Heb rond 10u weer aan de monitor gelegen en m'n gync. is even langs geweest. Het is een stuk kalmer in m'n buik nu. De weeen remmer via infuus is een kuur van 48u, dus tot maandagavond een uur of 19 lig ik zoiezo in het ziekenhuis aan het infuus. Verder weet ik nog niks. Weet ook niet of ik eventueel maandagavond naar huis mag.
Fijn dat het een stuk rustiger is nu Beebj! Hoop voor jullie dat het zo blijft. Fijn dat je moeder zo bij kan springen nu het nodig is. Doe rustig aan en sterkte! 34 weken al Simone, nog even... Spannend! Ik snap m'n lijf niet goed meer! Dag 20 en 21 van m'n cyclus 's ochtends gekleurde afscheiding dus ik dacht ik zal toch nog niet ongi worden, das te snel! Maar nu weer niks! Vind het allemaal maar vreemd!
dieene misschien innestelling?? wannabemama hoe is het met je?? En waar zit je nu in je cyclus? beebj sterkte!!
Mag van niemand klagen en moet positief blijven en weet waar ik het voor doe. Maar blijf het verdomde moeilijk vinden. Voelt als een soort falen dat ik hier lig. Weeral. Sorry dat ik niet veel reageer op jullie hoor. Maar 't forum gaat super irritant via m'n smartphone.
Geeft niks Beebj! En van mij mag je klagen hoor! Moonlight, innesteling kan niet.. Deze maand alles veilig gedaan! Hoe is het met jou?? Symptomen?? Zie dat je over 3 dagen kunt testen! Spannend..
Oh haha... Tja wat zal ik zeggen?? Mn temp is niet extreem hoog, geen last van me borsten, dus dan denk ik nee. Maar ben wel erg moe, inestellingsbloeding gehad en last van een snellere hartslag...
Moonlight ik had ook nergens last van verder behalve moeheid he, dus day zegt niks! Simone nog eventjes.... Wat gaat het hard he. Beebj gelukkig dat het wat rustiger is nu. Hopelijk slaat het aan en kun je nog een paar weken verder dragen. En hier mag je klagen hoor. Het is niet niks waar je doorheen gaat.
Ik zit mezelf nu te vergelijken met mn 1e zwangerschap, maar dat hoeft misschien helemaal niet hetzelfde te zijn
Moonlight wat gek dat je hartslag zo hoog is! Zelfs in rust. Wat eng! Als het aan blijft houden moet je er denk toch mee naar de ha? Beej succes in het ziekenhuis hoor. Echt zo vervelend voor je!
Vervelend Beebj! Succes in t ziekenhuis nog even. Wat vreemd Moonlight, van je hartslag! Geen stress/spanningen die dit kunnen veroorzaken? Ja 34 gaat snel, maar t duurt ook lang hoor begin t zwanger zijn op sommige momenten een beetje zat te raken ivm bekken en niet makkelijk kunnen bewegen veel minder kunnen doen, niet lekker op me buik liggen, harde buiken die me buik zo "moe" maken zo voelt t dan
Op zich is het voor mij niet hoog maar meestal heb ik er niet zo'n last van. Niet in rust in ieder geval...dus als ik niet zwanger ben dan maar eens even bijhouden wat ik allemaal doe. Test gaf niet bepaald een doorslag gevend resultaat. Ff afwachten nog...
Rond 13:45u lag ik weer aan de monitor. Lag te janken van de druk in m'n onderrug. Ook een kersenpitje laten opwarmen voor m'n rug. En nog een pijnstilling tabletje gekregen. Mijn hartslag is in rust nu rond de 70 & die van de baby schommelt heel erg tuasen 120 en 160. Geen idee wat 'normaal' is XmoonlightX. In het ziekenhuis hoo ik niks over deze twee hartslagen in ieder geval.
DAt is hartstikke netjes beebj!!! Ik heb sowieso een afwijkend hartritme hoor, dus kijk niet naar mij
Ze hebben net m'n infuus doorgespoeld, omdat hij verstopt zat. Lekker gevoel, maar niet heus. Verlies ook redelijk wat vocht, maar kan door de hormonen komen. Haha, iedereen heeft zo z'n afwijkingen he
Wat een pech allemaal Beepj! Ik vindt het zo vervelend voor je ! En reageer maar even niet op ons hoor , doe maar lekker je verhaal ik blijf graag op de hoogte! Gaat het al wel beter wat betreft de weeen? Echt heftig! @Simone: Nou dat je het af en toe zat raakt is nog heel netjes hoor de meeste dames zijn het de laatste maand, of 6 weken toch wel zat aan het worden .. ook gewoon omdat je, je kleintje graag wilt ontmoeten! Ik moet zeggen toen ik net zwanger was, de eerste 2 maanden had ik zoiets van nou super ik ben zwanger leuk, heel blij. Maar nu begin ik echt een beetje een soort band te krijgen? Zo voelt het. Kan ook niet wachten om m'n kleintje weer te zien, en het geslacht te weten 8 Juli !! @Moonlight: Wanneer kan je testen? Ik weet inderdaad dat je een afwijkend hartritme hebt .. vervelend hoor !!
Ze hebben net m'n infuus doorgespoeld, omdat hij verstopt zat. Lekker gevoel, maar niet heus. Verlies ook redelijk wat vocht, maar kan door de hormonen komen. Iedereen heeft zo wel z'n afwijkingen he XmoonlightX
De weeen zijn er nog wel, maar worden goed onderdrukt door het infuus gelukkig. Op de monitor ziet het er allemaal vrij rustig uit. Het kindje beweegt ook abnormaal veel wat niet echt bevordelijk is voor m'n baarmoeder. Maar daar kunnen ze niks aan doen. Hopen dat het snel groeit, zodat het minder ruimte heeft en dus minder beweegt.
Hoelang kunnen ze het zo onderdrukken Beebj? Hoop echt dat het voorlopig blijft zitten en je ook weer lekker naar huis mag!