(Net) gestopt met de pil - club

Discussion in 'Algemene clubs' started by AmberS, Oct 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mofantje

Mofantje Bekend lid

May 16, 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Welkom lelie ik ben even oud en woon ook 2 jaar samen met mijn vriend en ik vind het ook spannend wat mijn cyclus doet.

2. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

Jun 2, 2014
    583
    0
    0
    Is dit ook jouw 1e ronde? Hoelang duurt hij al?

3. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

Klopt, het is inderdaad ons eerste kindje.
    Nu nog hopen dat alles goed blijft gaan!

4. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

Oct 23, 2013
    673
    0
    0
    Welkom Lelie1990!

5. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

Ga je je verjaardag ook vieren Esmyralda?

6. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

Jun 2, 2014
    583
    0
    0
    Gisteravond lag ik in bed en kreeg steken links onder in mijn zij. Vandaag heb ik de hele dag al een soort van speldenprikjes op 1 specifieke plek (weer links onder).. herkent iemand dit?
    Hoop dat dit voortekenen zijn van mijn menstruatie. Weet namelijk niet zo goed meer wat voor (aankomende) menstruatieklachten ik had voordat ik begon met het slikken van de pil

7. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

Jun 2, 2014
    583
    0
    0
    Spannend allemaal! Het blijft vast goed gaan. Heb je het al aan iemand vertelt (naast je vriend natuurlijk:)) of vindt je dat nog te vroeg?

8. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

Jan 20, 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Esmyralda, Gefeliciteerd!

Beebj, prachtige echo foto!
    heftig verhaal over je zus ! vervelend dat je dan moet toe kijken hoe ze er mee om gaat en de waarschuwing niet serieus neemt. kun je er niet met haar over praten??

Anne , Jammer! gaan we samen door naar de volgende ronde!

9. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

Die steekjes waren bij mij een voorbode van mijn eisprong, maar dat zou bij jou heel laat zijn..
    Ik heb het 2 vriendinnen verteld maar verder nog niemand, we wachten tot de eerste echo. :)

Hoe is het met jou wannabemamma?

10. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

Oct 23, 2013
    673
    0
    0
    Vanaavond komen mijn schoonouders even langs. En morgen komen er een man of 12.

11. beebj

beebj Niet meer actief

#2931 beebj, Jun 6, 2014
    Last edited by a moderator: Jun 6, 2014
    Gefeliciteerd met je verjaardag Esmyralda! Een hele fijne dag toegewenst!

Balen dat je ongesteld bent geworden Anne1001. Maar inderdaad, positief blijven en op naar de volgende ronde. En een fijne vakantie.

Welkom Lelie1990! Hopelijk snel een kindje voor jullie.

Nee wannabemamma. Ik ga er niet eens over proberen te praten met de vriendin van m’n zusje. Zij denkt toch dat ze alles beter weet…

Sorry hoor dames, maar ik heb het echte mega druk vandaag.

Vanochtend met m’n moeder naar Knokke geweest. Bij de Hunkemöller 1 voeding bh (maat 75D) gekocht en 1 bh top (maat L). Ik ben begonnen met maat 70C en zit nu dus al op 75D. Maar heb nu dus 1 bh en 1 bh top gekocht. Dan maar ff moeilijk doen met wassen. Ben namelijk bang dat het nog zal groeien. Zo’n top vind ik lekker voor snachts of als m’n bh irriteert met bv. warme temperaturen. Volgens hun geeft zo'n bh top net zoveel steun als een normale bh. Mensen met kleine brosten of die een operatie hebben gehad, dragen dat veel.

En heb vandaag per post twee korte broeken (positie) ontvangen van H&M! Ben er echt super blij mee!

Vanmiddag zijn de verhuurder van ons huis en de aannemer langs geweest voor de opname van de werkzaamheden. Vrijdag 13 juni gaan ze beginnen met de renovatie van onze woning. Als alles goed is, zitten we twee weken in de zooi en zijn ze vrijdag 27 juni klaar. Zie er enorm tegen op, maar beter nu dan als ons kleintje geboren is! Daarom heb ik het ook vervroegd aangevraagd. Ben super blij dat ze dat hebben goed gekeurd. Normaal gezien zouden ze aan het einde van het jaar pas beginnen! Hoop dat die twee weken snel voorbij zijn… En daarna aan de grote schoonmaak… Het is ook echt het hele huis wat ze gaan renoveren! De was, douchen en koken gaan we bij mijn ouders en mijn schoonouders doen. Gelukkig wonen zij in hetzelfde dorp als ons!

12. Dieene

Dieene Actief lid

May 11, 2014
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh dat lijkt me ook niet fijn, Beebj! Succes!

Balen Anne, op naar de volgende ronde...

Gefeliciteerd Esmyralda, welkom bij de club! ;)

Mofantje en lelie1990, wij zitten ongeveer in dezelfde periode geloof ik.
    Hier 30 april gestopt met de pil.. Vorige week vrijdag begonnen met elke dag wat bloedverlies na 28 dagen, netjes dacht ik.
    Vandaag zet het pas door.. Snap er niks meer van! :(

13. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

esmyralda, welkom bij de dertigers club :D en gefeliciteerd!!🎁🎉🎈

anne balen meis!! Op naar de volgende ronde.

lelie welkom!! Hier ook iemand met een langere cyclussen.. Ik zit nu op dag 21 en helaas ook nog geen eisprong gespot.. Ik houd dit wel bij met temperaturen en testen..maar ik ben ook al even bezig.

Ben een dag aan het werk en moet weet ik hoeveel pagina's teruglezen :D

14. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Hi Ladies,

Ik ben weer terug van vakantie!

Super leuk gehad, maar gelijk ontzettend veel werk weer bij thuiskomst, door de winkel etc. en alles wat weer geregeld moet worden..

Ik lees binnenkort ff bij !

XX

15. XmoonlightX

amber welkom terug!!
    Succes je hebt een hoop gezelligheid bij te lezen 😉
    Veel bestellingen binnen gekomen voor je winkel?

16. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Jaaaaa ik zag het ik heb echt heeeeul veel bij te lezen..

iemand anders heeft m'n winkel gedraait, maar het is vooral veel administratie :p maar ben al weer bij hihi!

Even tussendoor: Gister de 12 wk echo gehad, en toen de VK t apparaat op mn buik zetten zat t kindje met zn handje te zwaaien, zooooo lief we hebben zo gelachen.. alles gaat goed, ik ben weer een paar dagen voorruit gezet .. :) Het hartje klopt, hebben we ook gehoord. echt super fijn.

17. XmoonlightX

Oh heerlijk de twaalf weken grens 😉 fijn zeg!!

18. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

May 29, 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Zo, een hoop gekletst als je even geen tijd hebt om te kijken! Wij zijn ondertussen in de Ardennen, om precies te zijn in Polleur. Heerlijk weer en mooie omgeving. En ook tijd voor een lekker wijntje waar ik mezelf nu even een x lekker op trakteer nu ik toch ongesteld ben!
    Ik heb een aantal maanden een cyclus van 31 dagen gehad en nu ineens 29. De 29 is opzich keurig dus hopen dat dit blijft!

Welkom voor degene die erbij zijn gekomen!

19. beebj

beebj Niet meer actief

Klinkt heerlijk Anne1001! Enne, ik trakteer mezelf ook wel eens op een wijntje hoor, ondanks m'n zwangerschap.

20. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Echt waar Beepj?

Alcohol is heel slecht voor je baby hoor .. ik durf echt niet te drinken ondanks dat ik dat soms wel is zou willen met dit heerlijke weer. Maar 't babytje is belangrijker voor mij dan 't glas wijn. :)

Share This Page