(Net) gestopt met de pil - club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door AmberS, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teyla

Teyla Actief lid

1 okt 2013
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe lang duurde het bij jullie na het stoppen met de pil voordat het ontpillen begon? Ik heb gewoon mijn strip afgemaakt en toen een week pilongi. Vandaag dus 4e dag nadat de pilongiweek is afgelopen.

@esmyralda fijn dat je direct ongesteld bent geworden, weet je idd waar je aan toe bent.

@Behappy mooi dat je je alweer beter voelt, niks aan als je niet fit bent.

@GelukkigeMamma01 zal voor je duimen!

@AmberS sterkte met zieke ml

@pankoeke lijkt mij inderdaad wel lastig. Werk zelf ook in de zorg, wel regelmatig dwz ik weet welke uren ik draai, maar is wel vaak op avond. Hoop dat je iets leuks kunt vinden!

2. Memories

Memories Niet meer actief

Nee echt niet tis alweer helemaal over..
    Zo raar iedereen vroeg al.of ik niet zw ben haha

Hiet was het toen de eerste maanden 34 - 34 - 32 - 32 -29 - 28 -28
    En in die laatste ronde was ik zw.
    Denk dat het dus 4 maanden geduurd heeft hier

3. GelukkigeMama01

GelukkigeMama01 Actief lid

16 okt 2013
    185
    0
    0
    's-hertogenbosch NB
    hee meiden,
    dankjewel.. heb nog niks gehoord dus ben benieuwd..

ff een vraagje heb sinds een uurtje een zeurderig gevoel in me onderbuik.. net of ik ongesteld moet worden.. kan dit met aankomende ei sprong te maken hebben?
    ik hoop zo op een regelmatige cyclus! :)

4. Memories

Ik had altijd een paar uur zn pijn en dan was t weg
    Klopte wel altijd precies met de tijd van mn ei.

Dus ik zou zeggen ja ! Haha

Ik voel me ondertussen weer kip lekker zo raar, ben bij mn so waar J. Ook was zodat ik kon uitzieken maar valt dus allemaal wel mee

5. GelukkigeMama01

GelukkigeMama01 Actief lid

16 okt 2013
    185
    0
    0
    's-hertogenbosch NB
    Ja me ovulatietest is negatief dus zal wel niet ik heb nu ook pijn in me linkerzij maar goed ik zal me eigen wel gek maken want ovu test moet dan wel positief zijn

6. SilverWolf

SilverWolf Actief lid

17 okt 2013
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Teyla, het ontpillen weet ik niet precies. Weet wel dat ik in de maand erna echt stemmingswisselingen had waar ik zelfs van schrok. Achteraf allemaal nog de schuld gegeven aan het ontpillen.

Esmeyralde, nu kan je inderdaad gaan tellen. Kan wel zo zijn dat je tweede cyclus langer duurt, zoals bij mij nu ook het geval is.

Hier komt de rust er langzaam aan. Heb nu gewoon geduld en zie het wel. Wel af en toe last van mogelijke symptomen, maar die probeer ik juist zoveel mogelijk te negeren, omdat waarschijnlijk m'n lichaam me voor de gek houdt. Wel nog steeds bezig met ovu-testen, maar nog geen teken van een eisprong.

En ik zeg wel negeren, maar ondertussen merk ik wel dat ik wel meer moe ben en m'n borsten groter lijken. Heb soms ook het gevoel dat ik ongesteld ben geworden, maar als ik dan de wc in vlucht, is er niets.

7. Memories

Jaa helemaal negeren lukt natuurlijk nooit.
    Bij mijn dochter was ik er ook wel veel mee bezig maar na 3 maanden leerde ik me lichaam steeds beter kennen.
    In de 7e maand was ik 2 dagen overtijd en vluchtte ik ook steeds naar de wc omdst ik dacht dat ik wat voelde lopen !
    De dag erna nog steeds geen ongi en toen ging er al een knop om in me hoofd : ikben zwanger en dat klopte toen ook.

De maanden daarvoor heb ik 1x getest met de zw testen van kv , de andere maanden eigenlijk nooit haha

8. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

@ teyla bij mij vorig jaar voor vijf maanden elke 28 dagen....dit jaar de 1e ronde 33 en nu ongeduldig aan het wachten 😉 dus eigenlijk zegt het niet zo veel

9. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    @Teyla: Ik ben nu sinds 14 oktober gestopt met de pil, 18e ontrekkingsbloedingen gehad, 22 klaar, en afgelopen zondag de 27e dus merkte ik wel dingen van het ontpillen, maar kan ook zijn omdat ik gewoon niet lekker was.

Ik merk wel dat ik nu ik gestopt ben met de pil meer zin heb om te klussen..Of het is omdat ik graag zwanger wil raken of omdat mn libido omhoog is gegaan, i don't know. Herkenbaar??

@Moonlight:Ik zie dat je nog steeds overtijd bent!! :) Heb je al weer getest??

10. Memories

ik hoop dat mijn libido ook stijgt als ik stop met de pil hihi.
    zou idd goed kunnen hoor , onbewust wil je toch heel graag dat t gauw raak is.

ik kijk kleine babys grote zorgen terug.. dikke tranen over me wangen hahaha ik heb echt nog last van mijn hormonen.

11. Teyla

Teyla Actief lid

1 okt 2013
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik laat het allemaal maar gewoon over me heen komen denk ik. Had nooit heel veel last van mij hormonen, dus misschien valt het allemaal wel mee. Hoop wel dat ik snel weer regelmatig ben.

GelukkigeMamma01, heb je al wat gehoord over je sollicitatie?

12. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Even iets waar ik heel blij over ben:

Ik ben gister begonnen met mijn ovulatie testen, omdat ik er vanuit ga dat ik gewoon een regelmatige cyclus heb, net als altijd voor de pil.
    Dus dan zou ik deze week moeten beginnen met testen.
    Gister was de ovulatie test omo wit, en vandaag staat er heel duidelijk een 2e streep naast! Wat volgens sensitest betekend dat je NOG geen LH-piek hebt (maar er dus wel aankomt)
    Ik hoop dat hij morgen dus echt knalt, dan heb ik mn ei na 3 testen al gevonden :) :)
    Dat zou echt super zijn... heb ook de ovulatie kalender gebruikt van Brabbels voor het testen.
    Ik voel mn buik en alles ook, + heb heel dun en wit slijm, wat volgens mij ook voor je ei kan gebeuren. :)

@Teyla: Ik hoop voor jou ook dat je gauw een regelmatige cyclus krijgt, jij hebt ook nog geen echte 1e menstruatie gehad toch?
    @BeHappy: Maandag is vaste prik voor dat progamma toch hihi :)? ik moet bij dat soort progamma's ook altijd huilen , bij Love Is In The Air bijvoorbeeld standaard haha. Maar goed jij hebt ook nog eens met je hormonen te maken!

& GelukkigeMamma01 ben ook benieuwd of je al iets hebt gehoord!

& Simone hoe is het met jou? Al weer een beetje bij gekomen van je drukke werk weekend?? & Al foliumzuur gehaalt?

13. Memories

@Amber wat fijn zeg !
    heb je een foto van de tekst?
    dat word klussen straks haha

ik wilde deze nog even delen J. legt grote meters af nu ! ze heeft het helemaal door met af en toe een boem.
    binnen 2 dagen !
    Jaylin maakt meters ! - YouTube

14. xSimone

xSimone Niet meer actief

Hai lieve club meiden,

Sorry dat ik deze dagen niet zoveel van me heb laten horen, maar het weekend heb ik het erg druk gehad met werken. (Vrijdag avonddienst, zaterdag ochtend en avonddienst, zondag ochtend en avonddienst) en in die tussentijd veel aan de poets e.d. Vanavond en morgenavond weer aan het werk!

Ik zit even in een k*t situatie. Misschien kunnen jullie het lezen op mijn forum die in "zwanger worden" staat. Hij heet "probleempje". Ik kan hem wel even in het kort beschrijven.

Zoals jullie weten gaan mijn vriend en ik voor ons eerste kindje.
    Wij zijn nog niet lang samen en mijn vriend krijgt na 20 nov. geen contract verlenging meer! We zijn nu druk aan het solliciteren en waarschijnlijk heeft hij op tijd wel weer werk. Maar dat is natuurlijk nooit helemaal zeker! Maar in ieder geval, wij waren ondanks dat we voor een kindje gaan, erg bang dat onze ouders het niet helemaal goed zouden vinden. Mijn ouders zouden het opzich nog wel leuk vinden, zij willen namelijk wel opa en oma worden, maar dat bedoelde ze meer naar mijn zus toe, zij is wat ouders en haar vriend helemaal, en hun zijn wat langer samen. Maar als ze opa en oma worden van mij, zouden ze even schrikken, maar zullen het heust wel goed vinden. Maar gister was mijn vriend weg met de brandweer (hij is vrijwillige brandweerman, doet er ook nog ander werk bij hoor!) En zijn oom zit ook bij de brandweer. Nou moesten we gister naar de huisarts om te bespreken over mijn medicijnen e.d. maar dat ter zijde. Hij vroeg dus of de brandweerchaffeur hem eerder wilde afzetten, want hij had een afspraak. Nou maakte een brandweer collega een geintje "moet je naar je eerste echo?" Toevallig weet NIEMAND er van dat wij bezig zijn om een kindje te krijgen. Dus mijn vriend zij nee, we moeten alleen wat dingen regelen. Maar zijn oom die dus ook bij de brandweer zit, heeft dit serieus opgevat en is naar zijn moeder gegaan (mijn schoonmoeder). Zij belde ons gisteravond, dat ze enorm geschrokken was e.d. vooral vanwege dat ze het van een ander moest horen.. maar mijn vriend had verteld, dat er niks aan de hand was, dat het een geintje was, en dat we er ook niet mee bezig waren! Omdat we gewoon niet willen dat iemand het weet!
    Nou hadden wij het er samen over gehad, en ware we aan het prakkiseren of ze nou een beetje geschrokken/boos was omdat ze het van een ander hoorde, of omdat ze gewoon absoluut niet wilde dat wij zwanger zijn nu al. Nou heb ik haar er over gesproken vandaag via de pc. Het kwam er op neer, dat ze inderdaad schrok omdat ze het van een ander hoorde, maar ook omdat ze hoopte dat wij er nog even mee wachten, en dat we nog met zijn tweeën gaan genieten, het kwam er dus op neer dat wij te kort samen zijn, en nog samen moeten genieten... en noem maar op, ze wilde wel oma worden van ons, maar later, dan zou ze er enorm blij mee wezen, maar nu hoopte ze dat wij nog even er mee wachten!
    Maar wij hebben alles al besloten en grote stappen gezet, namelijk gestopt met de pil en naar de huisarts geweest en noem maar op. Gister wist mijn vriend nu even niet meer hoe hij het nou wilde. En ik was bang dat hij geen kindje meer wilde, of in ieder geval, niet nu al... maar later zei hij dat hij het toch wilde, dat we gewoon door gingen waar we mee bezig waren! Maar nu ik dit gesprek met haar heb gehad, en het vanmiddag even met hem er over zal hebben, en hij nu zeker weet dat zin moeder het nu nog niet wilt... ben ik bang dat hij alsnog niet meer wilt! En dan denk ik van... gaat zij nou alweer bepalen hoe wij het gaan doen? Ze bemoeid zich de laatste tijd zoveel met dingen, en mijn vriend vind dit ook, dat zei hij gister nog, maar hij luisterd er wel naar! En ik denk, wij hebben er goed overna gedacht, goed overbesproken, we hebben het nu al besloten.. wouden het allebei heel graag.. moet het dan nu echt zo zijn dat zij haar zin krijgt?

Als ze geen oate wilt worden, dan toch niet??
    Als ik eenmaal zwanger ben, en het kindje geboren wordt is ze vast toch wel weer blij !! Ik hoop dat het goed komt..

Sorry voor het lange verhaal lieve meiden! Maar ik moest het even kwijt....

Liefsss! <3

15. Memories

ik heb geageerd meis..

zowiezo qua de leeftijd vind ik het onzin, mensen kunnen altijd zo moeilijk doen over ''jonge'' moeders, dat doe ik toch ook niet over moeders die 30 zijn en er nog een keer aan beginnen ? moet ieder toch lekker zelf weten ..

maargoed, qua de lengte van de relatie kan ik het wel ergens begrijpen maar dan nog is het jullie leven..

16. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Eerst even een foto van mn ovutest:

Bijgevoegde bestanden:

17. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    @xSimone:

Ten eerste denk ik dat het jullie beslissing moet zijn, en niet die van je schoonmoeder, moeder, vader of wie dan ook. Jullie moeten ten slotte samen voor het kindje zorgen! En jullie moeten je er goed bij voelen.

Ze kunnen iemand van 30 ook wel '' dwingen '' om nu eens aan kinderen te beginnen, maar als diegene er niet klaar voor is, heeft dat ook geen zin.

BeHappy is een jonge moeder, en ik ben zelf ook een jonge a.s. moeder.

Daarnaast hebben jullie al jullie beslissing genomen, je bent gestopt met de pil, gaat naar de dokter, slikt foliumzuur, dus ik neem aan dat je er sirieus over hebt nagedacht voordat je die stappen hebt ondernomen.

Wel kan ik begrijpen waar hun '' kritiek '' vandaan komt. Ik woon nu 3,5 jaar samen met mijn vriend, en dan ken je elkaar echt heel goed, in goede en slechte tijden. Als je langer in een relatie bent, zie je alle kanten van elkaar.

Maar voor alsnog; het is jullie keuze, jullie moeten het samen doen!

Succes meis! , houd ons op de hoogte! :)

18. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    @BeHappy: Wat betekenen die pendels in je onderschrift eigenlijk :) vraag ik me af hihi.

En wat een suuuper lief filmpje, mooi poppetje heb je ! :)

En die ovutest zien jullie de 2e streep ook toch ?? :)

19. Memories

jaa zeker duidelijke streep hoor !!

dat zijn pendels, hier zitten dames op t forum die dan kunnen ''voorspellen'' door middel van hun pendel welke maand de bevruchting plaatst vind of een positieve test en wat het geslacht dan zal zijn hihi

leuk he ! ik ben de hele dag al zo trots als een pauw

20. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Oooh dus volgens de pendels krijg jij 4 kindjes ? Of zeg ik nou iets raars haha! Wat leuk trouwens..

Ik ben ongeveer 1 jaar geleden naar een zigeunerin geweest, en die vertelde mij dat er een baby op mij wachtte. Ze zei: niet nu, kan ook nog een jaar duren, maar er is een baby op je aan het wachten.
    Ik ben toen geloof ik een maand in de wolken geweest haha! Ook vertelde ze andere dingen die achteraf bleken te kloppen!!
    En we zijn nu 1 jaar verder ,dus kom maar op hihi! :)

Jullie weten wel wat ik vanavond ga doen hahaha :)

Nou je mag ook super trots zijn hoor, heeft je man het al gezien??:)

Deel Deze Pagina