(Net) gestopt met de pil - club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door AmberS, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwipitje

Kiwipitje Niet meer actief

Pfff, ik ben me toch trillerig en duizelig vandaag. Heb echt genoeg gegeten en gedronken dus daar kan het niet aan liggen..
    Wat een rotgevoel :(
    Heb normaal al een lage bloeddruk, zou dat erger worden met een zwangerschap?

2. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Vervelend Kiwipitje ! :(

Ja dat kan in de zwangerschap nog lager worden! Ik heb nu ook een hele lage bloeddruk, 100 over 50 . Ik moet zeggen heb er eigenlijk weinig last van, maar je kan er inderdaad op z'n tijd heel duizelig en alles van worden! Je verloskundige zal het met de 1e echo wel opmeten :)

3. xSimone

xSimone Niet meer actief

Er wordt weer een hoop afgekletst!
    Wat kinderopvang betreft heb ik niks meer te melden, had mijn ding al gemeld hihi.

Net afscheid gehad van me werk, moet binnenkort alleen ngo eventjes de laagste spullen inleveren, jasjes en PDA enzo!
    Heb leuke kleertjes gekregen, maat 65/68 dus kan nog even in de doos, en knuffeltjes! Super lief.
    Echt jammer dat ik weg moet... :(

Wat een stomme tijd voor voetbal vanavond trouwens! 18.00 uur, maja! Hopelijk met zo goed als vorige keer, lekker winnen!

4. beebj

beebj Niet meer actief

Haha. Oké. Dat is niet de bedoeling inderdaad. Wij hebben echt duidelijke afspraken gemaakt met m’n ouders en schoonouders en kunnen hun ook echt wel vertrouwen hierin. Ze staat precies hetzelfde als ons zelf in een opvoeding, dus dat is wel prettig. Bij ons wonen m’n ouders en schoonouders in het dorp. Kan er zelfs lopend naar toe. Dus dat is wel handig! Ik denk dat wij (AmberS) er wel hetzelfde over denken, haha! ;) Mijn twee hondjes gaan ook naar m’n ouders of schoonouders als ik eens een oppas nodig heb, hihi. Maar inderdaad, ieder z’n ding natuurlijk! :D Ik heb geen afkeer tegen kinderopvang hoor Kiwipitje, maar als je de mogelijkheid hebt net als mij zeg maar, vind ik dat een stuk prettiger (en ook flexibeler en goedkoper). Vandaar onze keus hiervoor.

Dat gevoel herken ik helaas Kiwipitje. Je kunt er weinig aan doen vrees ik. Regelmatig kleine beetjes eten en drinken. Verder goed rusten en alles rustig aan op’t gemak doen. Ik heb nu tijdens m’n zwangerschap ook een lage bloeddruk, normaal gezien is hij gewoon normaal.

Dat was wel moeilijk zeker xSimone, om afscheid te nemen van je werk? Toch weer een periode in je leven die je (helaas) afsluit…

Ik ben weeral 6 maandjes zwanger van ons prinsje/prinsesje! Inmiddels de meter bereikt, hihi. M'n buikomvang is namelijk 101cm, dus al 19cm toegenomen. Ook de moed verzamelt om op de weegschaal te gaan staan & er is al 6,9kg bij!

5. Kiwipitje

Amber kun je er ook wat tegen doen dat jij weet?
    Ik weet dat zoute drop eten helpt, maar ze zeggen dat je dat niet te veel mag als je zwanger bent.
    Mijn bloeddruk is normaal inderdaad ook iets van 100/50.

Wedstrijd is vroeg vandaag inderdaad, moet ook wat eerder weg van mn werk, anders ben ik te laat thuis. :(

Netjes die kilo's met 6 maanden hoor Beebj! Je hoort weleens dat er al veel meer bij is bij mensen :) .
    Leuk ook om de omvang bij te houden hihi! Begon jij ook 82 cm? :D Mijn buik is nu ook 82 cm hihi!

Voor de zwangeren; hebben jullie ook allemaal een 9-maandenboek?
    En voor degene die nog zwanger moeten worden, willen jullie het straks ook bij gaan houden?

6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ja maar via een eigen boek. Ik vind de vragen in die negen maanden boel niet zo.. Dus ik heb een neutrale boek en een boek met alleen tekst zodat ik het neutrale boek zelf kan bedenken en invullen...
    Hier staan ook de 10 wk van mijn eerste zwangerschap in

7. xSimone

xSimone Niet meer actief

Viel opzich wel mee hoor beebj!
    Komt omdat ik er al paar maand uit lig, maar ja dat t nu definitief is, vind ik erg jammer, ookal besef ik het nog niet echt! Maar ja... We Sil see.

Ik heb geen 9 maanden dagboek, heb wel een kraambezoek boek! Leuk leuk. En baby's eerste jaar,

8. XmoonlightX

Oja dat kraamboek is ook leuk idd!!

9. beebj

beebj Niet meer actief

Kiwipitje. Het advies van mijn huisarts tegen een lage bloeddruk tijdens de zwangerschap was inderdaad zoute dropjes of zoute koekjes enz. eten. Verder weet ik het eigenlijk ook niet. Bij mij is dat eigenlijk al voldoende.

Is +6,9 kg echt netjes voor 6 maanden zwangerschap? :D Ik heb geen idee namelijk, hihi. Ik ben begonnen met een gewicht van 62,9kg en een buikomvang van 82cm. En nu met 6 maanden heb ik een gewicht van 69,8kg en een buikomvang van 101cm. Dus inderdaad, wij begonnen met dezelfde buikomvang! :D

Ik heb een mijn 9 maanden dagboek inderdaad. En voor daarna heb ik kraambezoekboek en voor daarna heb ik baby’s eerste jaar boek. Alle drie van Pauline Oud. Vind die drie echt de leukste zeg maar, de overige boeken van haar boeien me niet zo, haha.

10. XmoonlightX

Wauw!! 6,9 maar!! Ik teken ervoor!

11. beebj

beebj Niet meer actief

Hihi, voelt best goed nu ik jullie reacties hoor, hihi. ;) Maar vergeet niet dat ik al heel veel ziek ben geweest hè en écht goed ziek.

1 maand: 62,9 kg
    2 maanden: 62,2 kg
    3 maanden: 64,6 kg
    4 maanden: 65,1 kg
    5 maanden: 66,8 kg
    6 maanden: 69,8 kg

12. XmoonlightX

En dan geeneens veel afgevallen 😉

13. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik 8 a 9 kilo aangekomen, miss ondertussen wel 10! 6.5? Prachtig

14. XmoonlightX

Ohh tis al zo gezellig hier, bij jullie 😉

15. beebj

beebj Niet meer actief

Manlief was pas 20:30u thuis van werken, dus niks mee gekregen van de voetbal, hihi. Hij heeft het gevolgd via de radio. Heeft het ook opgenomen, zodat hij de doelpunten kan terug kijken.

16. Kiwipitje

#3176 Kiwipitje, 19 jun 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jun 2014
    Beebj, echt netjes hoor dat gewicht, ik zou er ook zo voor tekenen!
    Beginnen we idd met dezelfde buikomvang, grappig!
    Ik zit qua gewicht altijd tussen de 56/57 kg en heb dat gewicht nu met bijna 7 weken nog steeds.

Simone jouw gewicht is ook best netjes hoor!

Leuk dat je de boeken hebt van Pauline Oud, heb daar ook het 9 maandenboek van en wil straks het kraambezoekboek en ook baby's 1e jaar. :D

Voetbalwedstrijd was gezellig gisteren, maar vond NL nou niet echt goed spelen eigenlijk ;)

Ik kan m'n leggings niet meer aan. :( Wilde een jurkje aan naar mijn werk , maar de legging zit zo strak bij mijn buik voor het gevoel, dat het zeer doet.

17. beebj

beebj Niet meer actief

Kiwipitje. Dat is dan toch netjes? :D Ik woog met 7 weken 62,9kg en buikomvang 82cm. Gek dat je de legging niet meer kan verdragen. Ik heb juist meer moeite met een broek dan met een legging.

18. Kiwipitje

Denk dat het door m'n darmen komt? Trek leggings altijd hoog op haha. Had hem ook laag gedaan, maar dat zat helemaal niet lekker.

Blegh ik ben misselijk, alles wat ik eet voelt niet lekker, maar heb toch wel een soort honger erbij, maar nergens trek in.

19. xSimone

xSimone Niet meer actief

Zometeen weer fysio en om 12.00 uur weer console bij de vlk! Zal dan even navragen over die infoavond over de bevalling.
    Hierna moet ik om de week om controle geloof ik. En dan elke week! ♡ de trappen zijn duidelijk genoeg dus ze doet t vast goed. Kijken of ze nog met hoofd beneden ligt! I hope so.

20. Kiwipitje

Pff ga zo maar weer croissantjes halen, dat is het enige waar ik op dit moment zin in heb haha.
    Zo stom, ik eet dat normaal echt nooit :p .

Deel Deze Pagina