Ohh leuk jullie kamers!!! Ik wil ook, haha.. Hier nog niet aan een ei toe helaas....morgen naar de gyn om te kijken waarom ik nog steeds bloed..hoop niet dat ik alsnog een curretage nodig heb! Duimen jullie voor me!!??
Ooohh, ik duim voor je hoor XmoonlightX! Enne, die kamer ga jij ook mogen maken hooor! Daar ben ik van overtuigd!
Beebj mooie kamer hoor!! Moonlight duim duim duim. Ik heb ook twee inwendige echo's gehad maar dat komt omdat mijn darmen in de weg zaten haha
Mooie kamers! Ik had officieel alleen een echo bij 12 weken de termijnecho dus, en bij 20 weken. Maar ivm bloedverlies heb ik er paar meer gehad. En ik heb zelf nog een 4D echo laten doen. Bij onze controles doen ze alleen hartje luisteren geen echo's. Dat apparaat hebben ze niet eens op de praktijk. Mijn eerste echo was ivm bloedverlies met 6+1
Mooie kamers hoor meiden! Hoop dat alle nog niet zwangere onder ons binnenkort ook mogen gaan klussen in hun babykamer! Ik kan niet wachten iig!
Kopje ik heb bij zes/ zeven weken een inwendige echo gehad..en daar was een kloppend hartje op te zien..en duidelijk he t vruchtzakje..!
Ik heb vanmorgen getest, negatief maar nog geen druppeltje bloed te bespeuren... Moonlight hopelijk krijg je er snel antwoord op! Beebj ik vind het er allemaal leuk uit zien!
Wannabemamma, geen bloed is een goed teken! Zou als ik jou was woensdag of donderdag nog eens testen! Mijn test was vrijdag negatief, zaterdag tuur en zondag positief.. Dus het kan wel! Grote knuffel voor jou! Thanks voor je antwoord Moonlight, ben benieuwd! Inwendige echo vind ik wel een beetje spannend, zo huppa met de benen wijd
Dat is wel fijn om te horen kipje, ik heb er geen hoop op. Ik wacht het rustig af! Ik weet nog steeds niet wat ik er van moet denken haha. Maar t blijft niet het leukste om te doen moonlight!
Vriend vind dit ook zeer vervelend haha, vraagt steeds als ik van de wc af kom of il ongesteld ben geworden. En zucht opgelucht als ik nee zeg.
Spannend wannabemama, ga je morgen testen? Nou onze plank hangt op. De babykamer groene muur, waar haar naam op komt, maar die krijgen jullie na de geboorte ooit een keer te zien
Nee, ik hou me in haha. Ik wil eigenlijk wel graag weten wat er gaande is in mijn buik. Maarik zal t helaas rustig moeten afwachten. Ik vind t met de billen bloot ook niet erg. Maar dat gefruninnik naar onder hoeft van mij niet hoor haha.
Balen dat de test negatief was wannabemamma. Maar je bent nog niet ongesteld, dus het kan nog alle kanten op! Inwendige echo stelt niet veel voor hoor Kipje1. Komt allemaal goed! En inderdaad, je zult nog wel vaker met je benen wijdt moeten. Je moet maar zo denken, zon persoon doet het als werk, die is dus niet anders gewend!
Dat is zo Beebj! Duim duim duim duim, spierpijn in m'n vingers van! Haha Duim ook voor jou Moonlight! Ik word er wel wat zenuwachtig nu van hoor. Vl ook, we willen t graag weten, en dan verteld Kipje van haar testen...en dan maar hopen dat dat ons ook zo overkomt deze maand!