Dankjewel xSimone!! Ben ook helemaal happy... Nu maar hopen dat alles goed gaat. Heb de laatste dagen af en toe last van lichte/bijna doorzichtige heel lichtroze afscheiding, soms ook bruinig, beetje slijmerig (sorry voor de bewoording maar weet even niet hoe ik het anders moet uitleggen). Ik zal maandag de huisarts bellen en ga vandaag eens op Google zoeken naar een verloskundigepraktijk hier in de buurt. Hopen dat er wat ervaringen o.i.d. op internet staan, want hoe kun je er anders eentje uit tientallen uitkiezen? Wij hebben het nog tegen niemand gezegd, vind het leuk om het nog 'ons' geheimpje te houden. Het is ook nog maar zo pril. Als alles nog steeds goed is, willen we het over 2 weken wel aan mijn vader vertellen. Spannend!
Raar idee he? ! Ja 1e voor ons, voor jullie ook? Ik heb best veel krampen in mn buik, vraag me af of dat normaal zal zijn, hoop van wel!
Dankjulliewel! Ik ga maandag mn gynaecoloog/verloskundige opbellen om weer een afspraak te maken. Wij hebben het gisteravond verteld aan mn beste vriendin en haar vriend, mn ouders, zusje en broertje en mn schoonouders, schoonzus en haar vriend. Verder willen we het écht nog stil houden.
3S3, inderdaad een heel raar moment. Wilde de tijd wel even stopzetten, lijkt zo onwerkelijk! Bij ons ook de eerste. Ben nu beetje op Google aan het zoeken naar verloskundigen, maar kan niet echt ervaringen of tips vinden... Heb jij al een praktijk gebeld? Of eerst je huisarts? Wat betreft die krampen, zijn dat een beetje van die menstruatie achtige krampen? Dat heb ik de afgelopen weken ook gehad, sinds een paar dagen niet meer. Heb er heel veel over gelezen op internet, dat 't er wel bij hoort.
Toch al aan zo veel mensen verteld ondanks dat je nu pas 2-3 weken zwanger bent? Ik vind het ook wel moeilijk om het niet al met iemand te delen hoor, maar ik houd me sterk haha Over twee weken willen we het aan mijn vader vertellen...spannend! Moet ik nu een gynaecoloog bellen of mijn huisarts en een verloskundigepraktijk?
Wat snel!! Mocht het bij mij ooit zo ver zijn, dan ga ik dat niet doen Ieder zn ding uiteraard!! Gynaecoloog bellen is alleen als je al onder behandeling bent.. Dus gewoon je huisarts en verloskundige praktijk
Zoveel mensen? Alleen het gezin waaruit ik kom en het gezin waaruit mijn man komt. Ik vind het belangrijk en niet meer dan normaal dat onze ouders het weten. Mocht het fout gaan (waar we niet van uit gaan), kan ik altijd steun zoeken bij hun. Als je het niet vertelt, moet je het echt met zn tweeën verwerken. Ik liep al bij de gynaecoloog/verloskundige, dus ik ga daar een afspraak maken. Vind het onnodig om dan eerst naar mn huisarts te gaan. Mijn gynaecoloog is ook verloskundige, dus dat is makkelijk!
Ik was ook aan het lezen op de website van moeders voor moeders. Denk dat ik me daar ook voor aan ga melden.
Zwangere dames: gefeliciteerd! Wat veel in zo'n korte tijd. Ik lees nog wel mee, maar probeer er wat minder mee bezig te zijn. En daarnaast moet ik eerlijk bekennen dat ik het iedereen hier gun om zwanger te worden, maar soms toch een tikkeltje jaloers ben als ik bijvoorbeeld Simone zo uitgebreid over de zwangerschap hoor. Wil het ook zo graag! Ben bezig met ovulatietesten sinds 9 januari, maar nog geen knaller. Werd rond de 14e wel donkerder, maar de laatste dagen weer lichter. Eergisteren wel vruchtbaar slijm, dus hoop het. Aan de andere kant, zit nu op dag 23 van de cyclus en vorige was ook 47, dus kan nog even duren... Hoe is het met jou verder, Moonlight?
Hoi silverwolf Dat heb ik ook hoor, daarom reageer ik niet altijd op simone.. Het is idd even heel veel in een keer, hartstikke leuk natuurlijk!, maar idd wat lastig voor ons. Merk dat ik er toch even van slag was vanochtend...was niet zo lief tegen vriendlief Haha maar goed , onze beurt komt nog wel silverwolf... En anders doen wij gewoon ff prive mails, over het niet tnt zwanger worden en de wens die wel aanwezig is. xx
Aahh meiden, heb zo met jullie te doen als ik dit lees! Ik vond het ook irritant om te lezen als er weer iemand zwanger was, zeg maar gerust beetje jaloers idd.. Met dit forum kom je er steeds mee in aanraking, maar toch wil je al die dingen lezen hè? ! Ook al weet je dat je daarna van slag bent grrr Sterkte, dikke knuffel voor jullie! !
Tis dubbel idd!! Wil graag weten hoe het met iedereen is, dus soms is het moeilijk.. Maar ja vind het te leuk hier haha.. Ook de andere forums vind ik gewoon leuk.. Ach wie weet deze ronde Thanks voor de knuffel! Het was nu ff heftig omdat er meerdere positieve berichten voorbij kwamen,
Ben niet zo zeer jaloers dat jullie nu zwanger zijn: ik gun het jullie van harte! Kan me ook heel goed voorstellen dat je de eerste weken hier nog blijft hangen en het even hebt over de eerste weken/kwaaltjes, etc. Dan kan je ook meepraten als wij ergens last van krijgen. Moonlight, het komt wel goed met ons. Op de een of andere manier voelt februari erg sterk voor mij. Weet niet wat het is, maar dat februari meer onze maand wordt. Welke dag van de cyclus zit je nu? Ben je ook bezig met ovulatietesten of toch te veel gedoe?