(Net) gestopt met de pil - club

Discussion in 'Algemene clubs' started by AmberS, Oct 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. GelukkigeMama01

GelukkigeMama01 Actief lid

Oct 16, 2013
    185
    0
    0
    's-hertogenbosch NB
    NOu meiden volgends mij heb ik weer veelste hard geroepen.. heb helemaal geen afscheiding meer dus lijkt me sterk dat me eisprong dan komt...

2. Memories

Memories Niet meer actief

het zou evengoed kunnen , dat eiwit kleurige, rekbare slijm duidt er meestal wel op !

3. GelukkigeMama01

Oct 16, 2013
    185
    0
    0
    's-hertogenbosch NB
    ja heb wel iets maar niet veel..
    ach ja ik wacht gewoon af.. morgen zou mijn eisprong zijn en als die niet komt dan is het afwachten..

4. GelukkigeMama01

Oct 16, 2013
    185
    0
    0
    's-hertogenbosch NB
    Goede Morgen meiden!
    Hoe is het?
    hier met de kleine naar "school" (peuterspeelzaal) gebracht.. moet om 12 uur weer opgehaald worden.. hier gaat hij nu een paar maanden naar toe en vind het helemaal geweldig hihi!

5. pankoeke

pankoeke Lid

Sep 19, 2013
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo meiden even een tijdje afwezig geweest.
    En eind van de week geen laptop meer dus dan moet het via de telefoon.

Schoonmoeder: Hier geen last van. Echt onwijs lieve mensen en heb zo'n band met ze, eigenlijk nog beter als met me eigen ouders. Niet dat me eigen ouders niet leuk zijn hoor!

Status opdate: Hier als het goed is morgen ongi worden. Kon het toch niet laten om vandeweek een vroege test te doen maar die was helaas negatief. Dus op naar de volgende ronde. Ben alleen aan de twijfel of ik toch ook niet bij zwanger en kids ovu testen ga bestellen voor volgende maand. Dat ik echt kan kijken wanneer en of ik ei heb. Voor mijn gevoel wel hoor...

6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Nou hopelijk zet mn ongi door, gisteravond een klein beetje bloedverlies gehad, maar nu weer niks , frustrerend!

7. GelukkigeMama01

Oct 16, 2013
    185
    0
    0
    's-hertogenbosch NB
    hopen dat jullie ongi doorzet dan..!! xx

8. Memories

@schoonouders/moeder
    hier ook geen last van..het zijn echt schatten van mensen !

9. GelukkigeMama01

Oct 16, 2013
    185
    0
    0
    's-hertogenbosch NB
    HO! die van mij ook! laat daar geen misverstand over verstaan! alleen dat ene.. is gewoon jammer..
    met mijn eigen moeder hebben wij geen contact meer.. die heeft mij met me zoontje op me zoontje's verjaardag het huis uit gezet.. wij woonde tijdelijk daar en ineens op zijn verjaardag kregen wij het bericht dat ik maar bij me schoonouders in moest gaan wonen

10. Memories

dat is wel naar zeg ! :(
    ook t contact niet meer wllen herstellen ?

pff vriendin van me zou vandaag komen heeft ze alweer afegezegd ! is nou al de 4x deze week..
    pff spreek dan niks af

11. GelukkigeMama01

Oct 16, 2013
    185
    0
    0
    's-hertogenbosch NB
    Nee, er is zoveel gebeurd.. Ik weet niet wat ik in de toekomt ga doen maar voorlopig, nee.

Ff een vraagje meiden, jullie hebben gistere mij ovulatietesten gezien..
    Nu test ik vandaag en zijn ze lichter heb er 3 gedaan vandaag !!
    Zal die van gistere dan toch positief geweest zijn? Ik hoor wel eens dat ze niet bij iedereen even donker worden.. En het lijntje zeg maaR is wel even donker als de controle streep..
    Ik zal proberen een foto te sturen..
    Xx

12. GelukkigeMama01

Oct 16, 2013
    185
    0
    0
    's-hertogenbosch NB
    in het echt zijn de test streepjes wel iets donkerder als op de foto..

13. GelukkigeMama01

Oct 16, 2013
    185
    0
    0
    's-hertogenbosch NB
    ik heb trouwens nog nooit een knal test gehad met ovulatietesten en nu lees ik dit op de site van sensitest:

"Eenmaal per dag zou in principe voldoende moeten zijn om de LH piek te kunnen vinden. Sommige mensen gaan echter vaker testen zodra ze in de buurt komen van de LH piek. Dat kan twee maal per dag zijn of soms nog vaker. Zodra je maar enigzins merkt dat de LH piek nadert en de ovulatietest 2 lijntjes geeft, is het belangrijk om de kleurafname van het tweede lijntje, de testlijn, in de gaten te houden. Zodra de testlijn weer lichter wordt van kleur in vergelijking met de vorige test is het moment daar. De concentratie van het LH hormoon heeft zojuist een hoogtepunt bereikt in uw lichaam en kan binnen 24 uur een eisprong veroorzaken. Dit is het moment dat u grote kans heeft om zwanger te worden. "

wat denken jullie meiden zal ik vandaag dan toch me eisprong hebben( gehad)??

14. GelukkigeMama01

Oct 16, 2013
    185
    0
    0
    's-hertogenbosch NB
    Ach ik wacht wel af..
    Ik ga voorlopig geen ovulatietesten meer doen..
    ik merk dat ik er veelste veel mee bezig ben.. vorige keer toen ik zwanger wilde worden (van mijn zoontje) heeft het ook 6 maanden geduurd voor ik eindelijk een Eisprong had.. dus ik ga er maar vanuit dat dat nu ook is dan kan het niet tegen vallen.. Pff wat is dat toch vervelend als je iets zoo graag wil he hihi

15. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Hoi GelukkigeMamma01,

Mijn test was wel donkerder.. 2 donkere strepen zeg maar.
    Dat was gister,
    en vandaag heb ik weer 2 donkere lijnen, wel iets lichter als gister.
    Maar de ovulatie vind plaats tussen 24 - 48 uur als je een LH-piek hebt, dus het zou in die zin best kunnen..

maar inderdaad niet jezelf gek testen, het is een hulpmiddel..:)

16. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    oh en trouwens: ik kon het ook echt merken aan mn afscheiding, en ook veel buikpijn etc. Ik dacht ja: dat ei moet er vandaag (gister dus) of vandaag wel aankomen.

Ik klus en wacht gewoon af hihi! :)

17. GelukkigeMama01

Oct 16, 2013
    185
    0
    0
    's-hertogenbosch NB
    Ja ik zie het allemaal wel.. Het ergste is dat ik last heb van me Boobs, rugpijn, misselijk buikpijn,steken, hoofdpijn.. Dus me lichaam is flink aan het ontpillen denk ik 😉

18. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Soms word ik er ook gek van hoor, is 't ontpillen, is 't je ei..

aan de hand van mijn testen, denk ik wel dat dus gister of vandaag mn ei sprint / is gesprongen.

Gister duidelijke test, maar vandaag is de 2e streep nog niet verdwenen zeg maar, en ook niet bijzonder licht. Kan dus zijn dat mn ei nog niet gesproken is..

maarja nog maals, ik wacht t gewoon even af haha:)

19. SilverWolf

SilverWolf Actief lid

Oct 17, 2013
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    En heeft het nog doorgezet? Ik wil je niet te veel hoop in praten, maar is het niet mogelijk dat dit een innesteling was?

Hier nog steeds geen teken van enige ongesteldheid. Ovu-testen worden ook niet donkerder. Wel last van m'n buik gehad vandaag, dat ik vanmorgen echt niet lekker werd, maar misschien wil ik dat wel te veel linken aan een zwangerschap, dus dat probeer ik niet te doen.

Klopt het dat de ovu-testen ook positief worden als je zwanger bent? Had dat ergens gelezen dat je een positieve ovu-test ook kan aanwijzen dat je zwanger bent, maar vind het ergens zo raar dat je dan een ovu-test als een soort zwangerschapstest kan gebruiken.

Share This Page