Ik weet het wel hoor Moonlight, maar dat is gevoel vs verstand.. En je hebt gelijk moest er zelf achter komen. Wij zijn billen brandt moet op de blaren zitten toch
Andere kwaaltjes?? Hm nee niet echt. Nog steeds gevoelige borsten maar verder gaat het hier echt prima. Mag echt niet klagen😊
Helaas, helaas! Onze kleine meid had resusfactor 'positief', net als dr Heit! Helaas moest mama daar onder leiden, door een vreselijke prik in dr bil, die na de zwangerschap nogmaals volgt. Grrr. Verder was gelukkig alles PRIMA met de kleine meid! Hartje klopte prachtig, mooi gegroeid en ze lag al met dr hoofdje naar beneden! Helemaal trots! <3 Mijn bloeddruk was ook prima. 112/65 ofzo iets!? (Soms wel erg laag). Wat haar bloedgroep was, konden ze niet zien. Alleen naar de resus gekeken!
esmyralda oh heerlijk zeg!! Wat een bofferd, simone lekker hoor een prikje , je moet maar denken, gelukkig bestaat zo iets, en ik weet dat je er bang voor bent..maar als dit het enige is.... maar je tensie is netjes hoor! En fijn dat alles goed is met de kleine..
Zo denk ik inderdaad ook XmoonlightX het is voor een goed doel! Maar 't is alsnog niet fijn. Maar heb me prik angsten al haast overwonnen tijdens de zwangerschap haha! Raak dr steeds beter aan gewent, ookal ben ik nog wel 'zenuwachtig', het is niet meer 'ontzettend angstig'.
Waarschijnlijk niet Moonlight want ik ga thuis bevallen! Sowieso krijg je dan geen 'pijnbestrijding of infuus'. Tenzij ik naar het ziekenhuis moet. Moet ik met me 'astma' maar inde gaten houden, als m'n astma niet stabiel blijft, of ik krijg 't tijdens de bevalling erg benauwd, moet ik alsnog naar 't ziekenhuis om hulp te krijgen bij 't ademen! Hopelijk valt dat mee.
nee thuis niet das logisch oh moet er niet aan denken om thuis te bevallen.. grappig hoe iedereen daar anders in staat.
ik moet er niet aan denken om thuis te bevallen. nee laat mij maar lekker in het ziekenhuis, zijn ze er tenminste snel bij al er wat gebeurd daarnaast denk ik dat ik sowieso met mijn gezondheid veiliger in het ziekenhuis voel .
Als jij je prettiger voelt om in het ziekenhuis te bevallen dan moet je dat zeker doen! Doen wat je zelf prettig vind. Ze zeggen wel dat als je thuis bevalt, ze minder snel ingrijpen als 't niet nodig is. Zeg maar. ( Als je in 't ziekenhuis bevalt, grijpen ze sneller naar de medische handelingen dan thuis, zoals keizersnee, terwijl 't eigenlijk niet nodig zou zijn). Maar we zullen zien, misschien moet ik op 't einde ook wel naar 't ziekenhuis.
alles heeft voor en nadelen.. maar met mijn hartverleden lig ik toch liever in het ziekenhuis en wat je zegt je moet doen waar je het beste bij voelt. !! en de anderen?? waar gaat jullie voorkeur naar uit??
Ik beval ook liever in het ziekenhuis, omdat je daar alles gelijk bij de hand hebt.. Heb ervaringen meegemaakt van twee vriendinnen (allebei eerste kindje) die thuis wilden bevallen en waarbij er 1 uiteindelijk naar het ziekenhuis moest en de ander moest (medisch) bevallen in het ziekenhuis. Bij de eerste paste het kindje niet door het bekken (kwamen ze pas achter bij het persen) en werd het een spoedkeizersnede, de ander was dus al in het ziekenhuis en had een wond in de baarmoeder en de baarmoedermond sloot niet, dus daar spoot bloed uit, zij verloor 4 liter bloed in korte tijd. Met volledige ontsluiting naar het ziekenhuis zou ik niet zien zitten en die andere vriendin was er heel slecht aan toe, kans was groot dat ze het niet eens gered zou hebben als ze thuis was bevallen... Meer van dit soort verhalen in mijn directe omgeving, dus de keuze is erg makkelijk voor mij..
Zo dames.. vanavond even de koffer pakken & dan gaan. Jammer Simone, dat het alsnog positief is geworden! Maar goed, nog 1 spuit te gaan en dan is t al weer klaar. Ik heb een bloeddruk van 50 over 106, dus erg laag. soms ook vervelend. Ik ga wel in het ziekenhuis bevallen, puur omdat ik het op de een of andere manier veiliger vindt.. @Moonlight: Je testen zien er wel al weer mooi oplopend uit! Hopelijk snel een heule duidelijke PIEK hihi! @Kipje: Niet te vroeg testen hoor meis, wordt je alleen maar verdrietig van. Ik dacht altijd: als ik zwanger ben ben ik het toch, zo niet, ook echt niet. Dan kan je wel vroeg gaan testen, maar heeft geen zin. Toen ik zwanger raakte, heb ik pas 4 dagen na m'n NOD getest. Gelijk een knal test, heerlijk. succes!! Tot later weer dames!
Spannend Amber, veel plezier! Heb je daar ook internet? Of kom je pas weer hier kijken als je terug bent? Ja je hebt gelijk, ben alleen zo benieuwd haha. Maar jij staat er lekker nuchter in, ga proberen dat ook te hebben .
heb daar wel internet , maar even internet rust hihi. Ik deed ook precies t zelfde als jou hoor.. ik werd er alleen zo verdrietig van en als ik een negatieve test had dan dacht ik toch van ohh misschien is ie over 2 dagen wel positief.. en zo werd ik gek hihi dus beter wachten.. xx