(Net) gestopt met de pil - club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door AmberS, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teyla

Teyla Actief lid

1 okt 2013
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoef zaterdag niet te testen, ben gisteren ongesteld geworden. Had steeds al we het gevoel dat het eraan zat tekomen. Ben wel blij dat het direct op gang is gekomen. Nu maar kijken of de regelmaat er wat in bijft!

2. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Hoi Meiden,

Ik ben inderdaad ook even wat rustiger geweest hier :) Was er echt teveel mee bezig, en mijn vriend werd behoorlijk bang van me haha!
    Ik was de hele dag bezig met apps, ovutesten, zwanger forum, denken.. en dan maakt de winkel het er ook niet bepaald makkelijker op.. :) Maar ben weer Okay.

Heel veel sterkte Simone, :(

Ik zit nu op dag 12 van cyclus, dus als t goed is heb ik morgen of zondag mn ei. Verder druk in de winkel, bezig met webshop op te starten, ga ook mn assortiment uitbreiden.. klantenkaart ontwerpen.. genoeg te doen :)

@Teyla :Jammer dat je ongesteld bent geworden! Maar wel gelukkig dat je het bent geworden, en met regelmaat!

3. Teyla

Teyla Actief lid

1 okt 2013
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je weet wel dat het vaak niet raak is in ronde 1, maar je houdt altijd hoop :).

Mooi dat je er weer bent AmberS!

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hoi allemaal,
    Snap dat iedereen ff een stapje terug neemt , hopelijk komen we toch allemaal af en toe om het hoekje kijken om elkaar in de gaten te houden 😀

5. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik zit vandaag op dag 28 na de anticonceptie. Hoop vandaag of morgen ongesteld te worden, maar heb niet zo'n idee!

6. 3S3

3S3 Niet meer actief

Hoop je ongesteld te worden?
    Denk toch dat je liever hoopt zwanger te zijn?

Wanneer ga je testen?

7. Meisje2412

13 nov 2013
    98
    0
    6
    Vrouw
    Overijssel
    Hallo dames,

10 nov gestopt met de pil en ik heb enkel een beetje hoofdpijn gehad dus tot nu toe weinig last van het ontpillen gehad.. K ben een aantal dagen bezig met ovulatietesten(uit nieuwsgierigheid om te kijken of het wel zou werken hihi) en gisteravond kwam er een licht streepje vandaag nog maar eens weer testen en als dit nou donkerder is betekend het dan dat we kunnen gaan klussen zonder de 1e maand af te wachten wat m'n cyclus is?

8. XmoonlightX

Zodra de 2e lijn even donker of donkerder is, komt je eisprong eraan... Ik had acht lichte oplopende streepjes voordat de knaller kwam

9. Meisje2412

13 nov 2013
    98
    0
    6
    Vrouw
    Overijssel
    Dankjewel!

10. XmoonlightX

Maar ik zal gewoon om de dag klussen , wert je zeker dat je hem niet mist 😄

11. Meisje2412

13 nov 2013
    98
    0
    6
    Vrouw
    Overijssel
    Haha idd!

12. 3S3

3S3 Niet meer actief

Ik ben ook aan de ovutestjes begonnen maar ik kan er geen wijs uit!

1e dag vrij donker streepje, 2e dag bijna niks te zien, 3e dag weer vrij donker, vandaag weer bijna niks...

Hebben jullie een idee?

13. Teyla

Teyla Actief lid

1 okt 2013
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb niet veel verstand van de ovutesten, gebruik ze zelf nog niet. Weet wel dat je elke dag het beste om dezelfde tijd kunt testen en een paar uur van te voren niet moet drinken.

14. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ja natuurlijk maar denk niet dat ik nual zwanger ben na nog geen 1x ongesteld geweest te zijn na stoppen pil?
    Ik heb op dag 26 dus donderdag ochtend een test gedaan, deze was negatief! Dus ga nu helemaal niet vanuit zwanger tr zijn!? Of was dit te vroeg???
    Zit nu op dag 29 en nog steeds niet ongesteld.
    Heb al wel ongeveer 2 weken enorm buikpijn op sommige mmomenten, weet dat niet hoe te zitten of te liggen en lopen zit er fan helemaal niet in! Geen idee wat dit is?
    Ook 2 tot 3 kilo aangekomen (vaak kom je toch aan als je aan de pil gaat? En niet als je eraf gaat?).
    Ook af en toe misselijk!!! Maar kunnen ook symptomen van kntpillen zijn. Ps. Ook enorm opgezette buik, zo'n zwangerschapsbuikje...
    Tenslotte zit dr buikpijn in het midden van me onderbuik, waar je ook altijd last hebt van ongesteldheids buikpijn.
    En uhm, ik weet inderdaad dat het erg lang kan duren om o eerste keer ongesteld te worden. Daarom ga ik er ook een beetje niet van uit nual zwanger te zijn!?

15. XmoonlightX

Ik heb deze maand de ovu testen samen met temperatuur meten gedaan, de een bevestigt het andere , wel een fijne controle.. Wilde het hierna weer op zn beloop laten..maar dit vond VL onzin.. Die ziet liever dat ik er mee doorga haha...
    Naja over een paar daagjes testen, had wel na 1week na de eisprong wat roze op mn wc papiertje en ben erg moe..maar ja dat kan ook een ander oorzaak zijn

16. 3S3

3S3 Niet meer actief

17. xSimone

xSimone Niet meer actief

HHi Meiden zit vandaag op dag 30 dus eigenlijk 2 dagen overtijd (na stoppen antinceptie).
    Nu hen ik dit een donker streepje en lichte, nog nooit eerder gehad... ga morgen sws nog een keer testen, maar wat zal dit betekenen? Toch nual zwanger?
    Donderdag vorige week gaf hij nog negatief aan.. en als die dit morgen weer doet? Zal ik door deze test wel of niet zwanger zijn?
    Heb zoals jullie lazen wel elke keer ontzettend zere buik, rommelende darmen ed.af en toe misselijk. ..

Lijkt me super als het nual raak is!!! Maar toch ook wel eng....

Wat denken jullie? Hopelijk zien jullie de foto goed!?

18. xSimone

xSimone Niet meer actief

19. XmoonlightX

Simone, hartstikke zwanger!! Gefeliciteerd zeg,wat heerlijk de eerste ronde al raak!!

20. xSimone

xSimone Niet meer actief

Moet ik nu morgen of over 2 dagen dus donderdag weer testen? Wat zal het betrouwbaarste zijn?

Deel Deze Pagina