(Net) gestopt met de pil - club

Discussion in 'Algemene clubs' started by AmberS, Oct 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beebj

beebj Niet meer actief

Deze weeen remmer kuur via het infuus mag maar 48u. Is het aller zwaarste zeg maar. Daarna overstappen op weeen remmer via tabletten en kijken hoe het dan gaat. Had die tabletten ook gehad voordat ik aan het infuus moest, maar deed helemaal niks. Vandaar nu het infuus. Dus tis afwachten....

2. beebj

beebj Niet meer actief

2e & laatste longrijpings prik heb ik gehad, auw!!

Heb ook iets verhoging, maar nog niet echte koorts gelukkig. Kan komen door de warmte in m'n kamer in combinatie met de medicatie

Lig nu weer aan de monitor voor een half uur.

3. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Jeetje beepj ik vind t echt heel heftig allemaal.. dit wil echt niemand. Nou maar hopen dat het aanslaat, en je kleintje in ieder geval nog even blijft zitte .. de 40 weken zal het wel niet worden..! Rustig aan meis sterkte !!!

4. beebj

beebj Niet meer actief

Monitor zit er op. Het is duidelijk kalmer in m'n buik dan vanmiddag.

Morgen namiddag zal het infuus er waarschijnlijk af gaan en dan moet ik terug starten met de weeenremmer pillen. En als dinsdag dan alles nog goed gaat, mag ik dan naar huis waarschijnlijk. Maar hangt er ook vanaf wat de gync. morgen zegt.

5. beebj

beebj Niet meer actief

Zwanger zijn is wel bijzonder volgens mij. Iedereen gaat me opeens toevoegen op fb. Mensen die ik nooit (meer) spreek en zelfs mensen die ik niet eens ken. Donder toch op, nieuwschierige aapjes!!

6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ieder gek zn gebrek 😉

Ff zonder gekheid, lekker links laten liggen die mensen!!

Heb vandaag getest naar was niks, dus ik ga er ook niet van uit. Zal wel heel snel zijn !

7. beebj

beebj Niet meer actief

Volgens m'n oom woont m'n gync. dichtbij het ziekenhuis in een grote villa. Ideaal!!

8. beebj

beebj Niet meer actief

XmoonlightX, zie dat je nod 24 juni is. Je hebt nu getest op 22 juni, dus wat niet is, kan nog komen toch :)

9. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

Oct 23, 2013
    673
    0
    0
    Ik testte een dag na nod pas echt positief...
    Dus er is nog hoop

10. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Rustig aan beepj , die gekke facebookers zijn (nu) niet belangrijk !

Ik teste pas 4 dagen na nod hihihi :)

11. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Ik kan echt niet wachten tot 8 juli, wat jij esmyralda :D heb er zoveel zin in.. ook om mn kleintje weer te zien.. eerst 30 juni naar de vk

12. xSimone

xSimone Niet meer actief

#3292 xSimone, Jun 22, 2014
    Last edited by a moderator: Jun 22, 2014
    @Beebj: inderdaad van dat Facebook had ik ook... heel veel mensen die mij normaal een keer verwijderd hebben, of die ik anders ook nooit spreek en nooit belangstelling hebben, voegen me nu ineens allemaal toe... no way!

@AmberS: ga je/jullie t geslacht hier en/of bij familie/vrienden, ook bekend maken of houden jullie t voor jullie zelf?

Had vanavond af en toe steeds steken in mn rechter onderbuik. Soms in t midden... heel vervelend.
    Nu lekker slapen hoop ik, ben kapot!
    Iig gelukkig hele tijd al geen 'lekkage' meer gehad! :D *klopt af*

13. xSimone

xSimone Niet meer actief

Pff wat een rot nacht.
    Wordt ik ook nog is met buikpijn wakker.. en wat steken af en toe. Pfff fijn!

14. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hopelijk trekt de buikpijn snel weg simone

Hier nog geen nieuws..

15. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

Oct 23, 2013
    673
    0
    0
    Nou Amber idd. Ben zo benieuwd!!!
    Gaan straks naar een gigantisch prenatal warenhuis waar ze ook een echo zaakje in hebben. Heb echt getwijfeld of ik toch niet een echo zou laten doen, maar ik blijf braaf wachten tot 8 juli..

16. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

Oct 23, 2013
    673
    0
    0
    Krijg jij 30 juni een echo Amber?

Ik namelijk niet met 16 weken , dus voor mij is het echt al 6 weken geleden dat ik mijn guppy heb gezien😔!!

17. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

Oct 23, 2013
    673
    0
    0
    Simone rustig aan jij he....
    Die van jou moet ook nog paar weekjes blijven zitten😉

18. beebj

beebj Niet meer actief

Hopelijk gaat het snel beter xSimone.
    Esmyralda, knap hoor dat je je dan kan inhouden, hihi.

Ik had rond 00:45u weer veel harde buiken die naar m'n rug trokken. Kersenpitje laten opwarmen voor m'n rug & pijnstilling tabletje gekregen. En heb daarna super geslapen. Alleen werd ik om 8u weer wakker gemaakt voor dat rot ontbijt....

19. Kiwipitje

Kiwipitje Niet meer actief

Gelukkig maar dat je gebeld hebt Simone, zou wat zijn als je dat niet gedaan had.. Ook wel slordig hoor!
    Hopelijk trekt je buikpijn snel weg!

Beebj, meid wat heftig zeg! Wat moet dat schrikken zijn geweest. Hoop dat je kleintje nog lekker bij je blijft zitten.
    Hopelijk helpen de weeënremmers nog wat meer, zodat je over een tijdje lekker naar huis toe kan. Vind het echt zo rot voor je!
    Wel mooi die 4D echo's!

Amber, wel heftig zo met een eigen zaak. Je bent dus eigenlijk genoodzaakt om eerder te beginnen?
    Spannend het geslacht over een paar weekjes!

Moonlight, jammer dat de test negatief was.
    Maar het kan nog...

Wat knap Esmyralda, dat je wacht tot de 20weken!

Wij hebben het dit weekend verteld aan ouders/schoonouders. Hadden het beiden niet verwacht, maar ze zijn heel blij!! :D

Ik ga trouwens bijna op vakantie, dus ik denk dat dit een van de laatste berichtjes zal zijn!

20. beebj

beebj Niet meer actief

Kiwipitje, fijn dat ze zo positief reageerden!

Ik heb weer aan de monitor met bloeddrukmeter gelegen en toen kwam de gync. langs. Hij vindt dat het goed gaat en dat het vrij rustig blijft. Heb alleen wel een lage bloeddruk.

Share This Page