(Net) gestopt met de pil - club

Discussion in 'Algemene clubs' started by AmberS, Oct 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

Jan 20, 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    #3001 wannabemamma, Jun 10, 2014
    Last edited: Jun 10, 2014
    Amber voel je je vandaag weer beter? Gefeliciteerd met je hondje!:)

Simone dat is schrikken! Gelukkig geen gekke dingen aan de hand!

Moonlight super! Een ei sprong! Hopen Voor je dat het gelijk raak is deze maand!;)

Esmyralda wat leuk dat je jouw kleintje gevoeld hebt!:)

Volgens een cyclus van 30 dagen heb ik over 10 dagen mijn ei sprong, ik ga van de week ovulatie testen halen :)

Sorry reageerde even wat minder, Maar lees wel mee hoor!

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Denk dat mn test nog wel wat donkerder kan, maar mn eerste ei na mn mk, joeppie!

3. beebj

beebj Niet meer actief

AmberS, ik voelde m'n kindje voor het eerst toen ik 17 weken zwanger was. En ik doe niks qua cursus. Ik ga voor m'n bekken pijn naar oefen therapie (wordt vergoedt door m'n zorgverzekering). Zij geeft ook cursussen, dus tijdens m'n oefen therapie vertelt en leert ze me heel veel. Daar ben ik haar echt dankbaar voor! Ook heb ik een (gratis) informatie gesprek over de bevalling gehad in het ziekenhuis & ik ga nog wat (gratis) informatie avonden bijwonen bij de GGD. Maar echt cursussen? Nee, dat niet. Ik heb daar geen behoefte aan eerlijk gezegd.

4. XmoonlightX

Ik hoop dat ik gewoon kan blijven sporten als ik zwanger ben, maar anders zou ik inderdaad wel iets van zwangerschapszwemmen of zo gaan doen, om mn lichaam een beetje sterk te houden.

Snap ik best wannabemama!! Ah nog even geduld dus.....

Ik ga er niet van uit hoor dat het nu al raak zou zijn, maar ben blij dat ik eindelijk weer kan meepraten ;) nog geen eisprong gehad maar wel heel veel symptomen dus ben blij dat ik het ook nog aan mijn lichaam herken en niet alleen via de testen...de testen zijn voor mij eigenlijk een bevestiging. Ik hoop dat hij vandaag springt . En er ligt een voorraadje klaar van twee dagen dus wie weet :p

Kipje, hoe gaat het met jou??

En hoe gaat het met de meiden die nog niet zwanger zijn, binnenkort al NOD's in de planning??

5. xSimone

xSimone Niet meer actief

Wss hadden ze gewoon een verkeerde datum op t briefje geschreven. Zelf denk ik dat t 10 juLi moest zijn ipv 10 juNi. Ze belt me vandaag terug over hoe en wat.

Jemig wordt al 3 ochtenden met buikpijn wakker.
    De eerste x lichte steken en die middag dus bloed en nu 2 dagen al t zelfde echt k*t.

6. beebj

beebj Niet meer actief

Ik sport niet, dus zou ik het raar vinden dat ik tijdens m’n zwangerschap wel opeens zou gaan sporten hihi. Ik wandel heel veel met onze twee hondjes. En doe sowieso zoveel mogelijk te voet en op te fiets.

Hoe was je temperatuur vandaag XmoonlightX?

Ik heb een mijlpaal bereikt! M’n kindje is namelijk zo ver ontwikkeld, dat het buiten m’n buik zou kunnen overleven. Maar blijf nog maar lekker even veilig bij mama hoor kleintje!

7. xSimone

xSimone Niet meer actief

Tegen mij zijden ze dat je kindje pas bij 28 weken buiten de baarmoeder kan leven en zelfs dat is nog gevaarlijk, zelfs met medische hulp. Ze zijden dat 26 weken wel heeeeeel vroeg was..? @Beebj.

8. Mofantje

Mofantje Bekend lid

May 16, 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Fijn dat het met de meeste zwangere onder ons goed gaat en gelukkig zijn er geen gekke dingen Simone! Rustig aan.

Bij mijn vriend viel het op dat ik veel zeg moe te zijn laatste week, ook heb ik hoofdpijn, vanmorgen misselijk, paar druppels lichtbruin verloren en ik ruik van alles maar dat komt miss gewoon omdat ik goede reuk heb en je er nu toch onbewust op let. Ik zou rond dinsdag kunnen testen maar heb het idee dat ei miss eerder is geweest had op een zaterdag steken in onderbuik. Maar het is nog allemaal nieuw dus ergens gewoon het gevoel dat het nog niet raak is en ik gewoon hormonen door mij lijf heb gieren.

9. XmoonlightX

Vanaf 26 weken is een kleine medische te behandelen. Dat is de grens.

Nog een lage temp dus ik denk dat vandaag mn ei komt , duimen!

Oh mofantje irritant he, ineens zie je overal symptomen in.. Tenslotte is hoofdpijn met dit weer niet heel merkwaardig zeg maar 😉

En simone wanneer moet je weer naar de vk?

10. beebj

beebj Niet meer actief

Nee hoor xSimone. Een kindje is vanaf 26 weken zwangerschap ‘klaar’. Hij is alleen nog wat kleiner en dunner dan bij de geboorte. De longen, lever en het immuunsysteem moeten zich nog verder ontwikkelen. Het kindje is nu zo ver ontwikkeld, dat het buiten m’n buik zou kunnen overleven. Maar dan zou het kindje in een couveuse moeten, omdat het kindje eigenlijk nog lang niet is uitgegroeid. Daarom dat ik ook zeg; een mijlpaal, maar blijf toch nog maar lekker in m'n buik hihi.

11. XmoonlightX

Absoluut in de buik blijven 😃 Tis niet voor niets 40 wk.

12. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Zeker .. gewoon lekker 40 weken blijven zitten hihi :)

@Moonlight: Gefeliciteerd meis, met je aankomende / nu al plaats vindende eisprong hahah! :D

Ik merk nu dat m'n buik naar voren gaat staan, maar ben verder echt nog niet dik geworden. Ook niet op andere plekken . Gelukkig maar :)

Ik ga wel zwangerschapsgym of zwemmen ofzo doen denk ik, vindt ik wel leuk. Moet wel kijken waar ik de tijd vandaan haal haha. Ben nu al zo moe met 't pup..

We zijn voor een huisje aan t kijken :D Aangezien me vriend en ik beide een eigen bedrijf hebben, krijgen we pas over 2 jaar denk ik een hyptotheek. (Aangezien ik mijn bedrijf pas 1 jaar heb).

Nu zitten we op een 3-kamer appartement, met huur van 850,00 incl. Echt rete duur dus naar mijn mening. "t appartement zit boven de winkel, en in 't centrum dus dat is super lekker. Ik heb hier met heel veel plezier gewoont, alleen nu met een poes & hond & baby zometeen benauwd het me .. we hebben nu 'n rijtjes huisje gezien, 1 straat verderop voor 811,00 EX. Ik hoop zo dat het door gaat :D

We moeten eerst de inschrijving bij het vastgoed bedrijf rond hebben, met KvK uitreksels, boekstukken van de account, verklaring van goed huur gedrag van onze huidige huurbaas. PFFFFF.

Keep my fingers crossed.

:D

13. beebj

beebj Niet meer actief

AmberS. Wat voor pup (ras) hebben jullie?:D

Spannend hoor, voor een ander huis kijken! Ik heb alleen echt een hekel aan een verhuizen… Haha! Wij hebben ook een eigen bedrijf, maar krijgen helaas ook (nog) geen hypotheek. Maar buiten dat vind ik huren ‘veiliger’. Jullie appartement is inderdaad wel erg duur! Maar dat het boven de winkel zit, is natuurlijk wel ideaal.. Wat bedoel je met incl. en ex.?

Wij hebben een ruime eengezinswoning rijtjes huis met voor- en achtertuin en drie slaapkamers. Hier betalen wij nu €478,38 huur per maand voor. Per 1 juli gaat de huurverhoging in en dan zullen wij €497,51 per maand betalen. Maar vrijdag starten ze met de renovatie van onze woning, dus ná de renovatie en ná de huurverhoging zullen wij €528,07 per maand betalen. Geen idee eigenlijk of dat veel is?? Wij hebben wel het grootste soort huurhuis wat er is binnen Woongoed Zeeuws Vlaanderen (zo heet de verhuurder). De huurprijs ligt er misschien ook aan waar je woont? Ik woon in de provincie Zeeland, regio West Zeeuws Vlaanderen.

14. XmoonlightX

#3014 XmoonlightX, Jun 11, 2014
    Last edited by a moderator: Jun 11, 2014
    Ja zeeland is idd een stuk goedkoper
    Kom maar eens in de randstad, dan betaal je dat voor een etagewoning

En dan heb ik het over etage woningen met 1 slaapkamer;)
    Tja en zijn wel goedkopere maar in de wijken wil je dan weer niet zitten

15. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    @Beepj: Jeetje dat is echt goedkoop zeg ! Dat ga je bij ons echt niet vinden , tenzij het van de Woonstede is , zo heet de woningcorporatie bij ons, maar daar moet je echt 7 jaar voor ingeschreven staan wil je wat krijgen. En wij staan er nog maar 2,5 jaar ingeschreven, omdat ik het eerst niet nodig vondt. (STOM!)

Met inclusief en exclusief bedoel ik G/W/L (gas water licht) .

De huurprijs ligt er inderdaad zeker aan waar je woont! Net wat Moonlight zegt, in A'dam, Rotterdam, Utrecht zijn de prijzen helemaal onbetaalbaar.. Wij zitten op de Veluwe, dus veel grote huizen, ook wel veel rijtjes huizen maar nooit vrij haha. Het is echt lastig om bij ons wat te vinden . :)

Dus ik hoop maar dat we de inschrijving snel rond hebben, dat het huis er nog is, en dat we hem krijgen ! :D

Mijn hondje is een Shitzu , zal straks even een foto uploaden !! :)

16. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    M'n dropje . :)

Ze heeft wel 2 ogen hoor hahahah. zie je alleen niet zo goed door de foto

Attached Files:

17. beebj

beebj Niet meer actief

AmberS. Best fijn om te weten dat wij goedkoop huren, hihi. Maar wel balen dat het bij jullie allemaal zo duur is! Gas, water en licht hebben wij via Delta en wij betalen daar €200,- per maand voor (2 personen). Dus onze huurprijs is exclusief hè!

Wat een lief hondje zeg, hihi!

18. xSimone

xSimone Niet meer actief

Weer een inlegger vol bloed, weer vlk geweest. Zometeen richting zh, t lijkt allemaal goed maar even extra controle! Gadverdamme.

19. XmoonlightX

Getver wat een stress Simone!! Hopelijk gaat alles goed!
    Misschien dat ze je even opnemen om alles in de gaten te houden??
    Knuf!!

20. XmoonlightX

Ja hier is ook alles vaak excl. Vindt trouwens wel veel geld je energie rekening

Share This Page