Ojee, hopelijk blijft het hierbij!! Je had een positieve zw test dus innestellingsbloed kan het naar mijn idee niet zijn..hopelijk blijft de beeb plakken.
Hoi simoon wat klote zeg! Het is ook allemaal wat die lichamen.. kan je niet de hiisartsen post bellen? Het is denk ik geen innestelingsbloed want dat is vaak eerder... houd ons op de hoogte! Hoop dat het niks ergs is!
Bezichtiging was goed! Nog wat kleine dingetjes ontdekt hier en daar maar zijn nog steeds positief!! Maandag gaan we een bod doen en dan maaf afwachten......
hey meiden, even een update! ongesteldheid is gelukkig nog steeds niet doorgebroken en gebleven bij een aantal vegen vel rood bloed bij het afvegen! Ik ga er nu dus een beetje van uit dat ik "nog steeds" zwanger ben! Ook al is dat nu wat moeilijker! heb wel ontzettend pijn in me buik, ene keer rechts, dan links en dan in het midden van me onderbuik... ik weet niet of dit goed of slecht is? Of dit neigt naar een miskraam?? maandag bel ik sowieso de huisarts, want ik wil sowieso even een afspraak maken! Dit adviseerde de huisarts me vanmiddag! Even aankijken en dan even bellen voor een afspraak! Ben benieuwd. Ben ontzettend bang maar moet ook niet teveel stressen, is natuurlijk nooit goed. Maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan he! hopelijk komt er verder geen bloeding en kan ik volkomen genieten, zonder stress en zorgen! Ben sowieso wel wat gevoelig aangelegd naar miskraam toe... maar ja! We moeten het afwachten, meer kan ik nier doen helaas. Verder, elke ochtend ongelofelijk misselijk, veel plassen, rommelende darmen, ontzettend pijn in me buik (soms aanhoudelijk, soms met vlagen!) Borsten en tepels groter en gevoeliger..... Zo bang, maar we maken het er het beste van..meer lukt toch niet! Hou jullie op de hoogte!! Zal nu slapen. Welterusten♡
Ik heb nog nooit in deze weken innestelings bloed gehad. Ben nog maar krap 5 weken dus zou eventueel toxh kunnen???
Ik dacht altijd dat innestelingsbloed wat als het eitje in gaat nestelenen, en dat is bij jou al gebeurt want je bent zwanger! Misschien is er door t eitje een bloedvaatje geraakt? Dat kan wel hoor! En je huisarts zal t wel weten. Echt heel vervelend meis, maar volgens mij ben je echt niet de enige die dit heeft gehad, dus ik hoop echt voor je dat het niks ernsrigs is. Plaats anders miss een topic bij zwanger zijn? Misschien weten andere zwangere dames hier meer van.. Maar je kan toch niks doen.. ik duim voor je!!
Ja dat is het ook, maar dat kan tot week 16 nog sws na bloed geven kan zo zijn dat volgende week donker rood if bruin bloed is. En dat is dan oud bloed van dit. Heb gelukkig geen bloed meer gezien. Dus hopelijk ben ik dan nu nog zwanger?
Staat op Internet dat vrouwen die in vroege zwangerschap licht bloedverlies hebben, vaak geen verdere problemen hebben tijdens hun zwangerschap??
Verloskundige zegt dat je niks zeker kan weten dat het van alles kan zijn, en testen heeft geen zin. Dus wat moet ik dan? Wachten tot 2 januari? Bij 6 weken kan je een echo doen, moet ik dan een afspraak maken om een echo te laten uitvoeren?,
Sorry voor me vele verhalen maar moet echt even me ei kwijt. Weet iemand medicijnen die ik mag gebruiken tegen harde ontlasting en of persen bij ontlasting een miskraam kan veroorzaken? Vaak niet persen hij ontlasting, gisteren alleen maar alsnog wel elke x bloed vegen. Hier me verhaal: Ik denk en vooral HOOP dat het door ontlasting komt. Een geknapt vaatje? Gisteren dus ontlasting, wel een beetje perse daarna vegen vel rood bloed. Na aantal uren was t over zat niks in me broekje maar alleen met vegen, en echt uit vagina. En nu vanmorgen weer ontlasting en weer wat vegen bloed uit vagina! Geen buikklachten verder. Hopelijk zal dat het zijn. (Morgen 5 weken zwanger?) 27 okt. Was eerste dag laatste menstruatie van ontrekkingsbloeding. ..
Nou af en toe wel pijn in mijn buik, links en rechts onderin, of in het midden. Dat zijn dan steken.... auw. Maar blijft niet aanhouden, komt af en toe even langs waaien gaat weg, en komt weer even langs. Is dan vooral links en rechts in me onderbuik.
Die "bandenspanning pijn???", ik denk dat dat die pijn is? heb ik vooral als ik buk, of mijn knieeƫn optrek, dus zeg maar met mijn benen op de stoel ga zitten, snap je? Dit staat daarop internet over: Bandenpijn aan het begin van de begin zwangerschap Hoewel wordt beweerd dat bandenpijn pas rond de 20e week van de zwangerschap voor komt, kan bandenpijn ook al veel eerder ontstaan, soms al vanaf 6 weken. Vaak wordt het niet herkend als bandenpijn maar het gaat wel degelijk om een vorm van bandenpijn of baarmoederpijn. Bandenpijn of baarmoederpijn vroeg in de zwangerschap herken je doordat je een plotselinge stekende pijn voelt. Vaak is dit wanneer je een plotselinge beweging maakt. Bijvoorbeeld tijdens het bukken of tijdens het opstaan kan er een stekende pijn optreden. Maar ook wanneer de vrouw moet hoesten of niezen kan er bandenpijn ontstaan. Deze vorm van bandenpijn kan van de groeiende banden afkomen, maar ook van de groeiende baarmoeder zelf. Doordat de baarmoeder ook in het begin van de zwangerschap groeit, wordt er ook druk op de banden uitgeoefend. Dit kan bandenpijn veroorzaken. De meeste vrouwen hebben hier niet direct last van en krijgen de klachten pas later in de zwangerschap. Maar bandenpijn vroeg in de zwangerschap kan zeker voorkomen, hoewel in minder mate. In de meeste gevallen zullen de klachten van de baarmoeder zelf afkomen.
Probeer toch rustig te blijven Simone, en niet van het ergste uit te gaan. Snap dat dat heel lastig is, maar in het ergste geval: je kan het toch niet tegen houden. En om je misschien een beetje meer rust te geven: mijn schoonzus heeft ook een tussentijdse bloeding gehad (best veel), en zij heeft een kerngezond kind gekregen, hopelijk maak je je niet al te veel zorgen. Je kunt nu niks anders doen dan afwachten en ervan proberen overtuigd te zijn dat het allemaal goed zit. Succes!
Dankjewel, heb mezelf hier nu al iets meer van overtuigt, ben er achter echt alleen maar bloed te hebben bij de ontlasting. Een aantal vegen op het papier. Verder voel ik me nog wel wat zwanger. Hopelijk komt alles goed! De meeste zwangerschappen blijven goed gaan..