Zo, de kerst zooi ligt weer op zolder en het huis is schoon! Iedereen nog gelukkig nieuw jaar. Was weer een top avondje, nu weer terug naar het 'normale ' leven Simone... Alles goed bij je intake?
Jullie ook allemaal nog de beste wensen! Hoe was je intake xSimone? Hier 6 dagen over m'n nod heen en eindelijk ongesteld, wist niet dat je er soms zo blij mee kon zijn! Nieuwe ronde, nieuwe kansen denk ik nu maar
Jaa, was alleen allemaal wat informatie! Volgende week maandag (13 jan) heb ik de termijn echo bij 11,1 weken! zo spannend! Rond kerst was de laatste keer bloedverlies, verder niets meer gezien gelukkig! 6 februari opnieuw afspraak bij verloskundige, dan ook het hartje luisteren, ben dan 14 weken.
hee meiden hoe is het hier.. Ten eerste DE allerbeste wensen en voor iedereen een vruchtbaar en gezond jaar toegewenst !!! hier een leuke maar erg drukke vakantie gehad dus geen tijd gehad zijn er nog nieuwe zwangeren en hoe is het met de rest? Hier op het wachtbankje...xx
Ik vandaag 10 weken en 2 dagen zwanger dus bezig in 11de zwangerschapsweek. Gaat goed. Maandag a.s. de termijnecho♡. Nual zin in naar wel spannend want straks horen we dat er iets niet goed is. Gelukkig nof niet echt misselijk geweest maar wel erg last van me onderrug. Maar bijna de 3 maand voorbij!
fijn zeg! bijna de "kritieke fase"voorbij hier gistere ineens bloed met slijm.. en zaterdag is pas mijn nod..
Ik ben benieuwd wanneer ik ongesteld word, vandaag dag 29 in mijn cyclus. Vorige maand werd ik ongesteld op dag 29, nu nog geen voortekenen.
Grappig, wij lopen bijna gelijk! Voor nu hoop ik eigenlijk wel dat ik ongesteld word, ik mag nl. nog niet zwanger worden ivm antibioticakuur die schadelijk kan zijn voor een baby. Nog 2 maandjes wachten voor wij ook echt groen licht hebben.
Nou wat een teleurstelling!!😔 ik had deze maand echt het gevoel zwanger te zijn.. Maar nee vanmorgen is me ongi doorgebroken bleeeh ben er een beetje kapot van! Xx
He get balen meis!! Tis nog maar de derde ronde, maar als je er zo zeker van was, komt het hard aan!! Maar je hebt wel regelmatige rondes dus dan is dan wel weer prettig. Ik denk dat ik zondag ook gewoon ongesteld wordt hoor...