Boven haar ledikantje, op de groene muur komt een grijze plank met witte houten blokletters er bovenop te staan, met haar naam
Ik zie dat de foto's op de kop staan helaas kan ik dat niet veranderen. Ik had deze foto's nog zag ik in mn album hihi! Bij de commode worden de draden nog weggewerkt. Met een kabelgootje. De babykamer is nu netter want heb hem opgeruimd, dus kruiken zijn van de commode en al die andere sooi! Maja dit zijn nog oude foto's
Ziet er leuk uit! Wij hebben gisteren ook al zitten te denken over de babykamer. Wil brocante meubeltjes en 3 muren mintgroen + 1 muur taupe/grijs achtig. Kan voor zowel een jongen als een meisje
Kipje1, Ik zou die clear blue met weken indicator wel al durven doen hoor. Volgens mij zijn die juist gevoeliger dan een gewone test. Steken in je baarmoeder? Ik heb dat ook veel gehad inderdaad en nu soms nog wel eens. Wij hebben een wit plafond en de muren zijn crème wit achtig (weet niet precies hoe die kleur heet). Op de grootste muur hebben we een foto behang geplakt van Winnie The poeh. De meubeltjes zijn grijs van kleur & de vloer ook (laminaat). Kan dus ook voor allebei!
Klinkt leuk Beebj! Wil je ook een foto delen? Ik heb net gebeld met de VK en mag 20 juni voor de eerste echo komen. Als het goed is ben ik dan bijna 7 weken, ben benieuwd! Met hoe veel weken hadden jullie een eerste echo? De intake + echo daarna zijn de 14 juli. Nog 6 weekjes daarop wachten.
Maar wat ik wel raar vind is dat jou intake pas bij de tweede echo is. Bij mij was de eerste afspraak intake en echo
Die eerste echo is erg vroeg en ze hadden weinig tijd op die dag, vandaar dat de intake later is. Normaal doen ze de eerste echo 1,5 week later maar dan ben ik op vakantie.
Spannend Kipje1! 20 Juni de eerste echo. Nog een kleine drie weekjes! Ik had met 5w en 5d de eerste echo. Ik heb nooit echt een intake gehad. Toen ik voor de eerste keer voor een echo kwam, heeft hij een soort van intake gedaan. Maar kon het niet echt een intake noemen hoor. Alleen alle gegevens compleet maken zeg maar. Ik zal zo eens fotos maken van de babykamer van hoe het er nu uit ziet.
Had jij een inwendige Beebj? De intake hier duurt wel 40 minuten, vandaar dat die later is. Ach mij maakt het niet uit, ben al blij dat ik niet tot 14 juli hoef te wachten voor een eerste echo Leuk foto's van het kamertje, ben benieuwd!
Als ik me niet vergis, was het bij mij zo: 5w en 5d; inwendig 6w en 3d; inwendig 8w en 3d; inwendig én uitwendig 10w en 1d ; uitwendig 13w en 3d; uitwendig 14w en 4d; uitwendig 19w en 6d; uitwendig En nu moet ik 24 juni weer, dan ben ik 27w en 6d.
Wow jij hebt veel echo's gehad zeg! Had dat een reden? Mooi kamertje hebben jullie, de vloer past ook leuk bij de meubels!
Tnx! Ik was eerst heel bang dat de vloer en meubels precies dezelfde kleur zouden zijn en dat dat niet mooi zou zijn, maar het valt gelukkig mee. Dat heeft geen specifieke reden. Mijn man en ik zijn alle twee gezond en ons kindje ook tot zover bekend. Ik was gestopt met de pil, ben 1 keer goed ongesteld geweest en de keer daarop was ik meteen zwanger. Ik ga naar de gynaecoloog/verloskundige in het ziekenhuis van Knokke (België). Misschien dat dat het verschil maakt met Nederland? Had wel eens bloed verlies, waardoor ik 1x extra voor een echo ben geweest. En ik heb 4 dagen in het ziekenhuis gelegen, omdat ik niks meer binnen hield qua eten en drinken. Maar daar heb ik eigenlijk geen extra echo's voor gekregen. Dus geen idee eigenlijk, hihi. Maar je ziet wel dat er nu de laatste tijd erg veel tijd tussen twee echo's zit hè. Ik vind eigenlijk té lang, hahaha. Nu bijvoorbeeld, ben ik 8 weken aan het wachten tussen de twee echo's door....
Ja het is wel lang maar als het goed gaat is dat denk ook niet meer dan logisch? Wel leuk dat je vaker hebt mogen spieken! Naja de reden van bloedverlies is wel minder natuurlijk. Bij de praktijk waar ik ga is het: 8 weken - 11/12 weken - 20 weken - 30 weken en 36 weken. Dus in principe krijg je er maar 5
Oké! Ja, heb eigenlijk geen idee haha. Ik ga niet naar een praktijk, maar naar het ziekenhuis. En ik ga niet in Nederland, maar naar België. Denk dat die twee dingen het verschil maken? En inderdaad, als het goed gaat, gaat het goed natuurlijk. Maar 8 weken duurt lang hoor! En zeker nu ik 100% in de ziektewet zit, ik verveel me kapot!!