(Net) gestopt met de pil - club

Discussion in 'Algemene clubs' started by AmberS, Oct 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beebj

beebj Niet meer actief

Fijn dat alles goed was Esmyralda! :D:D Hopelijk blijf je zo’n voorbeeldige zwangerschap houden, hihi!

Na de twee weken renovatie hebben we inderdaad wel een heel mooi resultaat AmberS. Nieuwe keuken, nieuwe wc, nieuwe badkamer, tweede wc boven, nieuwe trap naar zolder, zolder gaan ze isoleren, op alle slaapkamers ventilator roosters plaatsen, alle asbest verwijderen, afzuiging systeem voor de badkamer/wc/keuken, alles dubbel glas maken, buiten alles opnieuw schilderen en binnen schilderen wat hun veroorzaakt hebben zeg maar. En noem het allemaal maar op!

Wij hebben gisteravond thuis weer eens geluisterd. Behalve het hartje, horen we nu ook alle bewegingen. Zo leuk! Kan goed merken dat de kleine al flink hoger is gaan liggen. Zo’n beetje tot onder m’n borsten. Alleen vinden m’n ribben dat niet zo leuk! Voelt alsof ze bont en blauw zijn..

2. xSimone

xSimone Niet meer actief

Zeker rij. Dat alles goed lijkt!
    Ik zal morgen ofzo even kijken of ik die foto's even wat kan bewerken dat me hoofd niet zichtbaar is, en dan plaats ik t wel. Ik tent inderdaad wel beetje zelfde als jou Beebj! :D
    Ik heb vanmiddag ceremonie gehad van trouwerij van vrienden, en vanavond feestje van 20.30 tot ongeveer 00.30.

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Nou dat is toch ook raar?? Het account van kipje is niet meer actief?!?!?

4. beebj

beebj Niet meer actief

5. XmoonlightX

Ja kijk maar 15 paginas terug, daar staat bij haar naam niet meer actief.. Vaag he?

6. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

Jan 20, 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hee wat jammer, heeft Kipje haar account verwijdert?

Beebj, dat hoor je we vaker! Gekneusde ribben door een trappelende baby.

7. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

Jan 20, 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Esmyralda dat is fijn nieuws!

8. XmoonlightX

Yehhh al twee dg hogere temp gister 36,9 en vandaag 37,1

9. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

Oct 23, 2013
    673
    0
    0
    Nou ja dat is jammer.
    Blijkbaar heeft ze ons niet meer nodig nu ze zwanger is.

Spannend moonlight!!!

10. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Nou ja zeg .. had het dan op z'n minst fijn gevonden als ze had gezegt waarom .. misschien is er wel iets niet goed gegaan ..

@Beepj: Vervelend dat je last van je ribben hebt, hoor je indd vaak!!

@Moonlight: Wat betekend dat, met die temperatuur :D ?

@Wannabemama: Hoe is het met jou ?? :)

Ik ga vanavond voetbal kijken ladies :D heb er al de hele week zin in, ga lekker hapjes maken . Ben echt een oranje voetbal fan ! :D

11. XmoonlightX

Ik ook amber. Me oranje jurk ligt al klaar ..

En due verhoging betekend dat mn eisprong geweest is!! Helemaal blij dit is de eerste x na de mk. Vorige cyclus geen eisprong gehad

12. beebj

beebj Niet meer actief

Ik heb echt niks met voetbal, haha.

Ik verveel me dood! De renovatie is vandaag begonnen en dat betekend dus dat ik elke werkdag om 7:30u paraat moet staan en thuis moet blijven tot 16:15. Wat kan ik doen? Poetsen enz. heeft geen zin natuurlijk.

13. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    @Moonlight: Oh super zeg ! Echt fijn ! En kan je dan aan je temperatuur ook zien, of je eventueel zwanger bent.? Dat is als je temp. hoog blijft toch?

@Beepj: Geen idee, gewoon lekker genieten, langs familie en vrienden? Rustig aan doen, gewoon doen wat je altijd doet ?

14. beebj

beebj Niet meer actief

Langs familie en vrienden kan niet hè. Moet elke werkdag van 7:30u tot 16:15u thuis zijn. Wat dat betreft is het maar goed dat ik in de ziektewet zit en dus thuis ben!

15. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Oh stom. Overheen gelezen. Maar waarom moet jij thuis blijven? Hele vreemde eis..

16. Kiwipitje

Kiwipitje Niet meer actief

Een voorzichtige zwaai, van mijn kant..
    Zag dat er naar me gevraagd werd, heb wel de hele tijd met jullie meegelezen, maar i.v.m. herkenning heb ik even niet gereageerd.
    Heb een andere naam aangenomen daardoor, vandaar dat het andere account niet actief is :)
    Als jullie het leuk vinden wil ik wel weer met jullie meekletsen....
    Denk dat jullie allemaal wel weten wie ik was...

Zal zo even op iedereen reageren!

17. xSimone

xSimone Niet meer actief

Zou raar zijn als ze zomaar is weggegaan! Zou ik onbeschoft vinden haha.
    Nou de bruiloft zit erop, was super leuke dag, behalve het laatste moment. Me vriend was zo ontzettend dronken. Heb ik op de bank geslapen, ben ik midden in de nacht heen verhuist, hij zat zo te snurken en smerige geluiden te maken. Jemig wat een rot nacht. Maar goed. Nu ben ik er weer.

18. XmoonlightX

Welkom kiwipitje :D:D

19. xSimone

xSimone Niet meer actief

Oh ik lees het nu! Welkom terug.
    Herkenning bedoel je mee dat je herkent was door iemand die je in t echte leven ook kent?

20. Kiwipitje

Kiwipitje Niet meer actief

Leuk dat je je haar geknipt hebt Simone. Op 1 lengte of een model erin?

Moonlight, wat fijn dat je je eisprong gehad hebt! Heb je er goed gebruik van gemaakt?

Wat een grote renovatie Beebj! Zo ongeveer alles wordt wel aangepakt?
    Heb je straks een heel nieuw huis terug joh haha.
    Wat gaaf dat je het hartje etc. kunt horen!

Heb je in het eerste trimester ook nergens last van gehad Esmyralda?

Wannabemamma hoe is het met jou?

Ga je het met meerdere mensen kijken AmberS?

Wk vind ik ook altijd zo leuk & gezellig! Kijken het met een groepje, zin in! Enige waar ik tegenop zie is het niet drinken....
    Moet zorgen dat het niet opvalt ;)

Jup Simone, helaas wel. En aangezien ik de prille zwangerschap echt nog even stil wil houden heb ik het account dus laten verwijderen. Kan er ook niets meer nagelezen worden. :cool:

Share This Page