(Net) gestopt met de pil - club

Discussion in 'Algemene clubs' started by AmberS, Oct 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ahh lief amber!!

2. beebj

beebj Niet meer actief

XmoonlightX, Onze delta rekening van €200- per maand is gas, water, licht en kabel voor televisie en radio. Het is trouwens een voorschot bedrag voor twee personen hè. Je voorschotbedrag kun je zelf bepalen hoeveel dat mag zijn. Wij betalen liever iedere maand te veel, zodat we aan het einde van het jaar terug krijgen.. Dan dat we elke maand te weinig betalen en aan het einde van het jaar moeten bijbetalen. Snap je ;) Onze jaar factuur van 7 juni 2013 t/m 20 november 2013 kregen wij bijvoorbeeld €154,06 terug betaald :D:D Het is ook erg lastig wat een 'goed' maand bedrag is, omdat wij nog geen volledig jaar in dit huis wonen. En als we hier wel een volledig jaar wonen, blijft het nog moeilijk gokken, omdat het een hele zachte winter was. Blijf het moeilijk vinden! :$ Maar gelukkig betaal je nooit te veel, omdat je het altijd netjes terug krijgt als je te veel betaald heb :D:D

Oh xSimone. Heel veel sterkte in het ziekenhuis! Ik denk aan je.

3. Dieene

Dieene Actief lid

May 11, 2014
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje Simone.. Succes, spannend!

4. XmoonlightX

Ka terug krijgen is inderdaad fijner 😃

5. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Jeetje Simone, Sterkte meis!

Wij betalen 100,00 aan voorschot, dat is alleen Gas Water Licht. Dit jaar bijna 400,00 terug gekregen !!!! :D Super, maar de verwarming ook weinig aangehad i.v.m. de zachte winter.. Vorig jaar moest ik 80,00 bij betalen, toen had ik de verwarming veel aan.

Ik betaal daarnaast 70,00 per maand aan KPN voor ons alles - in - 1 - pakket. Daar zit 15,00 onbeperkt bellen in naar VAST en MOBIEL , en dat is voor 2 zaken ZOOOOO ideaal :) Ook naar huistelefoons in het buitenland! :)

6. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

Jan 20, 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Simone ik hoop dat nog steeds alles goed is! Sterkte!

Amber wat een schattig hondje! En hopelijk krijg je de woning!

Moonlight ik ben blij voor je dat je weer een ei sprong hebt/krijgt!

7. xSimone

xSimone Niet meer actief

Heb net hartfilmpje gehad van t kindje, gaat allemaal goed. Gynaecoloog komt zo meteen voor wss inwendig onderzoek en eventueel echo (inwendig). Misschien moet ik een nachtje ter observatie blijven, maar ik mag toch echt hopen van niet! 😢

8. XmoonlightX

Is niet leuk simone maar misschien wel verstandig. Dan kunnen ze je goed in de gaten houden. Knuf!!

9. XmoonlightX

Dat zal lekker zijn Amber een grotere woning. Bizarre is dat je hypotheekkosten waarschijnlijk lager zullen liggen dan wat je nu aan huur betaald

10. xSimone

xSimone Niet meer actief

Nou ben weer onderweg naar huis gelukkig.
    Alles zag er goed uit. Ze zeiden altijd dat ik geniale wratten had, ook een trosje van binnen, maar deze gynaecoloog zei dat t trosje wss een soort slijmvlies vanuit me baarmoeder is (misschien ooit wel een wratje geweest maar nu niet meer), en daar komt t bloeden wss weg. Want ze zat er nu aan en begon t ook wat te bloeden.
    Dus na ontlasting druk gezet en dan met papier vegen, en daar komt dus wss t bloeden weg. Dus wel gerustgesteld t was iig niet erg. Geen ontsluiting en alle t andere zag er ook goed uit.
    Als ze dit niet als oorzaak kon stellen moest ik wss wel blijven, ze twijfelde nu nog steeds, maar mocht wel weg :D

11. xSimone

xSimone Niet meer actief

Heb trouwens me haar kort geknipt totaan me schouders... wel wennen maar erg leuk. ;) lijk iig ouder zo haha.

12. XmoonlightX

Was dit misschien ook de oorzaak aan het begin van je zwangerschap.
    Fijn dat alles goed is met de beeb

13. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ja wss wel Moonlight. Had ik ookal paar keer gevraagd/gezegd dat ik dacht dat t daar door kwam. Maar ze dachten altijd dat t toen genitale wratten waren (misschien was dat toen ook nog zo), en daardoor dachten ze dat dat niet kon, maar blijkbaar heb ik dus altijd gelijk gehad. Heb dus iig geen 'genitale wratten' meer wss...

14. xSimone

xSimone Niet meer actief

t meisje lag nog steeds t zelfde als dr moeder hihi, handjes bij dr mondje! Wss na de geboorte ook nog steeds die 'voorkeurshouding'. Ze lag ook 'al' met hoofdje naar beneden, hoofdje lag lager als placenta, maja zou zo nog kunnen veranderen maja met mijn prostuur zal dat wel meevallen!

15. beebj

beebj Niet meer actief

AmberS. Wij hebben geen huistelefoon, maar allebei één smartphone. We betalen allebei €45,31 per maand (dus in totaal €90,62 per maand). Dit is met abonnement. Ik vind het zelf vrij prijzig, dus zodra dit abonnement klaar is, gaan we goed zoeken naar een goedkoper alternatief. Nog eventjes mee doen tot mei 2015! Dit is dan sms’en, bellen en internet. Staat inderdaad ook op de zaak. Maar het is iedere maand echt een behoorlijk bedrag helaas…..

En inderdaad XmoonlightX. Hypotheek kosten zijn meestal lager dan huur kosten, maar je moet is uitrekenen er bij een koophuis allemaal bij komt qua kosten wat je bij een huur huis niet hebt…. Als je alle voor- en nadelen & kosten tegenover elkaar zet, kom je eigenlijk gelijk te staan ;)

Wat fijn xSimone dat je alles goed is en je weer lekker naar huis mocht. Toch een hele geruststelling hè! Klinkt leuk je haren, beetje net zoals mij klinkt het, hihi. Foto?? :D:D

16. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    @Simone: Gelukkig dat alles goed is! Dat verklaart het bloeden dan ook .. en dat zal het dan in het begin, zoals Moonlight & jijzelf zeggen, waarschijnlijk ook wel geweest zijn. Je beep moet nog effe blijven zitten :) . Wel leuk dat je d'r weer eventjes hebt gezien :D . Wanneer heb je, je haar gedaan? & indd : FOTO !

@Moonlight & Beepj: Klopt kopen kan zo 400,00 per maand schelen voor een soortgelijk huis! Daarom baal ik ook wel dat wij nog niet een hypotheek krijgen. Het enige nadeel vindt ik zelf dat je er écht aan vast zit .. niet zo erg als met huur..

En rest van de girls hier, hoe is het met jullie ?!? :D

@Kipj: Hoe gaat het met jou ? Weinig meer van je gehoord sinds we weten dat je zwanger bent!

17. XmoonlightX

Ja ik was ook al benieuwd naar kipje... hopelijk is ze gewoon aan het genieten

18. beebj

beebj Niet meer actief

Jaa kipje1, hoe is het??

Ik ben drukkkk vanavond. Bananendozen gehaald bij de groenteboer hier in het dorp. 'Even' de boven verdieping en zolder gereed maken, zodat vrijdag de werkmannen kunnen starten met de renovatie van onze woning! Inpakken, ordenen, slepen, sjouwen, tillen, stapelen pfoeee. Lijkt wel 100 graden hierow! Kunnen dan ook een week niet douchen en niet aan de wastafel, maar gelukkig wonen m'n ouders en schoonouders dichtbij, hihi. En volgende week vrijdag beginnen ze aan de beneden verdieping. Dan kunnen we dus niet koken en niet de was doen. Ook maar mooi bij m'n ouders en schoonouders doen, hihi. Vrees dat ik dus ook een stuk 'stiller' zal worden de komende twee weken! En na die twee weken...... POETSENNNNNNNNN. Wordt echt 1 grote tieves bende.......

19. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

Oct 23, 2013
    673
    0
    0
    Gelukkig simone dat alles goed gaat. Nog een paar weekjes! Spannend hoor.

Wij betaalde voor ons flatje ruim 700 euro huur. En nu voor de hypotheek €950 maar dan hebben we een groot huis in een gewild dorp.
    Gisteren controle gehad en alles was goed. Hartje horen kloppen en mijn bloeddruk was prima.

Ze noemde het een voorbeeld zwangerschap haha omdat ik echt nergens last van heb of heb gehad.

Zou fijn zijn als het bij iedereen zo gladjes verliep.

20. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    @Beepj: Nou succes dan de aankomende 2 weken haha! Maar heb je daarna wel een mooi resultaat neem ik aan ;)

@Esmyralda : Wat fijn joh, dat je zwangerschap zo goed verloopt. Opzich ben ik tot week 11 misselijk geweest, en nog steeds wel erg moe. Maar verder mag ik ook totaal niet klagen, dus daar ben ik ook heel blij mee :)

Share This Page