(Net) gestopt met de pil - club

Discussion in 'Algemene clubs' started by AmberS, Oct 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

Oct 23, 2013
    673
    0
    0
    Echt irritant he kipje. Ik weet nog dat ik maandagmiddag testte en negatief en dinsdagochtend ineens positief....
    Dus het kan maar zo een paar uur uitmaken hihi

Of misschien toch de ochtendurine?!

2. Teyla

Teyla Actief lid

Oct 1, 2013
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend Kipje, ik blijf duimen!

Wat het WK betreft, ik kijk de wedstrijden van Nederland wel. Bij de andere wedstrijden kijk ik naar de uitslagen, maar daar ga ik niet voor zitten.

3. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

Ochtendurine is wel geconcentreerder :)

Ik heb de hoop al verloren eigenlijk.. 10DPO en temp gezakt naar 37 graden (was dinsdag en woensdag 37,2 en gisteren 37,1). Gisteravond al wat buikkrampen gehad.
    Denk dat mn ongesteldheid er aan zit te komen dit weekend. Hoop dat het snel doorbreekt en dan op naar de volgende ronde.

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Jammer kopje!! Maar gezien je temp lijkt het er wel op.

5. Dieene

Dieene Actief lid

May 11, 2014
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    Anne1001: Welkom!

Simone: wat vervelend zeg dat je weer een prik moest. Gelukkig is alles goed met jullie meisje.

AmderS: fijne vakantie!

XMoonlightx: wat vervelend zeg, zo raak je erg in de war. Ik hoop dat het nu klaar is en dat jullie lekker kunnen gaan klussen. ;)

Kipje: positief blijven. Het komt vast goed.

Esmyralda en Beebj beginnen goed te groeien, leuk. Geniet ervan meiden.

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben, kan helaas niet alles bijhouden.

Bij ons in de vriendengroep is er weer een baby geboren. Vl was erg onder de indruk (z'n goede vriend als papa) en zei ineens dat hij ervoor wil gaan!
    Dat is sneller dan ik verwacht had. :) blij, blij!

6. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

Spannend Dieene!
    Wanneer gaan jullie er nu voor?

Of het goed komt weet ik niet hoor. Sinds gisteravond ook wat krampen.
    Zou wel gek zijn als dat ongiekrampjes zijn, dan is mijn LF ook veel te kort..

7. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

Jan 20, 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Anne Welkom! gezellig dat mee komt kletsen!:)

Kipje, inderdaad.. dinsdag had ik een zeurend gevoel onderin mijn buik, de dag erna ineens spierpijn in mijn been, ik boer lucht op en heb rommelende darmen. Maar dit zal ik wel allemaal voelen omdat ik er ontzettend op let! kan zo komen van verkeerd eten en een verkeerde beweging haha. Ik wacht het maar gewoon rustig af.
    Hee niet de moed op geven! Ik heb dan geen verstand van temperaturen, maar je bent nog steeds niet ongesteld!

Esmyralda, je krijgt al een mooi buikje!

Over het WK gesproken.. ik heb nog nooit interesse gehad in voetbal, maar het WK is toch wel weer speciaal dus dan zit ik ook in mijn oranje outfit voor de buis! Maar dan alleen als Nederland speelt.

8. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

May 29, 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Ha meiden,

Even een vraagje... Wie weet er van dat als je zwanger bent je slechter oid kan gaan zien? Ik heb vandaag ineens erg veel last van starende ogen... Ik krijg erg moeilijk scherpgesteld en met lezen zie ik soms helemaal dubbel. Ook heb ik vandaag plots erg last van mijn heupen. Alsof er constante druk op staat. Erg vervelend! Ben benieuwd of dit idd door zwangerschapshormonen komt of dat mijn lichaam gewoon een rare dag heeft. Het duurt nog zo lang (wel 9 dagen ;)) voor ik er achter ga komen...

@Dieene: herkenbaar! Dat vl plots onder de indruk is van een baby'tje dicht bij. Toen mijn zwager en schoonzus een baby kregen was hij al erg onder de indruk, afgelopen maand zijn vrienden van ons bevallen en plots wil hij er voor gaan! Rede: dan hebben ze een leuk speel kameraadje aan elkaar als ze groter zijn. Hahaha! Die mannen toch....

9. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

Jan 20, 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Anne, ik durf je geen zekerheid te geven, maar ik heb wel eens ergens gelezen van iemand die last kreeg van haar ogen ?

10. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

Jan 20, 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    heb even gegoogeld en dit vind ik :

Droge of prikkende ogen
    Prikkende en droge ogen kunnen gedurende de hele zwangerschap voorkomen. Soms zijn prikkende of droge ogen een teken van veranderingen in het lichaam; mensen die de griep krijgen of verkouden worden hebben kunnen er bijvoorbeeld last van hebben. Wanneer droge of prikkende ogen een probleem worden voor de zwangere vrouw, kan zij hiervoor een middeltje halen (oogdruppels) bij de huisarts.

11. Dieene

Dieene Actief lid

May 11, 2014
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Kipje: wij zijn 30 april gestopt met de pil. Meer om te "ontpillen" omdat ik de pil al zo'n 15 jaar gebruikte. Vl. durfde de stap nog niet te zetten. Ik zit nu eigenlijk op m'n eerste ongi te wachten en daarna gaan we er dan voor. Super spannend en leuk.

@Anne: er kan wel iets gebeuren met je ogen ja. Ik weet dat je een half jaar na de bevalling je ogen opnieuw op moeten laten meten als je daarvoor een bril/ lenzen had.

Oh ja, het WK. Ik zit er altijd helemaal in hoor, vindt het super leuk. Mijn vriend is ook erg fanatiek. De juichpakken zijn besteld. Hahaha

12. beebj

beebj Niet meer actief

Dat is een goede vraag Anne1001! Ik heb van mezelf gewoon goede ogen. Draag geen bril of lenzen. Of ik nu zwanger ben of niet, ik heb eigenlijk nooit verschil gemerkt. Last van m’n heupen heb ik nooit gehad, niet voor- en ook nu niet tijdens m’n zwangerschap.

13. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

May 29, 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Mijn ogen prikken niet meer dan anders. Heb altijd al snel prikkende ogen doordat ik lenzen draag. Nou, we zullen wel zien.

Als ik ongesteld ben ik heb altijd last van mijn heupen en onderrug, en dat is precies wat ik nu ook voel. Erg vreemd! Ik heb elke keer de nijging om te gaan kijken of het al zover is omdat mijn lichaam aanvoelt alsof ik ongesteld ben. Ook met de krampen in mijn BM.
    Daarbij heb ik voor dag 5 op rij hoofdpijn :$ Bluuh!
    Maar gewoon lekker relax doen!

14. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

15. Dieene

Dieene Actief lid

May 11, 2014
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend Kipje, ik zie ook wat! :)

Hier is de ongi gearriveerd.. Een cyclus van 28 dagen dan! Happy!
    Fijn, het werkt nog! :)

16. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

17. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Spannend kipje, ik lijk wel wat te zien!!
    En wannabemama al getest??

18. beebj

beebj Niet meer actief

Ik zie niks hoor Kipje1, maar op een foto is het vaak veel onduidelijker dan in het echt.

19. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

Oct 23, 2013
    673
    0
    0
    Spannend kipje!
    Ik kan het niet goed zien, maar dat was bij mijn eerste twee testen ook!

20. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

Oct 23, 2013
    673
    0
    0
    Op de laatste zie ik heel licht een streepje!!

Een voorzichtige gefeliciteerd dan maar!!!

Share This Page