(Net) gestopt met de pil - club

Discussion in 'Algemene clubs' started by AmberS, Oct 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

Oct 23, 2013
    673
    0
    0
    Jeetje beebj wat irritant zeg. En zeker met het warme weer op komst. Hoop dat de huisarts iets voor je heeft.

Hier merk ik dat ik tussen mijn borsten kleine pukkeltjes begin te krijgen.
    Verder (Nog) niks gelukkig!

Werd me zelfs net nog verteld dat ik mooi zwanger ben hihi

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Zijn het geenzweetbultjes beebj? ik heb dat ook altijd in de zomer.. Wat ik nu doe ik een korte dunne sportlegging aan zodat mn huid niet tegen elkaar schuurt of tegen je broek.

3. beebj

beebj Niet meer actief

Geen idee of het zweet bultjes zijn. Het begon aan de binnenkant van m'n onderbenen met enkele pukkeltjes, maar nu is het vanaf m'n enkels tot aan m'n vagina zeg maar.. Heb het in ieder geval nog nooit gehad. Ik heb geen dunne sport legging.. Denk dat ik morgen onder m'n broek even een pleister ga plakken op de pukkeltjes die het meeste pijn doen. En om 8u meteen de huisarts bellen. Wie weet kan hij me 'helpen'.

4. xSimone

xSimone Niet meer actief

@Beebj: Ja de een heeft sws meer aanleg. Ik was ook erg dun van mezelf, dus ja dan heb je sws sneller. En mijn moeder had ook last van striae, op haar buik. Dusja t zit ook wel wat in de familie waarschijnlijk. Waarschijnlijk komen die pukkeltjes idd door de hormonen, ik heb ze op me ribbenkast tussen mn borsten enzo zeg maar en daarboven. 1 is nu ook ontstoken, doet enorm pijn.

5. XmoonlightX

Hm vervelend zeg!

6. beebj

beebj Niet meer actief

Ik was ook heel dun qua postuur voor m'n zwangerschap hoor. Woog 62kg en ben 175cm lang. Denk dus niet dat striae daar iets mee te maken heeft ;)

7. XmoonlightX

Volgens mij heeft het echt met aanleg te maken..ik heb een groeispurt vroeger gemaakt in de hoogte, helaas ook met striemen..dus vrees ooit het ergste.

8. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

Jan 20, 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt! Ik ga het ook proberen :)

Beebj, zou talkpoeder niet iets voor je zijn? Dat je dit s'morgens doet En dan in de avond goed je benen in smeren met bijv, nivea ofzo zodat ze niet uit drogen??

Moonlight ik herken wat jij zegt, mijn benen zitten vol met striemen.;)

9. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

May 29, 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Kipje1 Kraamzorg word meestal zo rond week 12/13 geregeld! Op de site van mijn werk staat iig dat je het in week 12 moet regelen. Al best vroeg he!

Xsimone Frustrerend he! Vorig jaar Maart werd mijn man ontslagen op zijn werk. Anderhalve maand van te voren werd het even gemeld en hoppa, daar zat hij thuis! Solliciteren als een gek, maar nog niet eens een uitnodiging tot gesprek gekregen! Hij is samen met een vriend een bedrijfje gestart en dit loopt nu bijzonder goed. Heerlijk! Want bah, wat leef je in een onzekere tijd als er maar 1 verdiener is terwijl je er 2 nodig hebt! Succes en hopelijk krijg je snel wT afleiding ;)

10. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

May 29, 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Wees er niet al te bang voor omdat je het ooit al hebt gekregen! Ik werk regelmatig bij vrouwen die in bijv hun puberteit met een groeispurt enorm stria hebben gekregen en met hun zwangerschap een super strakke huid hebben gehouden! Ze zeggen wel eens dat het ook aan je leeftijd ligt. Hoe jonger je zwanger raakt hoe meer kans er op... Al heeft mijn vriendin van 21 ook geen streepje gekregen in heel haar zws!

11. beebj

beebj Niet meer actief

Ik weet niet of dat zou helpen wannabemamma. Zou het kunnen proberen natuurlijk! Tnx.

Lief, klein kindje van me. Mama vindt het super om heel haar buik te zien 'dansen'. Ook vind ik het bijzonder om te voelen hoe jij draait qua positie en al het vruchtwater mee klotst. Maar zou je nu alsjeblieft willen gaan slapen? Ik ben echt heeeeel erg moe...

12. xSimone

xSimone Niet meer actief

@Beebj: nee mama als jij slaapt heb ik lekker alle ruimte dua daar maak ik mooi gebruik van! :D ik hou wel van je hoor.

13. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

Oct 23, 2013
    673
    0
    0
    Ladies!!!!!'

image.jpg

14. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

Hopelijk heb je snel een positieve ovutest Moonlight!

Over striae, ben ook erg benieuwd, ik heb het wel op mijn heupen, billen en bovenbenen door de pubertijd (groeispurt).
    Dus heb er denk wel aanleg voor ofzo. Ben verder wel slank (56 kg bij 1.70), dus ik denk dat als de huid gaat uitrekken dat het wel weer zal scheuren;).

Wat rot die pukkeltjes Beebj, hopelijk kan de huisarts je helpen.

Oh Anne er is dus nog hoop hahaha. Zeggen ze dat als je jonger bent dat je meer kans hebt? Ik dacht dat je als je jonger bent een elastischere huid hebt?

Mooi plaatje Esmyralda, de tekst is wel waar.

15. XmoonlightX

Ohh dat geeft me hoop anne ;)

16. Teyla

Teyla Actief lid

Oct 1, 2013
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er wordt goed gekletst! Kan alles niet helemaal bijhouden :p.

Balen Wannabemamma. Misschien dat ovutesten je meer duidelijkheid geven.

Deze week weercontrole gehad. Alles loopt op schema. Goed nieuws dus!

17. beebj

beebj Niet meer actief

Pff, ik slaap zooo slecht de laatste paar nachten door die discotheek in m’n buik… Weet gewoon niet hoe ik moet gaan liggen soms. Moet om 15:30u bij de huisarts zijn!

18. xSimone

xSimone Niet meer actief

Weet iemand waar ik mijn bijlage's kan bewerken? Alle geuploade foto's kan verwijderen die ik ooit geplaatst heb? Want kan bijna niks meer plaatsen! Ik heb het laatst ook een keer verwijderd, maar ik heb geen flauw idee waar ik dat toen ooit gevonden heb! :$

19. xSimone

xSimone Niet meer actief

@Beebj: Ik slaap ook erg slecht, wordt niet bepaald wakker van 't trappen, maar als ik eenmaal wakker ben dan trapt ze en kom ik idd ook niet meer in slaap. Maar ben vooral veel wakker om te plassen! :( Of omdat ik niet meer lekker lig. Of gewoon omdat ik weer eens wakker moest worden, grr! Vervelend hé?

héél veel succes bij de Huisarts straks!

20. beebj

beebj Niet meer actief

Geen idee xSimone. Bij mij lukt foto's plaatsen wel gewoon telkens opnieuw. Ik slaap nu sinds twee nachten met m'n voeding kussen. Dat scheelt wel al een hoop. Misschien ook een optie voor jou? Leg hem voor me en dan die bocht tussen m'n benen door zeg maar. En bij m'n buik maak ik het kussen dunner door die bolletjes die er in zitten weg te schuiven zeg maar, zodat ik het kussen beetje onder m'n buik kan leggen, zodat m'n buik niet naar beneden 'hangt'. Want dat trekt zo aan m'n heupen vind ik.

Share This Page