Ja nogal! Hij/hun liepen er al een jaar mee. Hij wilde eigenlijk wat verder in de relatie, zoals een huis KOPEN en kinderen en zo, maar zij heeft geen werk maar neemt ook niks aan. Ze werkt nu in een schoenenwinkel een beetje als leiding, en hij wilde wel speciaal voor haar een schoenenwinkel openen zodat ze die kon gaan runnen, en ze krijgt een auto van hem (hij werkt in auto zaak). Maar ze pakt niks aan, en na een jaar lang vechten en praten en proberen heeft hij vanmorgen de knoop door gehakt. Zij sliep vanaf zondag al niet meer thuis hoor, ze zit al sinds zondag bij haar ouders, maar ik vind 't erg sneu. Was altijd zo gezellig als we bij hun kwamen of zij bij ons. Maar goed. En Oh main, ik ben zo ontzettend benieuwd wanneer de kleine zich aankondigt 't mag van mij echt nu wel vast komen. Kan niet meer wachten, grrrr! Jantje ongeduld hihi
beebj dat is wel bale zeg! Dacht dat je nog wel wat kon doen omdat je ook bij de mond hygiëniste was geweest maar dat was vast een welkom uitje dan ondanks nodig Pff en nu ze in het ziekenhuis ook zo streng zijn geworden word het helemaal spannend denk! Hopelijk blijft je kleine nog even lekker in je buik!! Xsimone wat bale zeg! Als je al zo lang bevriend bent met een stel lijkt het me erg lastig als ze plots uit elkaar gaan! Je wilt ze denk toch beide blijven zien? En voor hen ook erg jammer!
Denk dat ik ook maar ga stoppen in dit topic. Aangezien iedereen in de club zit. Alleen vind ik het juist fijn dat je hier een banner heb. Dan kun je zien hoever iedereen is. Kan dat ook in de club?
Dat is inderdaad wel jammer, zo blijf je een beetje op de hoogte vanhoever iedereen is en hoe de cyclus ervoor staat.
Dat is inderdaad wel jammer van die banner! Nou meiden kom bij de verloskundige weg. Alles was gelukkig goed. Hij zei tegen mij dat als ik tot 40 weken door loop hij m'n meisje rond de 6/6,5 pond schat, maar sowieso niet meer.. Maar In m'n boek staat nu "Al 6/6,5 pond?" dus weet niet wat ik er nu van moet denken? Nu al 6 pond of straks? Hmm... Heb hem verteld er wel klaar mee te zijn, ivm bekken, beurse plek op m'n buik, slecht slapen ed. op zien tegen de warmte, omdat ik dat echt niet uit hou. Hij vertelde dat we het even aan kijken ,maar eventueel kunnen gaan inleiden rond de 39/39,5 week als ze er dan nog niet is. Hij zegt niet dat ik 't je wil aanpraten, maar als je 't niet meer aanhoud of wij zijn al zo lang met jullie aan 't klungelen en 't komt maar niet, dan is dat een optie!! Maar we kijken 't nog even aan. Heb nu een zwembad(je) gekocht. Mooi genieten in 't water!
XsimoneHet kan zijn dat je kleintje iets kleiner is dan gemiddeld. 6,5 pond is opzich keurig met de geboorte hoor! Maar verloskundigen maken een schatting en die komt niet altijd even goed uit. Ik ben regelmatig bij een bevalling aanwezig dat de ouders een 6 ponder verwachten en er een 8 ponder uit komt. Of juist andersom! Blijft dus toch een beetje afwachten Hopelijk meld de kleine zich zelf al snel!! Met die hitte is het maar niks met een dikke buik te lopen. Al is bevallen ook niet helemaal top met 30 graden denk ik
Ik weet dat t een gok is. Nee idd, van mij mag t vannacht gebeuren dan ben ik nog mooi voor de 30 graden uit bevallen maar dat zal helaas niet gebeurden denk ik voel nog niks! Tsja alleen wat voorweeën maar niet dat t ineens gaat gebeuren
Nou niet helemaal Anne1001! en ken je nagaan dat 't van de rest van de week nog warmer wordt. Morgen en zaterdag tssen 30 en 35 grade! En de rest van de week wordt ook nog eens een hittegolf, de hele week boven de 25/26 graden! Grrr, zwembad in ds hihihi Vandaag is m'n nicht bevallen van een zoon met 38+2! Hopelijk volg ik snel, ook met 38 hihihi
Inderdaad, de hele dag in een koud zwembadje zitten met een fles koud water om te drinken. Haha! Ik krijg vandaag alle visite voor mijn verjaardag. Hopelijk blijft de taart recht op staan op het bordje en is het geen pudding zodra het buiten staat! Pff!!
heey meiden , hoe is het met jullie? gistere ten horen gekregen dat we een jongetje krijgen echt een mannengezin haha
GelukkigeMama zit jij ook in onze club ? bij clubs? Want daar praten we nu voornamlijk Zie nu hoever je bent Simone, jeeeeee spannend meis !! Kan dus elk moment !!
Hoi Meiden, de foto uploaden in het clubje lukte niet, dan maar even zo. Hierbij mijn testen.. ik weet echt niet wat ik moet denken!!! de bovenste, action, is van vanmorgen met ochtendurine en de onderste, KV2v5 is van zojuist... Vind hem wel een beetje vaag die van KV, volgens mij is de teststrip teveel naar links geschoven? De controlestreep hoort toch meer in het midden te zitten??
Heb kV even opengebroken en teststrip zat inderdaad Beetje los. Heb hem rechtgelegd. Hij is nu ook mooi opgedroogd. Zal het dan toch???
Ooooh jee hoe weet ik nu hoelang ik zwanger ben... ik heb echt geen idee! Zal wel heel pril zijn gezien de streep en ik vorige week vrijdag nog negatief testte..