Jaja xSimone, je kindje is er niet zo maar... Alles wat jij noemt, kamp ik al een behoorlijke tijd mee. Mooie echo Esmyralda! Ik rook niet, dus das makkelijk. Mijn man rookt wel, maar altijd buiten. We zullen het zien he AmberS, voor mij een weet voor jou een vraag Ik ken dat wel, peter en meter. Inderdaad meer voor gelovigen. Wij hebben geen geloof, maar doen ook niet aan peter / meter / dopen.
Lieve meiden!!!! Ik heb een club voor ons allen aangemaakt, uitnodiging volgt.. Dit Omdat de zwangerschapsverhalen de nod/eisprong verhalen een beetje overschaduwd . In de club kan je namelijk apart allemaal onderwerpen aanmaken, zodat er voor ieder wat wils is, en je dus ook makkelijker ergens op kan reageren. Ik wil jullie allemaal wel blijven spreken maar dit is soms wat lastig omdat het alleen over zwanger zijn gaat.. Ik hoop dat door middel van deze club het beter loopt Daarnaast is de club besloten, dus niet ieder lid kan alles lezen.. Lijkt me ook wel wat prettiger toch?? Hopelijk zie ik jullie in de club verder!! Groetjes moonlight
Oja als je geen uitnodiging gehad hebt, laat me het dan ff weten .. Want het zijn teveel bladzijdes om terug te lezen!!
Ja als iedereen lid is kunnen we daar verder kletsen, tenslotte zitten we al 'bijna' aan de 5000 berichten
Goed idee hoor moonlight! Ik ben lid!!! Meter en peter is idd bedoeld voor gelovigen alhoewel dat in het geval van mijn broer en schoonzus niet zo is. Wel hebben ze matthi laten dopen wat ik eigenlijk een beetje hypocriet vond en eigenlijk nog vind!
Wat leuk zeg Esmyralda! Lijkt me erg bijzonder. Ik weet dat jij er al een hele poos mee loopt Beebj, alleen denk ik dat jij 't nog wel wat erger hebt, omdat jij ook al 'echte weeën' hebt enzo. Ik heb alleen nog maar wat 'voorweeën', wat lichte soms heftigere steken in en bij m'n vagina, soms lies en buik. Dusss denk dat 't bij jou wel wat erger is. Maar 't is allemaal wel spannend. Ondanks dat dit 'voorwerk' niks zegt. Goed idee XmoonlightX. Ik ben lid! Zal even uitzoeken wat je bedoelt met 'aparte dingen' aan maken ofzo!? Want dat snap ik niet helemaal hoe je dat bedoelt. Maar zal zo even kijken Snap ook nog niet echt waar je 't clubje nou kan vinden..??? @Hier: Ik ben zo moeeeee! Vanavond bbq'en, met familie. Ben in een week dik kilo aangekomen. Woog 4-7 nog 64,2 en nu vandaag 10-7 weeg ik ineens 65,9! Bijna 2 kilo joh.
Ha meiden! Sinds begin deze week weer terug van vakantie. Hebben t super gehad! Heb me aangemeld in de club, kunnen alleen wij als leden dat lezen? Dat zou fijn zijn!
dat kan amber wel even testen als zij nog geen lid is? want als ze naar de club toe gaat, moet deze dit melden
Tja dat moet iedereen zelf weten Ik in ieder geval niet, tenminste voorlopig niet want ik merkte bij mezelf dat ik het niet prettig vond dat het alleen maar over zwangerschappen gaat..de laatste weken heb ik totaal niet lekker in me vel gezeten dus vandaar...
Oke, snap het wel. Maar ik vind het in de andere club 'lastig' vanwege alle verschillende sub forum's zeg maar. Iedereen begint opnieuw; voorstellen, klachten vertellen enz. enz. Heb niet echt puf ervoor om weer vanaf 0 te beginnen.
"De renovatie van jullie huis gaat 2 weken duren". Vier weken verder zijn ze nu nog niet klaar... We hebben nog geen keuken, dus koken & de was doen zit er nog niet in, maar gelukkig hebben we onze lieve ouders & schoonouders! <3 Vanavond weer lekker in ons eigen bedje slapen & de hondjes weer bij ons thuis! <3