Ja ik doe aan testen en temperaturen, want de cyclussen zijn echt verschillend..heb gelukkig wel een eisprong. Dus zo heb ik er toch een beetje grip op Zit nu op dag acht..volgende week maar weer beginnen met testen, want wie weet zit er nu wel een vroege cyclus in.. Tuurlijk komt het goed met ons!! Ip zijn wij echt niet laat hoor!! Die anderen zijn zo vroeg hier
Ik snap je gevoel helemaal SilverWolf! Ik had dit inderdaad ook toen ik nog niet zwanger was maar er mee bezig was, en ik sommige verhalen las dat het of niet lukte of juist wel bij sommige. Terwijl ik nog maar net gestopt was. Zelf ik had het toen al dus ik kan je gevoel wel begrijpen zodra het jou lukt, zul je de gevoelens ook snel moeten delen !!
Ook voor jou snap ik jou gevoel helemaal.. ik heb dit gevoel ook gehad. Maar ik vind wel ookal zul je het niet zo bedoelen, dat dit heel gemeen over komt! . En andere kant denk ik, het had andersom ook zo kunnen zijn. Ik snap dat het lastig is, maar dit komt redelijk gemeen over, ookal zul je he tniet zo bedoelen. Mijn mening
SilverWolf & xMoonlightX Dikke knuff voor jullie, want ik snap dat het erg lastig is om het allemaal te lezen zo! En vooral omdat jullie al aardig lang bezig zijn.. Heel veel succces, maar vooral... geniet toch een beetje van het klussen... En probeer het wat los te laten, ookal is dat moeilijk, kon ik ook nooit.. Maar hoe meer je er mee bezig bent, hoe moeilijker het gaat zeggen ze! Succes meiden! Dikke knuff.. xSimone
Lief!!! Komt wel goed hoor!! De ene keer is gewoon meer dan de andere keer, maar blijf hier wel komen hoor!!
Oh sorry zo bedoel ik het niet!! Zeer zeker niet,Maar je deelt zo veel dat dat soms lastig is...maar dat is niet jou probleem, maar het mijne! Daarom lees ik er soms over heen . Lekker alles neerzetten hoor wat je kwijt wilt! Knuf!
Oe lastig silverwolf...tis wel oplopend, maar of het donker genoeg is? Houd je je temperatuur bij??denk dat dit voor jou wel meer duidelijkheid geeft...daarom doe ik ook beide ..jaja ik was er tegen,maar had niet verwacht dat mn cyclus zo onregelmatig was, omdat het twee jaar geleden namelijk niet zo was
Houd temperatuur niet bij. Vind ik te veel gedoe. Ik denk zelf nog net niet donker genoeg, maar dit is de donkerste streep die ik ooit heb gehad, dus was al helemaal blij
Denk dat de knaller echt wel komt een deze dagen!! Ik heb me thermometer naast me bed liggen, op me vrije dag meet ik terwijl ik half slaap, maar wordt inmiddels wel om kwart over zeven wakker, hoezo biologische klok 😉 Vind het tempen toch een fijne bevestiging op de ovu testen
Ohhhhh na 3 x mooi een cyclus van 30 te hebben gehad. Ben ik nu na 24 al ongi. Ergens heel mooi want dan kunnen we gaan beginnen, maar wel ineens mijn zekerheid weg.