Hoop ik ook AmberS! Daar ga ik iig wel voor. Morgen 12.00 uur weer controle bij de vlk, dan uitslag resusfactor, en eventueel gelijk een spuit!
Alle rondes testte ik juist om 18 uur positief,daarom denk ik dat het nu nog niet zo ver is.. Maar ik dacht jij zit al in het vliegtuig ..doe je de winkel dan ook voor een week dicht of gaat er iemand anders in staan?? Succes morgen simone.. En evt met de spuit!! Als het een goede pleeg is, moet je het niet voelen
Spannend Moonlight, hij zal vast binnenkort wel positief zijn. Hoeveelste dag zit je nu? Ik heb zo'n pijn aan m'n borsten Twijfel om morgenochtend een testje te doen, heb er toch genoeg liggen. Wat denken jullie is dan 8DPO, of te wel als ik zwanger ben zou ik 3 weken en 1 dag zijn.... Zouden jullie testen of afwachten??
Ik zou nog ff wachten kipje... Trouwens mijn borsten deden elke maand pijn Ik zit nu op dag elf, dus nog hartstikke vroeg Oh en ik zit hier zoveel omdat ik aan mn tablet verslaafd ben haha
Oke dan wacht ik nog even.. Zere borsten heb ik nooit gehad, maar hoeft natuurlijk niets te betekenen..
Grrrr had ik toch gelijk. Begin melk te verliezen. Net na t douchen voor t eerst wit/geel heel klein 'korstje' op tepels, is nu ook alweer weg. Maar neem aan dat het erger gaat worden? Of zal het alleen na t douchen zijn? Door warmte? Vraag me ff af hoe ik dat met compessen moet doen? Normaal plak je hem in je bh, maar als ik snachts slaap, heb ik geen bh aan maar alleen een hempje op t moment. Maar dat gaat alle kanten op want zit niet strak. Dan heeft een compress ook geen effect neem ik aan? Iemand tips? Of zal ik dat vanavond nog niet nodig hebben?
Kipje wat leuk! Zit je ook al in spanning? Heb je die klachten ook de vorige keren gehad of is dit nieuw ?? Ik durf eigenlijk niet te hopen. Had vandaag een zeurend gevoel onderin mijn buik...en dan denk ik, zou het ? Of... Is dit een voorbode van mijn menstruatie. Ik denk dat ik sowieso wacht tot zondag. Maar goed haha dat denk ik nu! Beebj het is inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan! Ik neem me elke keer voor niet te vroeg te testen, maar kan het tot nu toe niet op brengen, mijn nieuwsgierigheid wint het ! Fijn dat alle uitslagen goed waren vanmorgen! Moonlight vervelend dat je er geen pijl op kan trekken. Maar ik denk dat je er dan binnenkort wel aan komt! Of heb je het nu om gedraaid naar s'morgens in plaats van om 18.00 uur Bedankt voor t duimen dames!! Hopen dat Kipje en ik allebei een posi test in handen mogen hebben!
Denk het ook wel, had nu wel iets slijmvorming.. Bij mijn 1e zwangerschap had ik ook pas op dag 20 mn ei... Ja ga zeker duimen voor jullie meiden!! Spannend hoor!! De winkels verdienen zo goed door ons haha. Ik bestel ze tegenwoordig op internet en de volgende dag komen ze in de brievenbus, ideaal..maar gevaarlijk want zo koop je er nog meer haha
AmberS, ik ben blij dat je me nu beter begrijpt. Daarom ook dat ik zeg, als er iets is of wat dan ook, praat er gewoon op een volwassen manier over met me. Ik ben heus niet zon boeman hoor Ben daarom ook blij dat je het gewoon gezegd hebt tegen me Ik heb vanavond leuke stickertjes van m'n schoonmoeder gekregen Leuk om de enveloppen van de geboorte kaartjes mee dicht te plakken.
Gelukkig zijn mn borsten niet door gaan lekken vannacht! Maar het kan nog. Hopelijk blijft het uit! Straks weer naar de vlk, dan horen jullie meer van me.
Kipje en wannabemamma ik duim voor jullie. Moonlight ik hoop dat het snel wat duidelijker wordt voor je. Verder komen er steeds meer lekkende borsten tevoorschijn hier in de club.. Pffff daar wil ik nog niet aan denken hoor. Wat likt me dat vervelend zeg.
Wannabemamma, zit zeker in spanning ja, jij ook? De klachten bij mij zijn nieuw, de vorige rondes gingen we er niet voor en gebruikten we condooms, maar ben al wel 8 maanden gestopt met de pil, dus weet wel hoe ik me normaal voel en dat is niet zoals nu hihi. En jij? Heb je altijd zo'n gevoel in je buik? Wat knap van je als je kunt wachten tot zondag! Moonlight, vandaag pas dag 12 toch, dan komt je ei er vast aan binnen nu en 1,5 week Waar koop jij je testen? Lekkende borsten lijken me ook irritant, gelukkig (nog) geen ervaring mee. Nou vanochtend kon ik me niet beheersen nadat m'n temperatuur weer zo hoog was, weer 37.2. Heb dus duidelijk een 3e verhoging in m'n kaartje.. Maar test was omo wit Te verwachten natuurlijk op 8DPO, het is veel te vroeg om te testen! En als ik uit ga dat de temperatuur hoger is door de innesteling, dan is het pas 2 dagen ingenesteld, dus nog veel te weinig hormonen ook.. Maar toch...... Wel een beetje jammer. Bij deze een belofte aan mijzelf, niet meer testen op 8DPO!!
esmyraldal wel andere klachtjes.??? kipje ik koop mijn testen op 123testen.nl haha.. Vandaag besteld, morgen in huis
Ik blijf jullie stalken met foto's hoor.. Zal het de volgende ronde niet doen.. Maar zo de eerste ronde na de MK , vind ik het toch wel even fijn De onderste test is van net..
Denk dat je ei eraan zit te komen, maar foto's vertekenen de streepjes vaak iets. Dus zeker weten doe ik het niet. Pfff, ik ben een beetje verdrietig en heb een rotgevoel, slaat nergens op misschien.. Maar omdat de test negatief was heb ik het gevoel dat het gelijk einde verhaal is deze ronde
Kom op kipje!! Daarom moet je dus ook niet zo vroeg testen😉 maar goed daar moet je zelf achter komen...maar je bent pas op dag acht..als hij raak is, dan is het nu pas net bezig met innestelen.. Of te wel, nog dikke kans op een tweede streep