(Net) gestopt met de pil - club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door AmberS, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xSimone

xSimone Niet meer actief

Controle was alles weer goed. Ze ligt mooi met hoofdje beneden, rug licht rechts, billetjes boven voetjes en armpjes links. Heb nu woensdagavond informatieavond!

2. beebj

beebj Niet meer actief

Dat is goed nieuws xSimone!

3. xSimone

xSimone Niet meer actief

Jazeker gelukkig wel!

4. Kiwipitje

Kiwipitje Niet meer actief

Oh meiden zo spannend, morgen de eerste echo!
    Ben zo benieuwd of het tot nu toe goed zit en of het hartje klopt.....

5. xSimone

xSimone Niet meer actief

Spannend Kiwipitje!

6. Kiwipitje

Ja hè!
    Hadden de zwangeren hier vroege echo's? (+-7 weken??)
    En klopte het hartje toen?

7. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Meiden! Mijn ongesteldheid zal toch niet nu al op gang komen?! Net een beetje bloedverlies

8. XmoonlightX

Bij mij was de eerste echt volgens hun op zes weken en volgens mij op zeven weken, maar het hartje klopte..wel inwendige echo he

9. Kiwipitje

Dat zou wel heel vroeg zijn Moonlight of..... Is het een innesteling?

Ja klopt zal wel inwendig worden! Hoor wel vaak dat het hartje klopt bij die termijn. Verloskundige zei tegen mij dat de kans juist groot was dat het niet zou kloppen. Best gek?

10. XmoonlightX

Ja misschien innesteling maar ik durf er niet teveel op te hopen :$

Ohhh en ik had mezelf zo beloofd me niet gek te maken, en vooral niet van uitgaan dat ik zwanger ben, maar door dit.......zucht...

Je hoeft idd niet altijd een hartje te zien kloppen, tis net een grens he zes a zeven weken.. Wanneer moet je?

11. Dieene

Dieene Actief lid

11 mei 2014
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend moonlight, ik duim voor je!

Fijn Simone dat alles goed is met jullie meisje.

Kiwipitje, spannend morgen!! Zal wel heel bijzonder zijn. :)

12. XmoonlightX

Ohh zit met een verward hoofd op de zp, zie dat je morgen je echo hebt, spannend!!

13. beebj

beebj Niet meer actief

Spannend Kiwipitje! Ik had m'n eerste echo toen ik 5 weken was. Daarop was een mooi vruchtzakje te zien, netjes in m'n baarmoeder. Meer eigenlijk niet, hihi. En toen ik 6 weken was, hebben we voor de eerste keer het hartje zien kloppen op de echo.

Ik hoop op een innesteling voor jou XmoonlightX! Vervelend hè, dat je nog geen duidelijkheid hebt. Kan daar echt niet tegen!

14. XmoonlightX

Had het liever ook niet gehad, stond zonder verwachting tegenover,, maar nu...argh

15. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik had bij 6+1 een uitwendige echo, en daar klopte t hartje ook @Kiwipitje

Eigenlijk vind ik t wel een vreemd idee dat ik hier klets met meiden die nog helemaal niet zw. Zijn geweest of nog maar net, terwijl ik al tegen t einde loop!
    Klets namelijk ook in een topic van laatste 10 weken .. dat is heel anders hihi. Bedoel ik niks niks mee hoor want is hier heel gezellig hihi. En praat al bijna een jaar met sommige van jullie in deze club! :)

16. XmoonlightX

Er zijn toch al meerdere over de helft?? Ik vind juist dat er veel zwangeren zijn :D:D

En wat je zegt, we kletsen al bijna een jaar :cool:

17. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Zo weer lekker veel gekletst dames! :D

@Moonlight : Oh meis, weer op het wachtbankje ! Spannend zeg, zou inderdaad vroeg zijn als je ongesteldheid nu al begint, ook voor jou doen haha! Maar ja, met onze vrouwelijke lichamen weet je het nooit!

@Kiwipitje: Ik had mijn 1e echo met 6 weken en 4 dagen geloof ik , daar was ik op terug gezet toen dacht ik .. bij mij was het een uitwendige echo, en al goed te zien, ook het klopende hartje. Is vaker niet dan wel. De 2e echo, ben ik ook weer vooruit gezet. Succes !!! Spannend ! :D

@Beepj: Hoe is het met je, nog te doen met al die verbouwingen :D ?

@Simone: Fijn dat alles goed is! Maar valt wel mee toch? Moonlight heeft een miskraam gehad, en er zijn ook meiden die later in het clubje zijn gekomen .. Ik snap wel wat je bedoelt hoor ! :)

18. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ja dat zeg ik , sommige zijn nog niet zwanger of nog maar net. Ja en beebj is bijv wel over de helft maar ik loop in me eentje bijna tot t einde. Dat bedoel ik er mee.. dat is wel gek idee.

19. XmoonlightX

Tja jij had gewoon de eerste plakker 😉, en niet iedereen van het begin die zwanger waren kletsen nog mee

Nu niks meer gehad amber, dus vind het nu wel erg spannend terwijl ik eerst zoiets had van het zal toch wel niet... Dit id de 1e keer dat ik het zo spannend vind maar dat komt ook wel door de mk

20. beebj

beebj Niet meer actief

Ik vind ook dat er al veel zwangeren hier zijn. En denk dat ik met 27 weken ook niet meer aan het 'begin' zit. Zit al ruim over de helft! Maar eigenlijk maakt het toch niet uit hoe ver je bent...? Ik klets net zo graag met (nog) niet zwangeren als met zwangeren! :D:D

Pff, praat me niet over de verbouwing. Leef in een bouwval. En natuurlijk gaat er van alles mis waardoor er vertraging ontstaat. Maar goed, probeer me te focussen op het eind resultaat. Heb nog drie maanden officieel hè, hihi. ;)

Deel Deze Pagina