(Net) gestopt met de pil - club

Discussion in 'Algemene clubs' started by AmberS, Oct 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Selientje

Selientje Lid

Jun 28, 2013
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi,

Ik ben nieuw op het forum en zou graag mee kletsen.
    Ik ben vanaf oktober gestopt met de pil. 25 jaar oud en ruim 4 jaar samen met mijn vriend. We wonen alweer 2 jaar samen.

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

amber lekker gewerkt vandaag, dus druk dagje....
    selientje Welkom!! Altijd gezellig nieuwe gezichten :D

3. xSimone

xSimone Niet meer actief

selientje welkom ♡
    Hoeveelste ronde ben je en wat waren je cyclus dagen? ?

4. Teyla

Teyla Actief lid

Oct 1, 2013
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Selientje!

Hier gaat alles rustig door, eisprong dit weekend en dan maar afwachten!

5. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik voel me helemaal niet zwanger deze 2 dagen. Geen last van misselijkheid geen last van buikpijn. Niks!
    Is echt raar daar ga je je haast zorgen om maken. Maarja... hopelijk dat t kindje leeft en er niks mis is.. maar ja dat maar over 1,5 week achterkomen meer kan ik nu helaas niet doen...

6. xSimone

xSimone Niet meer actief

Het is maar elke keer rustig hier... Moet vanavond weer werken, hopelijk houd het dan op met regenen gedaverdemme.

7. xSimone

xSimone Niet meer actief

Die echo die ik bij 7 weken en een dag krijg, zal deze in of uitwendig zijn enig idee? Lees op internet dat dit vaak inwendig is omdat het uitwendig nog niet goed te zien is? Zoja, iemand hier ervaringen mee?.

8. Selientje

Selientje Lid

Jun 28, 2013
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal dank jullie wel!

XSimone ik ga nu mijn tweede ronde in, mijn cyclus was 30 dagen.
    Ik hoop dat we snel kunnen starten met de tweede ronde. Voor als nog blijft mijn menstruatie komen en gaan...
    En wat super dat je gelijk in de eerste ronde zwanger bent!

9. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Welkom Selientje!

Simone ik denk dat je, je ook niet elke dag zwanger voelt! Bedoel je lichaam verandert, maar je licht niet elke dag kreupel van de pijn. In de winkel hoor ik zoveel verhalen, en geen een zwangerschap is 't zelfde. :) Wat betreft hoe de 1e echo zal gaan weet ik niet, maar zal wel uitwendig zijn toch?

Hier al een aantal dagen veel wit slijmverlies, en sinds vandaag echt veel buikpijn en 't voelt beneden allemaal een beetje opgezwollen zo nu en dan (Sorry voor de details hihi) Maar goed ik weet ook niet wat ik er van moet denken.. dus afwachten maar!! Vandaag is dag 24! :)

10. xSimone

xSimone Niet meer actief

Heb je wel gelijk in hoor, ik lees ook dat heel veel vrouwen pas rond 7 welen ofzo wat voelen, maar dan ook nog niet eens altijd. En alles gaat bij iedereen anders...
    Ik las op internet (ja dat doe ik veel te veel, moet ik ook mee stoppen), maar dat je tussen de 6 en 7 weken echo bij sommige instanties vooral in het ziekenhuis een inwendige echo krijgen omdat de vrucht dan nou veel te klein is om op de uitwendige echo wat te kunnen zien!
    We zullen het wel afwachten. Hopelijk geen inwendige, hopelijk kunnen ze alles goed zien op de uitwendige echo, maar ja liever een inwendige echo met goed resultaat dan helemaal niks en nog langer in spanning en onzekerheid moeten wachten!
    Nu zal ik lekker slapen... Nou af en toe komen er wat buikklachten en vlaagjes misselijkheid voorbij! Ontlasting is ook op gang, maar dit wil niet zo goed omdat ik nu elke keer zonder druk te zetten wil proberen, na die keren bloed in het weekend... Maar dat wil niet zo best! Sorry voor deze details! :)

Liefs, xSimone

11. xSimone

xSimone Niet meer actief

Trouwens Amber, heb jij ook een internet site waar je baby kleren kan bestellen?? En welke site is dit, vanaf welke maten ed?
    Waar is jouw winkel eigenlijks??

12. beebj

beebj Niet meer actief

Hallo!

Ook ik ben net gestopt met de pil; 1 November 2013 ben ik gestopt met de pil, na 8 jaar.

Inmiddels ben ik ook gestart met Etos Multi zwanger worden (incl. foliumzuur), vitamine d3, visolie en tarwekiemolie.

Ik was 22/10 tot 3/11 ongesteld & nu ben ik weer ongesteld sinds 2/12.

13. xSimone

xSimone Niet meer actief

14. SilverWolf

SilverWolf Actief lid

Oct 17, 2013
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Selientje en Beebj.

Hier ziek thuis. Gisteren heel erg verkouden en moe, vandaag al wat beter, maar nog niet genoeg energie om een hele dag op kantoor te zitten.

Heb in ieder geval mijn ei gevonden, vorige week al op 30 november, dus mijn NOD is 14 december. Uiteraard geklust, dus hoop dat het allemaal gelukt is. Zou een deze dagen een innesteling kunnen hebben, dus vind het allemaal erg spannend. Probeer er minder mee bezig te zijn, maar lukt nog niet zo erg dus.

Toen we de nieuwe ronde ingingen heb ik manlief gevraagd wanneer ik zou testen als ik niet ongi zou worden. Hij zei gelijk het weekend voor kerst. Dat is dus nu een week na m'n NOD, dus ben erg benieuwd of ik het ga volhouden (ben bang van niet, maar goed, we zullen zien).

AmberS, hier ook iemand met veel slijmverlies gisteren. Rond m'n NOD was het doorzichtig en rekbaar en gisteren had ik ineens veel wit slijm. Zou dat dan eerste teken kunnen zijn?

15. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Welkom Beebj!

@Simone: Ik ben bezig met een webshop, die heb ik nog niet! Je kan wel op mn Facebook kijken voor n indruk of website.. als je dat wilt stuur ik 't wel in een PB. Zit in Gelderland, dus is n beetje ver weg voor jou denk ik hihi. Ik verkoop kleding van maat 44 (prematuur) t/m 110, en vanaf volgend jaar t/m 128.

@SilverWolf: Beterschap!! Ik hoop ook dat je het volhoud tot 1 week na je NOD maar dat is eeerrrug lastig inderdaad haha!! Hoe bedoel je rond je NOD had je doorzichtig en rekbaar slijm? Je bedoelt rond je ei? Ik heb nu al een paar dagen echt buikkrampen, en sinds vandaag is het slijmverlies na 4 dagen wat minder geworden.. hoop dat dat geen fout voorteken is, want ik hoooop t zoooo.. maarja!!

Ik had vorige cyclus een cyclus van 25 dagen, daar zit ik vandaag op, en niet ongesteld geworden. Maar mn ei is ook later gesprongen, dus zal wel een cyclus hebben van 28 of 29 dagen..!

16. SilverWolf

SilverWolf Actief lid

Oct 17, 2013
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedoel inderdaad rond m'n ei. Hoofd zit nog vol met watten, dus heb het niet zo helder allemaal, haha.

Maar wordt wel spannend voor jou! Nog maar een paar daagjes...

17. xSimone

xSimone Niet meer actief

Jaaa, is voor mij inderdaad wel een eind weg haha! Dan koop ik liever wat kleding voor dichterbij! Haha
    Ik wil wel kijken op je fb hoor, maar hoelang duurt het dan voor dat die webshop in de lucht gaat? Want als dat nog dik 2 jaar duurt, heb ik al eerder kleertjes nodig. Ik denk misschien leuk om kleren bij jou te bestellen :)!

18. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Ik stuur je de facebook wel in een PB bericht! Kan je een beetje kijken!
    Ik verkoop kleding van bepaalde merken zoals noppies, babyface, feetje. (de babymerken) die ken je misschien nog niet, maar dat komt gauw genoeg haha!

Wat ook leuk is voor alle zwangere mama's zijn de 9 maanden dagboeken van Pauline Oud.. echt super leuk met veel tips, weetjes en invullen. Die kan je overal wel kopen :)

Webshop gaat begin volgend jaar online!! :)

& Ja inderdaad spannend hier, nog steeds aanhoudende krampjes en t rommelt een beetje. Ook nog steeds slijm.. maarja.. t kan allemaal zo veranderen dus ik blijf tot nu toe redelijk nuchter , daar ben ik trots op hahaha.

19. xSimone

xSimone Niet meer actief

Amber jij bent toch ook 19?

Share This Page