(Net) gestopt met de pil - club

Discussion in 'Algemene clubs' started by AmberS, Oct 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xSimone

xSimone Niet meer actief

Hai Meiden,

Hier ook even rustig...
    Volgende week zaterdag zit ik op dag 28 van mijn eerste dag van mijn laatste onttrekkingsbloeding. Dus altijd maar afwachten of het ook 28 dagen duurt!
    Ben niet zo spraakzaam haha heb niet veel te melden... :)

Succes allemaal en een fijn weekend!

Oh, en Welkom! :D

2. Meisje2412

Nov 13, 2013
    98
    0
    6
    Female
    Overijssel
    @ AmberS Ja ik ben druk aan het zoeken maar het valt nog niet mee om iets te vinden wat echt bij me past, of ze vinden je te jong met weinig ervaring etc.. maar we zullen het zien.

3. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Hier in de 2e ronde begonnen! Heb nu ook een Mama App geinstalleerd, en inderaad echt handig!

Hoop dat het deze ronde raak is, ga er in iedergeval harder voor werken als vorige ronde hihi! :)

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Handig he die app!!
    Hier aan de ovi testen , na twee onregelmatige cyclussen

5. XmoonlightX

Wat denken jullie, eisprong?

6. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Het is een donkere foto maar zover ik kan zien denk ik het wel! Hij loopt ook mooi op, en de laatste streep is donker!!

Veel klusplezierr :) :)

7. Teyla

Teyla Actief lid

Oct 1, 2013
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ziet er goed uit XmoonlightX! Spannend!

Hier alles goed, wel wat steken in mijn onderbuik, toch wat aan het ontpillen. Gisteravond een feestje gehad, kreeg hier en daar wel een paar opmerkingen dat ik aan de fris zat. Heb maar wat gemompeld over willen afvallen... Dit houd ik niet lang geheim ben ik bang...

8. SilverWolf

SilverWolf Actief lid

Oct 17, 2013
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames, ben alweer een tijd niet actief geweest. Merkte dat ik teveel bezig was met zwanger worden, waardoor ik mezelf geen rust meer gunde.

Simone, last van tepels en buikpijn kan best het ontpillen zijn. Heeft bij mij ook enige tijd geduurd voordat alle hormonen eruit waren. Je cyclus moet zelf weer op gang komen en dat kan even duren (zie bij mij, is nog steeds niet helemaal normaal, maar goed). Heb geduld en laat je niet gek maken!
    Gefeliciteerd Pankoeke!
    Toch aan de ovu-testen Moonlight? Je hebt hem volgens mij wel gelijk gevonden :)

Ik ben afgelopen dinsdag, na 50 dagen weer ongesteld geworden! Vorig weekend echt last van m'n borsten: groter en waren gevoelig. Nog nooit eerder gehad dus het was of zwanger, innesteling of voor het eerst "natuurlijk" ongesteld. Het werd dat laatste en ik was zo opgelucht. M'n lichaam doet het nog gewoon normaal.

Zoals ik al zei: ik zal waarschijnlijk wat minder hier te vinden zijn. Wil proberen mezelf minder te pushen om echt zwanger te worden. Heb gemerkt dat ik het ergens als een race zie om het toch zo snel mogelijk te zijn, terwijl dat helemaal niet zo zou moeten zijn.

9. XmoonlightX

Silverwolf... Irritant he die onregelmatige cyclus!! Ja ik dacht ga de goedkope vd action uitproberen..ik had twee langere cyclussen, maar had afgelopen week zo last vd hormonen ( lees niet te genieten en behoorlijk in een dip) dat ik even ging controleren of ik nu al zo snel een eisprong had en het lijkt er wel op, nu gewoon rustig afwachten :)
    Vorige ronde had ik diezelfde dip namelijk ook alleen later

10. GelukkigeMama01

GelukkigeMama01 Actief lid

Oct 16, 2013
    185
    0
    0
    's-hertogenbosch NB
    heee meiden,
    sorry sorry sorry
    heb jullie erg verwaarloosd....
    we hebben een pup en ben bezig met m'n eigen bedrijfje opstarten sorry meiden,
    hoe is het hier??
    xxx

11. XmoonlightX

Volgens mij zijn we allemaal elkaar aan het verwaarlozen ;)
    Hier alles goed, erg druk op mn werk en thuis...
    Hoe gaat het met de pup, tis net een kind he ;)

12. MissA22

MissA22 Lid

Nov 20, 2013
    5
    0
    0
    #492 MissA22, Nov 20, 2013
    Last edited: Nov 20, 2013
    Hoi allemaal,

Ik ben net nieuw op dit forum. Ik ben 22 jaar, heb 2 jaar een lieve vriend en ben in september gestopt met de pil om voor ons eerste kindje te gaan. Zojuist (4 dagen voor NOD en in de avond) een test gedaan en... Er kwam een licht streepje! We durven nog niet hard te juichen, maar er is goede hoop. Zaterdag is mijn NOD dus dan testen we nog een keer. Iemand hier ervaring mee?

13. GelukkigeMama01

Oct 16, 2013
    185
    0
    0
    's-hertogenbosch NB
    het gaat goed hoor ;) alleen tis indd best zwaar hihi een peuter, een pup en me bedrijfje is best pittig vl is 60 uur per week van huis dus komt vooral op mij neer ;) maar goed dat wist ik van te voren;);)

14. GelukkigeMama01

Oct 16, 2013
    185
    0
    0
    's-hertogenbosch NB
    oh ja wat ik vergeet.. ik heb 12 t/m 14 nov een bloeding gehad..
    en nu weet ik niet (door die positieve ovulatietesten) of dit een innestelingsbloeding of me menstruatie was...
    dus ik ga morgen even een test doen en als die negatief is ga ik er van uit dat het een menstruatie was.. dan is hij wel lekker regelmatis 27/28 dagen :)

15. XmoonlightX

Oja lastig is dat he?
    Ik had de 16e een positieve ovulatietest en de 18 e verhoging vd temp, dus deze ronde lijkt normaler te zijn dan de eerste twee.
    Rustig afwachten dus..

16. xSimone

xSimone Niet meer actief

Hoi meiden,

Niet zo'n leuke dag gehad. Moesten vanmiddag onze hond van 14,5 in laten slapen! Doof, blind, benauwd, veel pijn ivm artrose, kanker gezwellen die ook bloeden en dus enorm begonnen te stinken. Niemand wou dat ie bij hun lag ivm stank wel wat begrijpelijk... maar t is zo ontzettend moeilijk en nog zo onbegrijpelijk!!!
    Veel verdriet dus. Maar hij had zo ontzettend veel pijn ook bij de dierenarts met t spuitje maar hij gaf de moet niet op ij was zo sterk! 3 kwartier voordat ie onder narcose was en was nog extra bij gespoten ook! Het was zo moeilijk. Ik mis hem zo erg.
    Arme Scooby! Maar voor hem was het beter nu hoeft hij niet meer te leiden! ♡

Sorry, maar moest even me verhaal kwijt.

Liefs, Simone! ♡

17. Teyla

Teyla Actief lid

Oct 1, 2013
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom MissA22.
    Ik zit zelf in de eerste ronde voor ons eerste kindje en ga zaterdag testen. Heb nog niet veel vervaring met testen dus. Wat ik wel gelezen heb is dat je op je nod vaak een duidelijkere test krijgt. Als je twijfelt, is het beste om een paar dagen nog een keer te testen. Spannend hoor!

@gelukkigemama1 heb je al getest?

@xSimone veel sterkte

@Silverwolf Fijn dat je nu ongesteld bent geworden, hoop dat je cyclus nu regelmatig wordt.

18. GelukkigeMama01

Oct 16, 2013
    185
    0
    0
    's-hertogenbosch NB
    ja zo wit als iets haha.. :p

19. xSimone

xSimone Niet meer actief

Dank jullie wel. Heb ik nodig!

20. XmoonlightX