(Net) gestopt met de pil - club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door AmberS, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Jammer dat je weer ongesteld bent geworden moonlight :( .. je hoopt t stiekem toch altijd!

Hier zijn de bekende 'gek maak weken' weer begonnen.. mn nod is niet a.s. dinsdag maar die week erop.. heb netjes geklust als t allemaal klopt hihi.. maar ik blijf gewoon koel en ga niet gelijk bij elk steekje denken o wat als.. en niet testen voor mn nod.. dat proberen vol te houden hihi :)

2. xSimone

xSimone Niet meer actief

Hoeveel ronde ben je nu dan? En hoe is je cyclus?
    Testem voor je nod heeft inderdaad geen zin. Ik had die donderdag getest, die zaterdag/zondag zou mijn nod zijn, die test was toen dik negatief, die dinsdag was de test postief! :) succes meid.

3. 3S3

3S3 Niet meer actief

Met een extra gevoelige test kan het wel 4 dagen voor NOD, zijn er die zelfs 6 dagen voor NOD positief kunnen geven.
    Maar vaak wel duidelijker resultaat na NOD

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Zeker waar!! Maar toch adviseren ze pas na je nod te testen, omdat het ervoor toch nog kan schommelen en je uiteindelijk toch niet zwanger blijkt te zijn..

Amber, was zeker even balen, maar we gaan er gewoon weer voor deze maand

5. xSimone

xSimone Niet meer actief

Klopt inderdaad, maar idd beter na de nod. Soms is later dan dat nog beter, soms weet je dan niet dst je zwanger bent en weet je dus ook niet of je nou wel of niet een miskraam hebt gehad.

6. 3S3

3S3 Niet meer actief

Ja ik ga nu ook pas na NOD testen, anders heb ik misschien weer de kans dat ik er al 3 testen doorheen heb gejaagd en alsnog ongesteld wordt, zo zonde!

Succes in je nieuwe ronde trouwens!

7. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Succes deze nieuwe ronde moonlight!

Dit is mn 2e ronde, dus nog pas net begonnen hoor hihi.. maar t zou natuurlijk wel super zijn om zwanger t nieuwe jaar in te gaan.. maar ja dat is t natuurlijk altijd..:)

Ja inderdaad s3s, ik denk maar zo: als ik zwanger ben, ben ik dat toch wel of ik nou op nod test of eerder.. en als ik t niet ben ben je t niet.. anders verspil je indd hel snel veel geld aan testen.!

8. xSimone

xSimone Niet meer actief

Heey meiden,

Moet vanmiddag om half 4 naar de huisarts. Eventjes dingen bespreken en controleren.
    Heb vk ook gebeld, mag over 2 weken (16 dec) een vroegtijdige echo, ben dan 7 weken en 1 dag zwanger kan dan waarschijnlijk, natuurlijk hopelijk het hartje horen kloppen... hoop ik zo. En natuurlijk kan het daarna altijd nog misgaan maar wel een fijn idee dat er gecontroleerd wordt. Hopelijk is alles goed. Vk zei dat alles natuurlijk onzeker is, maar ze verwacht niet dat ik door die bloedvegen een miskraam heb gehad, dat gaat vaak toch echt wel samen met krampen, veel bloedverlies en stolsels!
    die pijnen in me buik waren sowieso wel normaal, dit alles komt veel voor rond deze tijd. Stelt me echt wel even gerust! En natuurlijk is en blijft niks zeker, vooral in de vroege tijd nu.
    Alles nog pril!

Liefs, Simone

9. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ben bij de huisarts geweest hoor! :)

10. XmoonlightX

Enn, een beetje gerustgesteld?? ;)

11. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ja wel een beetje ! Niks blijft zekerheid natuurlijk maar moet nu maar even van het positieve uitgaan en hopen dat we over 2 weken het hartje horen of zien!!!! ♡

12. XmoonlightX

Goed zo!!
    Weet je al hoe je het aan familie en vrienden gaat vertellen En wanneer ga je dat doen?? Ff even over iets leuks babbelen ;)

13. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Fijn simone!

Hoe reageerde je vriend trouwens?? :)

14. xSimone

xSimone Niet meer actief

Als me vriend zekerheid heeft over zijn baan dan wil ik het liefste vertellen na de eerste vroegtijdige echo over 2 weken. En hopelijk heeft hij binnen 2 weken duidelijkheid. Maja niet wetend of hij wel of niet is aangenomen !
    Ik kan het nual bijna niet meer voor me houden, Marja even doorzetten hihi!
    Uhm. Wij willen een foto van de echo op een papiertje doen en dan de tekst erbij "jullie worden opa en oma" "je wordt tante" "jullie worden oom en tante!" Aan ouders, en broers en zussen (zwagers en schoonzussen) en verder willen we het de mensen gewoon gaan verteller... Als er nog geen zekerheid us over zijn baan willen we het nog even volhouden tot 2 januari intake gesprek bij vk.
    En nou hopen dat alles goed is natuurlijk :)
    We zijn nu druk bezig met de kinderkamer die is als het goed is eind deze week klaar om te sauzen... En daarna rap sparen voor de spulletjes en de komst van de kleine wonder!!,
    Hopelijk reageren familieleden goed. Ben wel een beetje bang dat niet iedereen tevreden is met onze beslissing, maja daar moeten ze zich maar bij neerleggen, al helemaal omdat de kleine nual in de maak is, haha!
    Maar het blijft wel eng.

15. xSimone

xSimone Niet meer actief

Waarop meid? Op wat huisarts en vk zijden??

16. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Leuk leuk!! Spannend.

Je bent er vroeg bij met de kamer hihi..

Nee ik bedoelde hoe hij reageerde toen je zei dat je zwanger was! :)

17. xSimone

xSimone Niet meer actief

Positief maar besefte het niet net als ik trouwens. Besef het nu nog steeds niet!
    Vooral als ik nergens last van hem zelfs niet misselijk haha, maja heel normaal !
    En ja klopt maar komt omdat we eerst andere kamer zouden doen die al helemaal klaar was, alles geverfd enzo tien we hier kwamen wonen, maar hebben nu besloten toch andere te kiezen maar daar moet alles nieuw, nieuwe plafond, isoleren, stopcontacten vervangen, vloer eruit en nieuwe, glasvezel behang daarna sauzen enzo haha! Vandaar maar qua inrichten duurt t nog wel heel lang hoor.. :)

18. xSimone

xSimone Niet meer actief

Poeh wat ben ik misselijk nu. Staat al 1,5 uur een glas ijsthee naar me te kinken, maar hij lokt me niet haha

19. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    ooooh vandaarr... moet nog veel gebeuren in de kamer dus:)
    Maar wel echt super leuk!! En gelijk in de 1e ronde, dat is natuurlijk ook echt super, dan besef je het inderdaad helemaal niet.. super zaad hahaha.

Leuk meis!! :)

Hoe was iedereens dag hier:)

20. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ja en had de huisarts toch gelijk met dat ik super vruchtbaar ben hihi.
    Soms heb ik helemaal niet het idee dat ik nog zwanger ben, ik heb dan helemaal geen klachten,de ene dag namelijk vet misselijk en andere dag buikpijn, en soms hele tijd of hele dag geen symptomen, en omdat je het je al niet beseft is dat helemaal raar... Gewoon echt t idee, "ben ik nog wel zwanger?".
    Heb volgende week woensdag 11 december mijn theorie examen van me auto!!
    Vind zo spannend dat ik over 2 weken een echo heb.. Zal alles goed zijn? Zal t hartje kloppen? Zal t daarna ook goed blijven gaan??

Hopelijk hoort me vriend deze of volgende week wat van zijn eventuele nieuwe baan! We hopen er zo op... Hebben we wel echt nodig...

Liefs

Deel Deze Pagina