Jullie kletsen zoveeeeeel Ik kan het haast niet bijhouden Ik ga in het ziekenhuis bevallen. Waarom? Weet ik eigenlijk niet, haha. Heb er nooit echt bij stil gestaan. De gedachte om thuis te bevallen, maakt me al gek op de een of andere manier... En mijn bloeddruk? Die is wel aan de lage kant sinds ik zwanger ben. 'Veel' zoute dropjes etc. eten helpt wel. Hoe mijn bloeddruk voor de zwangerschap was, weet ik eigenlijk niet, hihi. Ben vanochtend na 5 weken weer naar oefen therapie geweest. Moet nu met m'n yoga bal aan de slag om oefeningen mee te doen. En omdat ik zoveel last heb, volgende week weer terug. Ben alleen de laatste tijd echt onverzadigbaar. Ik kan eten zoveel als ik wil, maar voel me nooit 'vol'. Iemand tips? Heb constant het gevoel dat ik met honger loop. En ook vooral de neiging naar zoet! Ben ook erg bang dat ik zo heel wat kilootjes er aan zal eten....
Oh Sorry ja ik bedoel 106 over 50. Ik heb daar echt geen verstand van haha. Ik weet ook niet hoe laag ie was toen ik niet zwanger was, maar m'n VK zei dat hij beter erg laag kan zijn dan erg hoog , voor 't kindje. Moet zeggen dat het wel lastig is, vaak duizelig. @Beepj: Fijn dat je weer naar therapie bent geweest. Als je regelmatig oefeningen doet, merk je dan verschil? Wat betreft de honger, misschien meer calorie volle dingen eten? Dus waar je ook goed vol van zit? Verder weet ik het eigenlijk niet .. ik denk dat het er een beetje bij hoort hihi
De meeste krijgen in de 2de periode van dr zwangerschap een lag(re) bloeddruk en in de 3de periode een hoge(re) Kipje1 En inderdaad AmberS, lage bloeddruk is voor jou niet fijn, maar hoe lagere bloeddruk hoe beter voor je kindje! Hoger is veel gevaarlijker.
Jammer simone dat je toch nog een prik moest krijgen.. Amber heel veel plezier!! Ik heb besloten om in het ziekenhuis te bevallen. Vind ik gewoon prettiger en dan heb ik ook de rotzooi niet thuis😜
Haha die rotzooi vind ik ook idd een goed argument Ja te hoge bloeddruk kan je zwangerschapsvergiftiging oplopen of nog erger hellp syndroom
Kipje1, Fruit eet ik inderdaad veel. AmberS, Ik merk zeker wel verschil door m'n oefeningen, maar moet ze wel echt elke ochtend voor het opstaan doen. En het liefst 2 of 3 keer per dag. Maar het schiet er vaak bij in.... Hoe zwaarder m'n kindje wordt, hoe meer last ik zal krijgen volgens m'n therapeut. Dus moet echt ff streng zijn voor mezelf! Wat zijn dingen waar je goed vol van gaat zitten? XmoonlightX, weeral ongesteld? Huh Ik volgde er al niet veel van, maar nu volg ik er helemaal niets meer van....
Ik zie ook in je banner dat vandaag je meest vruchtbare dag is. Hoe dat dan kan.... Verdorie! Hopelijk is deze ongesteldheid snel voorbij & kunnen jullie verder aan de klus! (L)(L) <3
Omdat ik al een paar dagen niet meer ongesteld was en positief testte ging ik van een cyclus van 26 dag uit .. Maar dat gaat dus dan niet op :/
Ja nogal.. Omdat ik me al helemaal op een nieuwe ronde nieuwe kans had gestord is dit echt niet tof :'(
Kipje ja ik zit ook in spanning ! Vriendlief begint nu ook te vragen voel je al wat ? Haha. Wat een horror verhaal trouwens over bevallen vertelde je ! Ik heb geen idee waar ik zou willen bevallen.. maar het ziekenhuis geeft wel een veilig gevoel denk ik. Moonlight wat vervelend voor je ! Is je lichaam wat in de war door de mk ? Er word ontzettend veel gekletst. Sorry als ik niet overal lop reageer!
Haha als je erover nadenkt ga je volgens mij ook alleen maar meer voelen Spannend hoor! Hoop echt op goed nieuws voor ons dit weekend!
Balen Moonlight... Vervelend dat alles zo in de war is. Mooi dat alles goed is Simone! Vervelend dat je steeds geprikt moet worden. Het weekend komt eraan! Spannend Kipje1 en Wannabemamma. Zoals ik er nu in sta zou ik graag thuis willen bevallen, ik wacht eigenlijk ook de 20 weken echo af. Kijken hoe het er dan voor staat. Mijn buikje begint al wat te groeien, kan gelukkig nog wel mijn eigen kleren aan. Laatst zei iemand tegen mij: jij bent ook gegroeid! Ik zei: ja dat klopt, er groeit een baby in! Ze wist niet dat ik zwanger ben. Gelukkig dat dat wel zo is, anders wil je zoiets niet horen....