(Net) gestopt met de pil - club

Discussion in 'Algemene clubs' started by AmberS, Oct 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beebj

beebj Niet meer actief

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Tja ik zou beide doen..verduisterd rolgordijn met een leuk stofje ervoor :)

3. beebj

beebj Niet meer actief

Hoe bedoel je beiden? Een rolluik én nieuwe gordijnen? Je mag anders ook in het andere topic reageren hoor. Dan 'vervuil' ik dit topic niet zo ;)

4. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

May 29, 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Heej meiden,

Ik lees hier het een en ander over temperaturen. Ik had er geen idee van maar ik begrijp dat als je een temperatuurverhoging hebt je kans hebt zwanger te zijn? Ik heb mij toevallig rond mijn eisprong getempt omdat je tijdens je eisprong ook hoger kan tempen en toen was ik gewoon netjes 37,0. Dit heb ik eigenlijk altijd. Zelfs als ik me nog zo belabberd voel :p Omdat ik toch wel nieuwsgierig werd heb ik me net getempt en mijn temp was 37,7!! Ik heb wel in de avond getempt. Geen idee of dit uitmaakt??

Verder voel ik ook van alles in mijn lichaam maar ben zo bang dat ik mezelf gek aan het maken ben. Zelfs m'n man word gek van me! Hihi! Ondanks dat hij het zelf ook reuze spannend vind!
    Heb bijv al 6 dagen achter elkaar lichte migraine. Nooit eerder zo lang en zeurend gehad. Heb al 4 dagen achter elkaar lichte menstruatie krampen. Heb last van obstipatie, en erg rommelende darmen. Zere onderrug/bekken. En vandaag heb ik ineens slap en futloos haar. Normaal altijd een dikke bos maar nu hangt het echt slapjes lang m'n gezicht. Helemaal statisch. Ooh ik hoop gewoon veel te hard! Maar nu ik het van me af heb getypt geeft dat ook weer rust. Sorry voor mijn geklep :p

5. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

May 29, 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Volgens mij zie ik hier toch echt een heel licht tweede streepje!!:)

6. XmoonlightX

Anne..
    Je hebt twee temperaturen voor en na je eisprong
    .
    Er voor is het lager dan erna.. Je moet elke ochtend voordat je uit bed gaat op dezelfde tijd, zeven dagen per week rectaal temperaturen..
    Als je dit doet kan je zien wanneer je eisprong is geweest..
    Ik heb voor mijn ei schommelend tussen de 36,5 en 36,8 ..en er na tussen de 37 en 37,2.. Op je NOD zakt je temperatuur weer zoals voor je ei en begint je cyclus opnieuw. Blijft je temp hoog of hoger dan ben je zwanger.
    Toen ik zwanger was, was mijn temp 37,3 en hoger

Dus de avond temp is geen goede meetwaarde omdat je lichaam dan al opgewarmd is
    De ochtend waarde kan worden beïnvloed door drank, laat naar bed of allang wakker zijn. Hierdoor is je temperatuur ook hoger .

Na een paar maanden meten ga je een structuur in jr eigen temperatuur ontdekken

7. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

May 29, 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Oke, super bedankt voor je reactie! Zal elke ochtend eens gaan tempen dan en zien wat het word!

8. XmoonlightX

Ik houd het bij op de ipad bij mama apps

9. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

10. Mofantje

Mofantje Bekend lid

May 16, 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Lijkt mij een duidelijke streep kipje, gefeliciteerd!!

11. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

Oct 23, 2013
    673
    0
    0
    Ja kipje zie het duidelijk hoor!!

GRFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP!!!!

12. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

Bedankt meiden!
    Ik besef het helemaal niet en me vriend ook niet echt..
    Is dat herkenbaar? We zijn een beetje overdonderd..

13. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

Oct 23, 2013
    673
    0
    0
    Ja heel herkenbaar 😉

14. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

Oct 23, 2013
    673
    0
    0
    Wannabemamma hoe gaat het met jou?

15. Dieene

Dieene Actief lid

May 11, 2014
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Kipje! Ik zie het ook duidelijk! Super leuk voor jullie. :)

16. XmoonlightX

Gefeliciteerd kipje!!

17. Teyla

Teyla Actief lid

Oct 1, 2013
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Kipje!

18. xSimone

xSimone Niet meer actief

Kipje1 van harte gefeliciteerd! :D

Ja, ik ben er ook nog, hihi (a) Nog 9 weekjes te gaan, vandaag 31 weken!
    Even ter update:
    Ik heb enorm last van me bekken, heupen, bil, onderrug, vooral rechts. Woensdag en donderdag kreeg ik weer wat meer last, ik dacht dat 't beter ging. Vrijdag naar de dierentuin geweest, veel gelopen met afwisseling tot zitten, was toen blij thuis te zijn! Heb toen ook een tijdje gezeten en gelegen, wat afwisselen, na het avondeten dacht ik dat 't wel weer wat beter ging. Dus heb onze slaapkamer onder handen genomen, alles opgeruimd, gestoft, gezogen gedweild.
    En de kraamkamer klaar gemaakt, dingen verschoven, gestoft, gezogen, gedweild, bed opgemaakt! Pfoeh pfoeh.
    Gister enorme pijn!! 's avonds toch nog de babykamer gestoft, gezogen, gedweild. Ben nu wel even klaar mee! Toch te veel gedaan, maar het moest echt even schoon! Nou moet de douche nog.
    Enige wat op de kraamkamer nog klaar moet is:
    - Bedklossen vanaf week 36
    - Ziekenhuistas voor nood klaarzetten, vanaf week 36
    - De laatste benodigde spullen voor de kraamzorg! Ook vanaf week 36.

Verder gaat alles goed! Alleen wat moe, slecht geslapen. De moeheid slaat wel wat meer toe. Ivm. slechtere nachten.
    Gister lag me meisje enorm rechts in me in onderbuik, je voelde daar gewoon een harde bal haha. En toen ging ze op een hele trage manier schoppen, toen zag/voelde je gewoon een ei zitten op die bult haha. Dat was gewoon d'r handje of voetje.

19. beebj

beebj Niet meer actief

Anne1001, Ik snap niks van temperaturen, haha. Maar volgens mij…… Moet je elke dag op hetzelfde tijdstip opmeten. Volgens mij hè, haha! ;)

JAAAAA Kipje1! Nu zie ik het ook!!! GEFELICITEERD met je zwangerschap!!!! :D:D:D

20. XmoonlightX

simone de kraamkamer, dat klinkt leuk! 😃
    Gebruik je een andere kamer dan je eigen slaapkamer?

anne als je nog meer vragen hebt qua temperaturen hoor ik het wel.. Begin er aardig deskundig in te worden, helaas..

Share This Page