Ha meiden! Leuk te lezen dat degene die in dit topic startte ondertussen zwanger zijn! Gefeliciteerd! Ik ben Anne, 24 jaar oud. Kraamverzorgster van beroep. 2 jaar getrouwd. Wij zijn sinds twee maanden bezig om zwanger te worden. Afgelopen maand nog niet heel serieus, we hebben echt serieus de knoop doorgehakt toen ik ongesteld werd en we beide merkte dat we er toch wel teleurgesteld van waren. Onderbewust waren we er toch mee bezig! Heb als het goed is afgelopen maandag mijn eisprong gehad en begin nu al te zenuwen... Niet goed van mij! In de week dat ik ongesteld moet gaan worden zijn we precies op vakantie.. Dus ik denk dat de zwangerschapstesten maar mee gaan in de koffer!! Ondertussen denk ik al heel veel dingetjes te voelen in mijn lichaam, maar heb ook al erg vaak gelezen dat je lichaam je erg kan foppen als je er op gaat letten. Afwachten dus maar... Nog zo'n 10 dagen! Ik blijf ondertussen ijverig met iedereen meelezen!
De meesten idd wel anne, maar nog niet iedereen Maar welkom!!! Leuk dat je hier mee komt lezen,ook gezellig meekletsen hoor!
Ik las het idd moonlight... En natuurlijk komen er ook weer nieuwe bij! Leuk om het van iedereen te lezen! Al zijn er ook weer teleurstellingen bij voor sommige per maand...
Oh leuk zeg de ardennen. Ben er zelf een paar x geweest. Mooie omgeving! Wat ik me afvraag,dames hier. .... zijn jullie een beetje WK fans of niet?!
Jazeker. Mijn oranje outfit ligt klaar..13 juni zit ik voor de buis Denk alleen niet dat we heel ver komen dit jaar...maar wie weet verrassen ze ons
Ik verwacht er ook niet zoveel van hoor moonlight. En zodra NL eruit ligt is het voor mij klaar maar tot die tijd ben ik fan haha
Mooi buikje Esmyralda! Anne welkom, spannend! Wij houden ook wel van voetbal, vooral WK/EK, dus zitten zeker voor de buis. Moonlight hoe is t met je ongesteldheid? Hier vanochtend een test met vriend gedaan, hij wilde dat graag. Wist toch al dat hij negatief zou zijn Ga zondag testen als ik niet ongie ben geworden. Verder nog dezelfde klachten en temp blijft mooi hoog!
Wij zijn de 13e weer netjes terug voor het wk! Manlief is er voornamelijk fan van en ook ik zit zolang nl meespeelt in m'n oranje jurkje te kijken
Ik ook in me oranje jurkje hoor en oranje sieraden, hoed etc haha.. Jammer kipje!! Maar wat niet is kan nog komen!! Ik heb van gisteravond tot eind van de ochtend gebloed daarna niet meer..lekker vaag dus....dus hopelijk is het nu een keer klaar..