Fijn dat alles nu weer schoon is, Simone. Maar pas je wel een beetje op jezelf, niet teveel doen hoor. Ik dacht dat mn ongi er was maar het zet niet echt door! Heel irritant! Heeft iemand daar ervaring mee na het stoppen met de pil!? Gisteren op kraamvisite geweest bij vrienden van ons.. Een prachtig zoontje hebben ze gekregen! Wat is het dan toch leuk om vl te zien stoeien, hij durft bijna niet te bewegen als hij zo'n kleintje vast heeft. Heerlijk om te zien!
Dank je Moonlight! Ik denk niet dat ik echt fanatiek ga tempen. Was er eens nieuwsgierig naar maar ik denk dat ik veel te veel gefocust ga worden op alles als ik dat ga doen. We zijn nog maar voor de tweede maand bezig dus ik moet gewoon geduld opbrengen en me niet gek laten maken Stel dat het over een tijd nog steeds niet raak is is het altijd een optie!
De eerste maand dat ik gestopt was met de pil was ik er echt van overtuigd dat ik zwanger was. Zere borsten, opgezwollen buik, steken in bm, heb zelfs een test gedaan op nod maar niks. Werd toen pas een week later ongesteld. Daarna heb ik een regelmatige cycles gekregen, wel van 31 dagen maar vooruit! Voor het starten met de pil was ik elke 3 weken ongesteld dus was al lang blij dat dat niet weer zo was! Hopelijk heb je snel duidelijkheid! Je leest veel op internet dat de ontpilsymptomen erg lijken op zwangerschapssymptomen. Maar ik heb dit eigenlijk alleen de eerste maand erg gehad.
Als eerste, kipje! Wat geweldig nieuws! Gefeliciteerd! Ik heb nog niet getest, ben nog niet ongesteld, maar ik durf niet! Vorige maand werd ik ook op zondag avond ongesteld. Als ik dat vanavond niet word ga ik morgen testen!
Wat knap dat je nog niet hebt getest wannabemama! Had het al lang gedaan denk ik. Ik duim ook mee, succes!
Ik heb geen zwangerschapsklachten gelukkig. Ben steeds een klein beetje ongesteld. Toen ik de pil slikte was ik ook eerst 3 dagen een beetje en dan 2 dagen erg en dan nog 2 dagen een beetje. Zou dat nu ook kunnen? Ik had verwacht heel erg ongesteld te worden, haha.
Bedankt voor t duimen! Nee ik durf niet! Als ik nog niet Ongi ben morgen. Dan test ik! Maar ik ben bang voor de teleurstelling weer
Nu zit ik op dag 28 , ik werd 4 weken geleden zondag avond ongesteld vandaar misschien ook wel mijn angst. Ik tesste afgelopen maanden ook steeds een dag eerder omdat ik t zo graag wilde weten. Maar Nog steeds geen ongesteldheid, ook NOG niks wat er op wijst. Maar ook niks dat wijst op een zwangerschap. Heb wel dingetjes gevoelt de afgelopen week. Maar ik denk dat ik er te veel mee bezig ben geweest dat mjn lichaam me voor de gek houd. Ik weet het morgen ochtend hopelijk gaan mijn gedachten er niet te veel bij hangen, want dan slaap ik niet haha
Dieene, Toen ik gestopt was met de pil werd ik eigenlijk meteen heel goed ongesteld. Denk dat dat per lichaam ook wel verschild hoor. Ooh, gefeliciteerd met het kleintje van jullie vrienden! Spannend wannabemamma! Vind het ook erg knap van je. Ik zou ook al getest hebben, hihi.
Heb je een foto van je babykamer Simone? Hoe voel jij je Moonlight? Heb je je ei al gehad? Dieene, leuk is dat om te zien he als mannen zo met die kleintjes zitten. Met je ongesteldheid kan ik je niet helpen.. Ik ben bewust eerder gestopt met de pil om te ontpillen voor we er echt voor gingen. Anne, temperaturen kan juist ook voor rust zorgen Wannabemamma, wat knap dat je nog niet getest hebt! Heb je nu al wel getest? Hoe voel je je verder? Ik duim ook voor je! Vandaag dus dag 29? Ik testte op dag 29 een tuurstreepje Meiden ik heb af en toe zo'n steken in mijn baarmoeder. Is dat normaal? Verder vanochtend nog een action testje gedaan en die blijft heel licht, wel zichtbaar, maar geen knalstreep, al lopen ze wel op qua zichtbaarheid, die ik zaterdag gedaan had was een tuurstreep. Heb ook nog een clear blue + wekenindicator liggen, maar die durf ik nog niet te doen, omdat die veel HCG nodig heeft. Als ik kijk naar de actiontest zal ik denk nog niet genoeg HCG hebben.
Super spannend wannabemama. Ik zal even foto's maken Kipje1, dan komen er na dit bericht nog wel 2 berichten van me. Want kan maar 2 per keer uploaden Straks fysio!