Hoe was het bij de huisarts Beebj? Hier nog geen bloed! De menstruatie pijn is ook zo goed als over. Heb wel weer hoofdpijn vandaag, en lage rugpijn. Als het goed is kan ik zondag testen. Wat vinden jullie meiden, moet ik dan nog even een dag afwachten of ik niet ongesteld word? Of zeggen jullie, gewoon testen?? Weet het niet zo goed...
@Beebj: Ik slaap al héél lang met een voedingskussen! Maar krijg hem niet mooi onder m'n buik, dus beetje lastig!
Ben benieuwd naar je test zondag Anne1001! Als je volgens jou zondag kunt testen, zou ik ook echt zondag testen met ochtend urine. Ik ben dus om 15:30u bij de huisarts geweest vanwege pukkeltjes op de binnenkant van mn benen. Komt door ontstoken talg kliertjes. Heb antibiotica crème bij de apotheek gekregen om er 2x per dag op te smeren. Mn broeken regelmatig wassen en zorgen dat het niet te veel knelt. Ik zal trouwens eens een foto van mn laatste echo plaatsen! Was toen 19weken en 6dagen. Bekijk bijlage 399437
Oh dames, ik moet even van me afschrijven hoor. Ik ben zo kwaad! Ik sprak daarnet een vriendin van m'n zusje. Zij is 18 jaar, woont nog bij haar ouders, haar vriend woont nog bij zijn ouders, zij zit nog op school en heeft vakantiewerk en hij werkt wel, maar niet fulltime. En zij is dus zwanger van een meisje (ze is vandaag 26weken en 2 dagen). Ze vertelde me dat haar kindje een te grote nier heeft. Dat ze na de geboorte waarschijnlijk heel moeilijk zal kunnen eten daardoor. Ze kunnen er niks aan doen, behalve hopen dat dr nier nu stopt met groeien. En weet je hoe het komt?? Omdat ze nog steeds gewoon door rookt en erg ongezond eet! Ik vind het gewoon je eigen kind verminken! Het kindje zal ook wel erg klein zijn bij de geboorte. Snap ook niet hoe je ongezond kunt eten. Ik eet ook niet super gezond hoor. Maar als je normaal eet & vitamine tabletten voor zwangerschap inneemt, kun je weinig kwaad doen lijkt mij. Ze eet blijkbaar veel fast food & dat terwijl ze nog bij dr ouders woont! Ik eet ook frikandellen enz. Maar ik eet echt niet anders dan anders. Snap dat echt niet! Het is toch een nieuw leven en om dan zo op de wereld te komen... En nu ze dit weet, doet ze ook niet eens dr best om te verbeteren! Denk dat als ik dat zou flikken bij mijn gync. dat hij woest zou worden op me. Overlaatst vertelde m'n gync. een verhaal... Van iemand die bang was voor de bevalling. En daardoor heel veel is gaan roken. Zodat ze een klein kindje zou krijgen. Is makkelijker om te bevallen dan een groot kindje. Dat is de enige zwangerschap in z'n hele carriere die hij verdomde om de bevalling van te doen. Zo kwaad was hij.
Ik ben opzoek naar wat 'thuiswerk', inpakwerk ofzo. Kan echt serieus niks vinden! Grrr! Iemand tips? @Beebj: Jemig wat achterlijk van haar! Dan zou je dat toch inderdaad verbeteren??? Grrrr! Ik eet ook niet compleet gezond, maar wel gewoon zoals ik normaal ook deed, af en toe eens wat patat of een hamburger weet ik 't wat, en heus niet elke dag aardappels en groente, maar sowieso wel zo vaak mogelijk. En ik gebruik inderdaad ook die vitamine pillen van mama compleet! Belachelijk dat ze dat kunnen doen. En dat verhaal wat je gynaecoloog vertelde is ook belachelijk, jemig zeg. En het maakt helemaal geen verschil of je een groot of klein kindje hebt! Vast wel iets, maar als je kindje gewoon rond de 50 is dan valt dat reuzen mee! Zulke mensen gun ik 't niet eens om moeder te worden! Die arme kinderen! Grrr, wordt gewoon kwaad van jou verhaal!
Ik kan me niet voor stellen dat mensen sowieso door kunnen gaan met roken en slechte dingen eten als ze zwanger zijn. Zelf nu ik nog helemaal niets zeker weet drink ik geen alcohol enz. Roken ben ik een paar jaar geleden al mee gestopt gelukkig. Ik weet hoe moeilijk het is, maar voor een kleintje in je buik heb je toch alles over!
Nou, hier helaas een onaangename verrassing. Gisteren avond enorm veel krampen dat ik dacht, dit moet m'n ongi zijn. En ja hoor! Op dag 29 plots! Ergens voelt het ook als een rust, nu hoef ik niet met testen in de weer op vakantie. We gaan vanmiddag weg. Volgende ronde nieuwe kansen!! En gefeliciteerd Esmyralda!
Gefeliciteerd Esmyralda! Fijne vakantie Anne! Gaan jullie ver weg of houden jullie het bij Nederland?
Wat fijn Teyla! Anne1001, wat rot dat je ongie bent, knuffel meid. Fijne vakantie, geniet er van. Mooie foto Beeebj. Wat verschrikkelijk, ongezond leven en roken en daarmee je kindje beschadigen. Ik snap dat echt niet waarom zou je zoiets doen?? Esmyralda, gefeli met je verjaardag meid.
Hoi meiden, Ik lees hier al een tijdje mee maar heb me inmiddels ook aangemeld zodat ik ook eens kan reageren! Ik ben sinds kort ook gestopt met de pil en ben aan het wachten op mijn menstruatie (zit inmiddels op dag 42).. 1e ronde dus niet gelukt.. Lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen en ervaringen te delen!
Ik ben 23 jaar, werk fulltime, woon ruim 2 jaar samen met mijn vriend. Zijn 7,5 jaar samen en hebben enige tijd geleden besloten voor een kindje te gaan. Wisten allebei al heel gauw dat we jong ouders wilden worden. Ik ben eind april gestopt met de pil, op 26 april mijn laatste (pil)menstruatie gehad. Ik hoopte natuurlijk dat ik netjes een cyclus zou hebben van 28 dagen dus na 30 dagen test gedaan, was negatief. Met 40 dagen weer een test gedaan maar weer negatief, inmiddels dag 42. Hoop snel ongesteld te worden zodat we gauw aan ronde 2 kunnen beginnen. Heb trouwens geen idee of ik uberhaupt wel een eisprong heb gehad.. het is allemaal nieuw voor me en vind het heel spannend!
Leuk wat meer over je te weten, welkom! Hopelijk word je nu snel ongesteld en heb je daarna snel een positieve test in handen.
Dankje! Ik hoop het ook Wat lees ik in jouw ''onderschrift'', ronde 1 gelijk raak? Is het jullie 1e kindje?
Esmyralda: gefeliciteerd! Mooie leeftijd!!! @Anne: erg jammer, maar wel mooie korte cyclus! Geef de moet niet op, op naar de volgende ronde. Lopen je cyclussen beetje mooi regelmatig?