Klopt inderdaad, je mag geen kazen met rauwe melk. Mijn verloskundige zij dat alles wat in de SUPERMARKT ligt, je wel mag hebben. Omdat zij geen ongepasturiseerde dingen mogen verkopen (rauwe melk.) Ga je naar een kaasboer, dan moet je uitkijken Opzich vindt ik het wel meevallen hoor, met alles wat je niet mag. Gewoon niet roken & drinken, rauwe vlezen & kazen in de gaten houden.. Mooie foto's Simone! Ik ga vandaag maar 'ns een afspraak maken bij Jan Koning,voor een geslachtsbepaling echo over een weekje of 3 / 4.
simone leuke fotos hoor!! Nog een kleine twee maanden dus er komen nog een hoop foto's 😃 Hier lichte eisprong symptomen. Die beginnen meestal vijf dagen van te voren dus ik heb mn hoop op aankomen d weekend bevestigd
Ohhee! Hopelijk is het niks ergs! Pff, ik kan me echt geen draai vinden met deze temperaturen... Het is hier nu nog 23,2 graden buiten. Kon altijd al slecht tegen de warmte, maar nu is het wel heel erg. Doe heel de dag niks anders dan op een stoel zitten zuchten en kreunen....
Hopelijk valt het mee simone, ik duim voor je!! Hopelijk horen we gauw goed nieuws van je! Knuf!! Hopelijk gaat het gauw regenen voor je beebj
Hopelijk gaat het deze eisprong lukken XmoonlightX! Ik zie net dat ik nog precies 100 dagen moet <3 <3
@Simone: Jee schrikken meis, hoe gaat t nu ? @Esmyralda : Ooohh wat leuk , hihi ! Ik voel me echt de hele dag al heel beroerd . Ben blij dat ik net nog ff heb kunnen koken. Man , echt een koppijn, duizelig, en doooooooodmoe. Ik moet echt slapen tussendoor, anders val ik helemaal om..
Amber, vervelend zeg!! Je werkt ook veel he, kan je niet wat meer delegeren? Ik zit nu op dag24 maar nog voor me ei
Hartje klopte mooi. Ook geen beginnende bevalling. Ze denkt dat de baarmoedermond aan het bloeden is Moet nu 2 uren op linker zij liggen en alle bewegingen noteren en dan weer bellen. La ik vannacht of wanneer dan ook weer erg ga bloeden moet ik weer bellen. Van binnen voelde ze ook niks raars. Hartje klopte orachtig snel en buik voelde goed, dus in iedergeval niks ernstige gelukkig! Zal nu de schepjes in de gaten houden. Moet meer rust nemen, met name vandaag en morgen.
Moet meer rust nemen, met name vandaag en morgen. Zo rot, want ik voer al haast niks uit, maja qua lopen en tillen enz! Donderdag ook nog bruiloft. Morgenavond hebben we informatieavond over bevalling. @XmoonlightX: hopelijk slaat die noodweer ons stukje dan over want anders moet Vl wss weg met de brandweer, en lig ik hier enorm te stressen van angst door de onweer!....
Oh ja nee dat waait de onweer gewoon een stukje verder hoor! Niet meer tillen dus en lekker de boel de boel laten.. Je hebt alles al klaar toch? En misschien wil iemand anders wel ff het huis poetsen?
Zeg nooit nooit XmoonlightX, alles kan! :-D Balen dat je je zo voelt AmberS. Misschien inderdaad een stapje terug doen? Gelukkig is (behalve het bloeden) alles goed XSimone! Goed je rust houden hoor.
Jeetje Xsimone dat zal wel even schrikken geweest zijn, gelukkig is alles goed. AmberS goed je rust pakken hoor.