(Net) gestopt met de pil - club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door AmberS, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xSimone

xSimone Niet meer actief

Hey meiden,

Net dus voor een echo geweest!
    Gelukkig... alles is goed! Oh wat ben ik opgelucht, ook niks geen tekenen te zien van bloedverlies! Zolang het bij weinig blijft en ik geen buikpijn heb is het goed.
    Ik ben officieel 8 weken en 2 dagen vandaag, maar de echo geeft aan 8 weken en 4 dagen! En 1 augustus uitgerekend. Maar dit was nog niet zeker, dit hoor ik bij de echo van 13 januari met zekerheid.

Het kindje was mooi gegroeid, een mooi kloppend hartje, en was bij vorige echo 7,5 mm en nu 20,5. Zoals je ziet al armpjes en beentjes! Oh wat prachtig!

Ik kan gelukkig een kerst zonder stress beginnen! <3

2. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb inderdaad in jullie verhalen zitten spieken maar natuurlijk niet alles terug gelezen!
    Hier ook in ronde 4, benieuwd naar de 28e, ga nergens vanuit. Als het negatief is wil ik de volgende ronde beginnen met ovulatie testen.

xSimone Wat fijn dat alles er goed uitziet! Valt er een spanning van je af dat je weet dat alles goed is nu!

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ja dat wachten is wel af en toe irritant, maar met het tempen heb je er wel meer zicht op dan als je niks doet... Maar deze maand ga ik al niet meer van uit hoor ...

Brit, ik heb de testen vd action, werkt prima, vijf voor 2,49 ,is tenminste nog een leuk prijsje ;)

Mooie echo Simone, hopelijk ben je hierdoor wat gerustgesteld;)

Iedereen fijne kerstdagen!&#127877;&#127876;&#127873;&#127877;&#127876;

4. xSimone

xSimone Niet meer actief

Hey, ja ben gelukkig wel gerust gesteld.

5. xSimone

xSimone Niet meer actief

We aten bij me ouders, daar ook all you need is love gekeken. Tot 22.00 uur! Wordt me vriend in eens niet goed. Draaierig, misselijk, koud... pff! Hij licht nu lekker op bed. Hopelijk voelt ie zich morgen beter! Want dit zou onze eerste en laatste keer samen kerst zijn!!
    Hopelijk is t alleen vermoeidheid, stress en noem maar op.. hopelijk krijgt ie geen griep. Hij is nooit ziek! En als die ziek is voelt ie zich ook echt beroerd! Omg. Laten we hopen dat dit een leuke kerst wordt MET hem! Anders moet ik alleen naar me ouders.... pff jammer. Even zien hoe het morgen zou gaan! Shit.

verder iedereen fijne kerstdagen en alvast een heel gelukkig 2014, met hopelijk vele positieve zwangerschapstesten en/of goede verlopende zwangerschappen en een gezond kindje! &#9825;

6. xSimone

xSimone Niet meer actief

Gelukkig, hij is weer beter :D

7. Intoxicated

Intoxicated Niet meer actief

Iedereen fijne feestdagen toegewenst!

8. Teyla

Teyla Actief lid

1 okt 2013
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat iedereen fijne kerstdagen heeft gehad. Gisteren weer getest, negatief. Ik denk dat ik nu een lange cyclus heb, het is dus afwachten wanneer ik ongesteld word. Hoop niet dat het te lang duurt....
    Mooie echo xSimone!

9. xSimone

xSimone Niet meer actief

Wij gaan nu naar noord Holland een ledikantje ophalen via marktplaats gekocht! Hartstikke goedkoop dus beter nu dan de volgende keer veeeeeel duurder... Me vriend is goed in klussen maakt alles wat ie wil Düsseldorf top!

10. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    xSimone helemaal leuk! Via marktplaats kan je veel op de kop tikken wat er nog super uitziet en voor een mooie prijs! :D

Ik aan het afwachten, gister/vandaag mn nod, enorme kramp zo nu en dan maar heeft nog niet door gezet :(
    Uiteraard kon ik niet wachten en heb ik getest, wat ik al had verwacht, negatief.

11. Intoxicated

Jammer dat jullie negatief getest hebben dames!

Hier weinig nieuws te melden. Vruchtbare periode hebben we gehad, het is dus nu wachten op mijn menstruatie. Ben benieuwd of de cyclus nu weer 29 dagen duurt.

12. xSimone

xSimone Niet meer actief

Het is een mooi ledikantje alleen even voor frisheid een likje nieuwe verf erop!
    Hebben er een super mooi matrasje bij, een paar omtrekken en dekentjes. Ook een earsleeper! Of hoe je t schrijft? Kan t baby'tje blijven ademen als die op zijn buik slaapt. Maar saar moet weer een speciale airsleeper omtrek omheen. Nog even naar opzoek! :)

af en toe bloedverlies, schrik me elke x dood. Maar het kan normaal zijn! Kan moeilijk elke week om een echo vragen dhs het is even afwachten. Nog 2 weken dan de termijnecho bij 11 weken. Dan ben je toch deels uit de gevarenzone weg. Hopelijk dat alles dan goed is.. dat maakt je met die echo waf wat zekerder! :)
    over een week moet me vriend weer aan t werk... wordt weer even omschakelen!

Liefs Simone &#9825;

13. Teyla

Teyla Actief lid

1 okt 2013
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij kunnen opgaan voor de volgende ronde. Ongesteldheid is doorgebroken.

14. XmoonlightX

Hoeveelste ronde zit je nu?

15. Michiee

Michiee Niet meer actief

mag ik mee kletsen of is het hier al vol?
    wij zijn vorige maand gestopt met de pil..
    als ik uit ging van een cyclus van 28 dagen had ik de 26ste ongi moeten worden maar dat gebeurde niet de 27ste een test gedaan maar negatief en nu nog steeds geen ongi :(

16. XmoonlightX

Welkom, er kan altijd meer bij , juist gezellig:D

Tja die cyclussen doen rare dingen, kijk maar naar mijn handtekening ;) en naar vele andere hier ... Ik zit nu op dag 29 maar nog geen ei gespot...

17. Michiee

Michiee Niet meer actief

raar he ! stomme lichamen haha

op de 14e en 15e had ik heel veel vruchtbaar slijm, en de 16e een soort ongi pijn en druk laag links onderin mn buik, ik denk dat dat mijn ei is geweest en als ik daar dus 2 weken bij op tel zou mijn nod morgen zijn..
    morgen ochtend nog een keertje testen dan maar ..

ik zit nu op dag 31 alweer..

18. Teyla

Teyla Actief lid

1 okt 2013
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit was voor mij de 2e ronde. Mijn cyclus is nog wat onregelmatig na het stoppen van de pil, maar het valt mij niet tegen. Had het ook wel verwacht, omdat ik voor de pil ook niet super regelmatig was.
    Welkom Michiee!

19. Intoxicated

Welkom Michiee. Je lichaam kan wat in de war zijn natuurlijk als je zo kort gestopt bent met de pil. Maak je niet te druk, je cyclus is meestal niet gelijk regelmatig.

20. XmoonlightX

Hier zowaar een temperatuur verhoging, ben benieuwd of dit aanhoudt...
    Hoe waren jullie kerstdagen?? Lekker gegeten?

Deel Deze Pagina