(Net) gestopt met de pil - club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door AmberS, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Wij krijgen een zoon !! :) t was zo leuk ! T kindje doet t goed, beweegd veel en alles ziet er goed uit ! :)

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Gefeliciteerd esmyralda en amber met de boys!! Leuk !

3. beebj

beebj Niet meer actief

Proficiat AmberS!
    'T wordt een hele jongens bende, hihi.

4. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland

Ik heb het ook gezien werd er jaloers van en beetje boos. Ze blijft roken en veel meiden op het forum zouden heel graag zwanger zijn en zeker niet roken. Sorry miss reageer ik wat hevig

Leuk hoor 2 jongetjes onderweg!

5. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

29 mei 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Ambers wat leuk!! Ook een boy!!! Super hoor!

Dege ik heb er stukjes van gezien. Ook ik vind het schandalig dat er gewoon doorgerookt word! Bah! Omdat mevrouw stress heeft... Als ze straks een kindje heeft wat niet gezond is, dan heeft ze pas stress! Word er ook nijdig om dus je bent niet de enige mofantje!

6. xSimone

xSimone Niet meer actief

#3586 xSimone, 9 jul 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jul 2014
    Gefeliciteerd Amber! Echt super. Had alleen voorgevoel dat jij een meisje zou krijgen! Hihi.

Waar was dat programma op dan, en waar ging t over?

Pfff sinds eind middag/begin avond, volgens mij behoorlijk last van 'voorweeën' of ze is bezig nog dieper in te dalen, als dat nog kon. Maar volgens mij lag ze al diep ingedaald....
    Heb om de tijd ontzettend steken in/bij mn vagina/schaambod. En af en toe in onderbuik en lies. Maar alles voelt behoorlijk aan de rechterkant. Soms t idee ze af en tie weg te moeten puffen terwijl t niet heel erg pijnlijk is. Volgens mij worden ze ook niet erger en zit qua tijd behoorlijk verschil in geloof ik en ook in hoelang ze aanhouden, dus volgens mij zijn t nog geen echte weeën maar het voelt iig niet fijn. Al vanaf eind middag/begin avond. En nu nog steeds om de zoveel tijd..
    Pfff en moet steeds meer plassen!

En main wat een weer, waait erg hard. Wel lekker koud op slaapkamer dus kan mooi onder de dekens, lang geleden. Heerlijk! ♡ zal proberen te slapen. Welterusten!

7. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

23 okt 2013
    673
    0
    0
    Gefeliciteerd Amber!! Het wordt idd een jongens club hiero haha

8. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

23 okt 2013
    673
    0
    0
    image.jpg

Hier een van de foto's van gister!

9. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Leuk AmberS!

Bijzonder die echo Esmyralda! Allemaal bewaren en inplakken?

Vier handen op één buik is een programma over tienermoeders. Die worden begeleid door een bekende Nederlander die ook moeder is.
    Dit meisje was 15 jaar en zooo onvolwassen. Kun je haar niet kwalijk nemen, met 15 jaar ben je gewoon nog kind. Vol in de puberteit. Heftig! Volgens mij kun je het wel opzoeken op afleveringen gemist van BNN. Volgende week dinsdag zal het wel weer komen. Volgens mij is het een reeks van 8 tienermoeders die gevolgd worden.

10. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

23 okt 2013
    673
    0
    0
    Ja Dege ik bewaar ze idd allemaal en maak er straks een mooi boek van, met de kaarten enz

11. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb wel van dat programma gehoord ja! Geloof op shownieuws. Niet gezien, sommige roken sowieso door .. vindt ik sowieso echt niet goed, al moet ik zeggen dat ik af en toe wel echt zin heb in een sigaret, maar ben echt al 4 weken voordat ik zwanger was gestopt, en dat blijft minstens tot de bevalling zo :)

Ik moet even kijken wat ik met al die echo foto's ga doen, Denk ook in een mooi boek plakken, net wat jij zegt Esmyralda !! :)

Ik wist het zelf echt niet meer, maar toen die man zei ; en dan zien we hier een zakje met een piemeltje - zoiets - toen ging iedereen daar echt uit z'n dak haha, aangezien we met z'n 6en waren .. :) De peetmoeder heeft alles gefilmt, en we hebben 't ook op DVD.
    Morgen kinderkamer & kinderwagen bestellen, en nu: LEKKER SHOPPEN !!! :D

12. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    @Beepj: Ik heb heel sterk het gevoel dat jij ook een jongentje hebt :) ;)

13. xSimone

xSimone Niet meer actief

Er blijft 1 meisje sowieso tussen! Bij mij♡♡♡♡ haha. Ik verbreek de jongens.

Hey AmberS? Wat is nou precies een peet moeder dan? Zal je vast al x uitgelegd hebben maar t is me onschoten! Haha.

Pfoeh hopelijk worden die steken bij mij vandaag wat minder.
    Vanavond weer voetbal! Gaan we winnen? Ik hoop het wel. Dan zondag de finale (hoelaat is de finale als we winnen? Weer 22.00?) Zullen we dan echt kampioen worden!?

14. Dieene

Dieene Actief lid

11 mei 2014
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    Amber en Esmyralda: leuk, 2 jongens!! Gaaf zeg... Geniet van het shoppen!! :)

15. xSimone

xSimone Niet meer actief

Nog steeds af en toe steken bij m'n vagina enzo. En de rest, wat ik al verteld had. En heb boven in m'n buik in 't midden elke keer zo'n last, waarschijnlijk een beetje beurs, ze ligt daar vaak met d'r billen de laatste tijd. En soms trekt/rekt het zo enorm. Moet dan echt liggen gaan.
    Wel merk ik dat ik véél meer moet plassen de laatste dagen! Pfff! Zolang ik maar geen blaasontsteking heb, maar heb geen zin om me daar op te laten controleren. Heeft bij mij sowieso geen zin, want je mag alleen maar "amoxicilline" kuur, en daar ben ik allergisch voor! Dus zou dan gewoon veel moeten drinken.
    Ik ga wel weer pilletjes gebruiken, hoe heten die dingen ook al weer? Kersen/Bessen? :p omg, en dat zegt iemand die in de zorg werkt! Tsja, beetje last van m'n zwangerschaps dementie! Kan ook gewoon komen omdat ze meer in gedaald is natuurlijk. Alles gaat beetje fout vandaag, loop overal tegen aan, sta overal boven op, laat bijna alles uit m'n handen vallen, zeg allerlei rare dingen. Vergeet héél veel! Dus 't wordt tijd dat ik op bed ga :p maaaar... eerst voetbal! Dus voordat ik weer op bed lig is 't half 2, 2 uur!
    Morgen laatste keer tot aan m'n bevalling naar de fysio therapeut voor m'n bekken. Ga dan gelijk puf en pers oefeningen oefenen!! Daarna heeft zij vakantie.. dus wordt 't na de zwangerschap pas weer.
    Verder ook wat meer en vaker last van 'pijnlijke' harde buiken, met name boven in m'n buik, zijkanten en bovenmidden!!

16. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Gaat lekker zo te horen hihi Simone, 't heet Cranberry's , in 't Nederlands Vosbessen . :) Ik denk niet dat je blaasontsteking hebt, als je zwanger bent plas je sowieso veel meer, maar nu zal 't bij jou wel NOG meer zijn omdat ze ingedaald is!

Ik heb vandaag al lekker wat kleertjes uit de winkel gehaald, veel nieuwe collecties binnen gekomen dus ben echt rete druk, en moe . :( :)

Peetmoeder .. Als je kindje gedoopt wordt krijgt het peetouders, een soort suiker oom en tante die goed voor 't kindje zijn, altijd kadootjes mee brengen, bij bijv. wedstrijden aanwezig zijn als 't kindje voetbalt, belangrijke perosnen in 't leven van jou kindje. En mocht ons, *de ouders* iets over komen *klopt af* wordt de zorg overgedragen aan de peetouders. Heel speciaal dus. :)

17. xSimone

xSimone Niet meer actief

Aha oké! Zijn dat je eigen ouders dan of zijn t mensen die je hiervoor niet kenden?

Ja denk zelf ook dat t door t ingedaalde komt.
    Heb nu zelfs in mn rechter boven been aan de binnenkant 1 spierpijn, wss door de steken.

18. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Dat kunnen jou broer of zus zijn met partner, of vrienden , of je nicht of wie dan ook. Je eigen ouders eigenlijk niet. Maar in Nederland is dat ook normaal hoor , peetouders enzo! Licht er aan of je katholiek of christelijk bent of iets, ! :)

19. xSimone

xSimone Niet meer actief

Oké! Interessant, en voor wie heb jij gekozen?

20. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

23 okt 2013
    673
    0
    0
    Ik ben meter van mijn neefje! 😊

Deel Deze Pagina