomen met je eens is, dat had ik al verwacht natuurlijk, haha. Zoals ik al eerder vermeld heb, ben ik de boeman en de slechterik. Nja, als dat dan zo moet zijn, dan is dat maar zo. So be it. Als iemand écht problemen met mij heeft, weet diegene me te vinden om dat tegen me te vertellen en om over te praten. Privé berichten zijn ook altijd welkom om dingen duidelijk te maken of uit te spreken, maar wel op een volwassen manier alsjeblieft. Ik heb geen zin in weer een eindeloze discussie, dus ga er dan ook verder niet op in :D

Wannebemama. Niet te vroeg testen, ik snap heel goed dat je je daar niet aan kunt houden. Ik ben ook zo iemand die altijd enorm twijfelt en alles wilt weten, haha. Vaak al voordat het mogelijk is om iets te weten :p

Kipje1. Dat is niet de prijs voor de kaartjes, maar voor de geboorte bedankjes hè. Anders zou het wel heel goedkoop zijn voor de kaartjes ;)

Leuk om weer wat van jou te horen 3S3, vooral omdat wij precies tegelijk lopen! Hoe is het met jou? :D

Ik werd gisterochtend wakker in een zwembad. Ik lag op m’n rechter zij. Rechts lag er een hele natte vlek op het hoeslaken. En m’n linker arm was helemaal nat. Ik heb geprobeerd om die kompressen in m’n t-shirt te plakken, maar bleef voor geen meter zitten. Ik vind het heerlijk om savonds m’n bh uit te doen. Ik heb gisteravond voor het slapen gaan een strak hemdje met spaghetti bandjes aangedaan en daaronder heb ik een hydrofiele luier langwerpig gevouwen om m’n borsten heen. Het zat nog aardig op z’n plek vanochtend! Zit in ieder geval een stuk losser dan een bh met zoogkompressen.

Heb vandaag een ‘medische’ ochtend achter de rug! Moest om 08:00u nuchter in het ziekenhuis bij het laboratorium zijn voor de suikertest (bloed- en urine afname). Gelukkig was alles goed! Ondertussen bij de kraamafdeling geweest om me in te schrijven en gelijk alle uitleg, informatie en rondleiding gehad. Wel een geruststelling nu we weten waar we terecht komen enz.! :D Kreeg een prikje in m’n vinger voor bloed afname. Daarna kreeg ik een sinaasappel drankje. Was een groot glas vol en zoet dat wil je niet weten. Werd er gewoon akelig van! Uur wachten en daarna weer prikje in m’n vinger voor bloed afname en in een potje geplast. En tijdens dat duur wachten dan naar de kraamafdeling geweest.

En om 10:50u moest ik bij de huisarts zijn voor controle. Alles was prima in orde! Alleen jammer van m’n bekken/rug, maar hoe ik het nu ‘oplos’ is prima. De vele lage buikpijn die ik heb, kan een blaasontsteking zijn, dus dat moest ik laten testen bij de huisartsassistente. Gelijk maar een urine onderzoek laten doen, maar heb geen blaasontsteking gelukkig. Dus daar komt de lage buikpijn niet vandaan! Mijn man zijn nicht is vroedvrouw in België en zij zegt dat m’n lage buikpijn ook door m’n bekkenpijn kan komen. Dit kan pijn veroorzaken van lage buik richting schaambeen. Vreselijk ambetant en pijnlijk.

Oei.. Ik zie dat het weer een aardig verhaal is geworden……. ;)

16. xSimone

xSimone Niet meer actief

@Beebj: Ik dacht dat 't nu klaar was en we er over op zouden houden? Dat was ook het verzoek van andere TZ leden hier! Waarom blijf je dan maar door gaan met mij belachelijk maken, en uitschelden (dat Simone het volkomen met je eens is, had ik al verwacht natuurlijk! Haha!) Weet je wel hoe lullig zulke dingen over komen? Ik dacht dat wij er nu over op zouden houden? Ik had gezegd minder op dit forum te zijn, alleen als ik controles heb gehad ed. zoals morgen! En er andere bijzondere dingen zijn die ik echt even wil vertellen.. En misschien eens een keer een buikfoto. Maar nu vond ik wel dat ik even moest reageren, ik heb zo iets van , laat het nou gaan... dat was ook wat wij hadden afgesproken. Maar je blijft maar door gaan nu! Zelfs een dag later! Dat je dat gister deed, ala, dat deed ik ook, toen was ik enorm kwaad, vandaar ook die "Afstand', maar waarom blijf je nu zelfs een dag later nog steeds door gaan met mij belachelijk maken en uitschelden ed. op jouw manier!?
    Ik vind dat nu wel een beetje laag worden om eerlijk te zijn. Hou er gewoon over op laat het gaan.... ga lekker vrolijk verder praten, mij zul je niet zo veel meer horen, behalve op die momenten die ik net noemde, is dat nog niet genoeg? Hou gewoon op nu!

17. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

3S3, daar heb je gelijk in, het is ook een forum en dingen staan er heel plat geschreven, die kun je vaak op meerdere manieren interpreteren.

Beebj, wat vervelend dat je borsten zo lekken, doet het geen pijn verder?
    Hopelijk heb je geen blaasontsteking..

Pfoe, ik word gek van mijn lichaam. Moet de hele dag piesen :p (heb ik normaal nooit), tintelende tepels, met vlagen misselijk..
    Lijkt me niet dat die klachten nu al kunnen voorkomen als zwangerschapskwaaltjes op 7DPO..:(

18. beebj

beebj Niet meer actief

xSimone. Ik heb jou nog geen één keer belachelijk gemaakt of uitgescholden. Ik heb alleen mijn mening gegeven, maar geen enkel kwaad woord gebruikt. AmberS vertelde er nog iets over en daar gaf ik een reactie op, that’s it :D Jammer dat je het weer verkeerd opvat.

Kipje1. Dat m’n borsten zo lekken, doet geen pijn gelukkig. Overdag vind ik het ook niet zo’n ramp, omdat ik dan toch een bh draag en daarin kan ik wattenschijfjes of zoogkompressen gebruiken. Alleen ‘savonds/’snachts vind ik een ramp! Ik doe dat echt altijd m’n bh uit, een hele verademing vind ik dat altijd, haha! Jammer dat je zoveel kwaaltjes hebt, maar wie weet…. Positief blijven denken! :D

19. XmoonlightX

Testen...
    Tja savonds zijn ze lichter dan eind vd ochtend... Lijkt wel of ik in de ochtend , ondanks de derde plas ofzo, veel meer lh in mijn urine heb zitten, erg vaag!! Dus ga er nog niet van uit dat mn ei komt..

Kipje en wannabemama..dit weekend!! Spannend, duim voor twee streepjes:D

3S3 ik mistte je al!!

Beebj wat vervelend zeg, dat ze nu al zo lekken!! Je moet nog ff :)

20. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    @Beepj: Bedankt voor je fijne reactie. Ik begrijp je nu ook wel beter , het is voor jou net als voor ons allemaal een uitlaat klep, om even ongedwongen je verhaal te kunnen doen, en zo moet het ook zijn. Er wordt inderdaad veel gekletst, misschien heb ik het ook verkeerd gevoelt, maar zo voelde t wel. Ik heb het in ieder geval eventjes gezegd. Alle zwangere vrouwen op 'n stokje, ik hoop dat we gewoon verder kunnen, en dan bedoel ik ons allemaal, na alle ruzies & irritaties. We praten toch al een lange tijd met elkaar.. :)

@Moonlight: Het is toch in principe ook normaal dat je ovulatietesten in de ochtend donkerder zijn dan in de avond? Ook al zeggen ze geloof ik van niet, je drinken etc. zal er toch wel invloed op hebben denk ik ..?

Share This Page