(Net) gestopt met de pil - club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door AmberS, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik heb geen nieuws, saaaaai Hahaha!
    Zometeen naar auto theorie, moet deze maand examen halen!

Heel veel sterkte @rondvierkantje

2. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    @rondvierkantje heel veel sterkte!! Ik weet wel dat het veel vaker gebeurt, een aamtal klanten van mij zijn ook flink afgevallen in t begin, mn schoonzusje ook
    Maar dat is allemaal helemaal goed gekomen. Sterkte meis!

@simone succes met je theorie!! Ik ben blij dat ik er vanaf ben, vond dat afrijden echt t aller ergste ooit haha. Heb nu al 1 jaar mn rijbewijs.

3. xSimone

xSimone Niet meer actief

Moet 11 december mijn examen theorie doen! #spannend

4. xSimone

xSimone Niet meer actief

Echt hé, die van mij ook! Nog steeds hoor, die wordt soms een beetje gek van me omdat het alleen maar over een kindje gaat! De laatste tijd wat minder, omdat ik gewoon zelf er ook minder mee bezig wil zijn.

5. xSimone

xSimone Niet meer actief

Nee dat snap ik, het wil ook niet direct zeggen dat je snel een kind kan krijgen. Maar op deze leeftijd ben je wel heel erg vruchtbaar,hoe ouder je wordt hoe minder vruchtbaar je wordt, op die manier bedoelde hij het. Dus dat KAN een reden zijn dat ik snel zwanger kan zijn, maar wil niet zeggen dat het niet of wel lang duurt! ;)

6. SilverWolf

SilverWolf Actief lid

17 okt 2013
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte rondvierkantje!

Afgelopen zaterdag getest, maar die was negatief. Omdat ik vandaag op dag 42 zit, toch maar de huisarts gebeld en kon gelijk vandaag terecht. In principe kunnen ze niets doen tot ik zeker twee maanden niet ongesteld ben geweest, dus moet nog geduld hebben. Wel heb ik bloed laten prikken om m'n schildklier te testen, omdat dit wel in m'n familie zit en dat wel invloed zou kunnen hebben. Hoop het niet en hoop echt dat ik binnenkort ongesteld wordt. Stomme pil.

Ben ook gestopt met de ovu-testen. Heb het ruim een week volgehouden, maar geen knaller gekregen. Probeer nu meer rust voor mezelf te zoeken en er minder mee bezig te zijn, dus dan ook niet meer testen. We zien wel hoe het loopt. Ben in ieder geval blij dat m'n ha me serieus neemt en ik niet een half jaar hoef te wachten zoals ik wel op het forum heb gelezen.

7. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik snap je wel hoor, ik heb ook ovu testen besteld, en die zijn al binnen maar ik denk dat ik dat nu nog niet ga doen, ik ga eerst gewoon regelmatig klussen en me rustig houden en er wat minder aan proberen te denken, als ik nu al begin met ovu testen maak ik mezelf en me vriend helemaal gek! Als het over een poos nog niet lukt om zwanger te raken, dan ga ik waarschijnlijk beginnen met ovu testen. En tenslotte ben ik nog maar net gestopt met de pil, en heb nog maar net mijn ontrekkingsbloeding achter de rug, dus vind ik het nog geen zin heeft ovu te testen! ;)

8. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

23 okt 2013
    673
    0
    0
    hey Meiden, excuses voor mijn afwezigheid.
    Heb t op dit moment heel erg druk met allerlei feestjes,heel gezellig natuurlijk maar behoorlijk tijdrovend!

verder hebben we nu echt een huisje gevonden welke we graag zouden willen kopen en dus ook daar druk mee.
    Vrijdagavond hebben we een afspraak met de hypotheekadviseur en zijn bezig een bezichtiging te plannen(spannend hoor)

We hebben inmiddels wel besloten iig proberen te wachten met zwanger worden tot het huis gekocht is.Dus uiterlijk januari februari! En dan is het natuurlijk nog maar afwachten of ik zwanger wordt!

Als het goed is heb ik vanaf morgen wel mijn "vruchtbare"periode dus ga goed opletten of ik wat voel dat mijn eisprong zou kunnen zijn.

9. GelukkigeMama01

GelukkigeMama01 Actief lid

16 okt 2013
    185
    0
    0
    's-hertogenbosch NB
    Haai meiden, ik geloof dat ik jullie een beetje verwaarloosd heb.. Sorry.. We hebben vrijdag onze pup gekregen.. Dus vandaar heb ik het zo druk
    image.jpg

10. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Hallo meiden!

Ik ben weer terug van vakantie :) Het was een heerlijke week, alleen erg jammer dat ik 1,5 dag in het ziekenhuis heb gelegen ivm infectie >_<
    Ik zal proberen alles terug te lezen & reageren vanavond, ik zit nu weer op mijn werk hihi!

Fijne dag allemaal!

11. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

dit ben ik welkom terug!

silverwolf irritant is dat he! Weet hoe je je voelt! Maar idd probeer eerst je lichaam maar eerst af te wachten voordat geklooi met die testen..
    Hopelijk ben je snel blij net zoals ik op dag 43 ;)

Ahhhhhh wat een poepig hondje!!

12. xSimone

xSimone Niet meer actief

Wat een poepie <3

13. xSimone

xSimone Niet meer actief

Vanmorgen bij de tandarts geweest... Alles is goed gelukkig. Wel moest hij mijn kiezen wat glad maken zodat het beter schoon kan blijven. Toen heeft hij mijn tong en mijn tandvlees achter op me kies geraakt, dat licht nu open en dat doet echt ontzettend pijn... pfff ik haat de bekkenbeul! Vanavond weer een avonddienst werken...

14. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Hee..
    Wat spannend allemaal.. Ik zal voor jullie duimen :)

Ik was net begin / half juli gestopt met de pil en 19 augustus kwamen wij er achter dat ik al gelijk zwanger was per toeval omdat mijn vriend mijn eet gewoonte vreemd begon te vinden haha.. ook mijn 1e kindje:) Waar dat aan heeft gelegen i don't know.. wij stonden er een beetje in van we zien wel wanneer het gebeurd misschien was dat de truc haha :)

15. GelukkigeMama01

GelukkigeMama01 Actief lid

16 okt 2013
    185
    0
    0
    's-hertogenbosch NB
    meiden help! :p
    ik heb al een paar uur steken in me lies dus ik dacht ik doe een ovutest..
    wat denken jullie?
    image.jpg
    eerste van vanmorgen en 2e van net..
    heb ik me ei gevonden???

16. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Ik denk dat hij inderdaad postief is! :)

Test morgen nog even, misschien knalt hij dan nog harder,
    maar volgens mij was hij bij mij ook 2 dagen zo, en toen weer niks.

17. 3S3

3S3 Niet meer actief

Ahh super lief!! :)

18. xSimone

xSimone Niet meer actief

Het is maar rustig hier de laatste dagen..

19. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Bedoel je op het forum of thuis simone :)?

20. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb de laatste 2/3 dagen erg last gehad van maagzuur. Dat heb ik normaal nooit. Ook veel plassen, en mn borsten lijken echt groter.
    Maar ik wil er gewoon niet teveel aan denken, want ik zit pas 7 dagen dpo. Ik lees zoveel verhalen van iedereen die dat ook had, en vervolges niet zwanger is.

Wat ik wel heb:
    Normaal toen ik aan de pil zat had ik altijd zoiets van he gatver nou al weer ongesteld, maar nu lijkt die hele cylus echt 100 jaar te duren :O

Deel Deze Pagina