Met mij gaat het verder goed! Heb op zere borsten na eigenlijk geen zwangerschapskwaaltjes *klopt af* . Volgende week is de eerste echo ben erg benieuwd. Ik houd nu de berekening van de VK aan, zal volgende week vrijdag wel wat teruggezet worden denk ik... Net een vaderdagcadeautje gekocht, dit rompertje: Prenatal - babykleding - Prenatal - Prenatal unisex romper
AmberS. Ik vind het geen vreemde eis. De werkmannen moeten toch binnen kunnen. En als er niemand thuis is, wordt dat lastig. Natuurlijk zou je dan denken alleen om 7:30u binnen laten, maar ze gaan ook pauze houden natuurlijk en zullen na hun pauze opnieuw binnen willen. En buiten dat , vreemde mensen in mn huis is ook niet zon fijn idee hihi Welkom (terug) Kiwipitje! Echt wel leuk dat je er weer bent! Inderdaad, zo ongeveer alles wordt aangepakt. Dat rompertje heb ik ook ;--) Maar dan niet speciaal voor Vaderdag hoor.
2 weken duurt de renovatie toch? Dan doen ze alles wel snel, het klinkt als een complete verbouwing haha. Leuk is het rompertje hè! Wil nog niet echt iets aan vaderdag doen, maar vond dit wel grappig.
@Beepj: Je wilt niet weten hoevaak wij thuis, en bij mijn moeder verbouwingen hebben gehad. Mijn vriend heeft ook z'n eigen klusbedrijf, en er zijn echt maar heel weinig mensen die echt thuis blijven. "s ochtends een bak koffie, en daar is de sleutel. Stel dat er bij mij verbouwt zou worden (Dat doet mn vriend toch maar oke ) dan zou ik ook absoluut niet thuis kunnen blijven. @Kiwipitje: Welkom terug ! Fijn om weer wat van je te horen. Mijn goede vrienden etc. wisten gelijk dat ik zwanger was. Ik wilde het hun graag vertellen, omdat ik wist dat mocht er iets fout gaan *klopt af* ik dat hun ook zou kunnen vertellen. Dat maakte het makkelijker qua drinken (& niet roken voor mij ) ..
AmberS, dat is wel slim! Van het groepje waar we vanavond mee gaan kijken weten 2 goede vriendinnen het ook al, maar de rest weet het nog niet hihi. Ik denk dat ik appelsap met ijsklontjes ga drinken en dan doe alsof het safari met appelsap is ofzo, dat heeft toch dezelfde kleur .
Heb t wel in laagjes. En dat begrijp ik inderdaad Kiwipitje. Nu weet diegene dus dat je zwanger bent?? En nu? Staat diegene vlak bij je of redelijk 'onbekend' om zomaar te zeggen.
Ja klopt Kiwipitje. Vandaag zijn ze begonnen en 27 juni is de laatste dag als het goed is. Ik ben ook wel heel benieuwd over diegene! Vind het echt knap dat je herkent zou zijn, want echt persoonlijke dingen vertel je hier toch niet. AmberS. Normaal gezien doen wij ook alles zelf. Mijn vader kan echt alles wat je je maar kunt bedenken. Maar een renovatie van een hele woning laten we toch echt doen door asbest sanering, aannemer, elektricien, loodgieter enz. enz. Waarom? Simpelweg; omdat het ons niks kost en we er dan zelf geen werk aan hebben. De bedrijven die de renovatie voor ons gaan doen, willen dat er altijd iemand thuis is. Ik vind dat niet meer dan logisch! Zou er niet aan moeten denken als je onenigheid zou krijgen over bv geld wat opeens weg is (om maar een voorbeeld te noemen!). Ik ben van mening dat er altijd wel iets geregeld kan worden hoor. Desnoods familie, vrienden, buren etc.
Welkom (terug) kiwipitje. Nee ik heb echt nergens last van gehad afgezien van wat moeheid en licht gevoelige borsten.
@Beepj: Ik vroeg ook niet waarom je het door een bedrijf liet doen, alleen dat er echt persé iemand thuis moet blijven is echt een rare eis. Daar blijf ik bij, en aangezien wij zelf een klusbedrijf hebben weet ik inmiddels echt wel een beetje hoe 't wereldje werkt. Maar als jij dat geen probleem vindt, laten we dat er dan ook vooral niet van maken Ladies !! Voetbal gister !?!?!? Ongelofelijk hé !!!!
Oh en 't was ook nog vrijdag de 13e gister hihihi .. dat realiseerde ik me pas aan 't einde van de dag.
5-1, NIET normaal meer.... Was echt super zeg!! Vl. is erg voetbalfan maar bij zulke dingen ik toch ook! Genoten!
Ja echt fenomenaal .. ik ging helemaal uit m'n dak gister hihi m'n vriend zei doe is rustig voor de baby haha! Ik zei nee die is net zo fanatiek als mama .. Vondt 't echt top !!! Ik denk niet dat spanje ooit verloren heeft met 5 - 1 in een WK !!!
AmberS, wij wonen in een huurhuis, dus vanuit dat oogpunt hebben wij weinig inspraak hierin. De voetbal? Tja, ik heb een heerlijke wandeling met de hondjes gemaakt. Ideaal, want er was haast niemand op straat, hihihihi
Nou heb ik weer.. me eerste lekkage! Zat bij me ouders zegt me vader ineens, Mone je lekt. Fijn! Had t eerst alleen licht onder de douche maar nu meer.... maar bij 1 borst (nog). Wat een gek idee is dat zeg, gele waterige warme vloeistof. Het jeukt ook, heb nu een keuken papiertje erin. Gaat dit nu de hele tijd door? Of af en toe?
Zal lekker kompressen lopen simone, dat lijkt me lekkerder zitten dan een papiertje.. Ik dacht even dat je in huis lekkage had haha
amber als je temp hoog blijft ben je idd zwanger.. De maand dat ik zwanger werd was mn temp 37,3 .. Doe maanden ervoor heb ik dat niet gehad. Ik had die maand 37,3 vier dagen vpor mn nod en teste toen ook positief.. Dus ga testen als mn temp weer zo is vier dagen voor nod