(Net) gestopt met de pil - club

Discussion in 'Algemene clubs' started by AmberS, Oct 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Grooot gelijk, je kan dat maar alvast duidelijk hebben!! Lekker hoor!

2. beebj

beebj Niet meer actief

Al onze opa's en oma's wonen ook bij ons in het dorp, dus ook handig. En stel er gebeurd onverhoopt iets waardoor we geen oppas hebben; wij hebben een eigen bedrijf, dus mijn man kan altijd vrij regelen. Ook op mijn werk zijn ze nooit moeilijk, dus ik denk hierin ook niet. En wie weet ga ik wel minder werken, haha, wie weet.

3. 3S3

3S3 Niet meer actief

Dat wordt aan de klus voor jou! ! :D

Succes! !!

4. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

Dec 26, 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    haiiiii ben ook pas op het forum..... woon samen met mn lieve vriend, waar ik vandaag mee in ondertrouw ga.... 17 april trouwen we
    allebei een zoon uit een eerdere relatie... hij een lief manneke van 2 en ik een lief manneke van bijna 5 jaar, op mijn verjaardag geboren, helaas wel met een geestelijke handicap en autisme waardoor hij niet verder zal ontwikkelen dan 10 maanden... hij kan bijv niet praten..... maar het liefste kind van de wereld....
    wij zijn met de kerst gestopt met de pil en eergisteren, gisteren en vandaag positieve kruidvattesten.... vaag lichte streepjes maar ze stonden er hihihi helaas gister bloeding gehad dus ik weet niet of mn ongesteldheid er nu door komt of niet :( als mag kom ik gezellig mee kletsen

5. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

Oct 23, 2013
    673
    0
    0
    Welkom en gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk.
    Spannend hoor allemaal!

6. XmoonlightX

Hmmm dit ging me iets te snel:$
    Dinsdag avond geklust, donderdagavond een positieve ovu test en weer geklusd, maar vanochtend al een temp verhoging... Zal mn ei snachts wel geweest zijn...ben benieuwd ...
    Net nog een ovu test gedaan ( niet met me ochtendurine maar erna) en die is al weer iets lichter..

Na ja we zullen zien.. Vorige ronde drie doosjes gebruikt om mn lh piek op te sporen zonder resultaat en nu na twee tesen.. Haha ... Om het makkelijk te houden ;)

Hopen op goede zaadjes van afgelopen dinsdagavond :D

7. SilverWolf

SilverWolf Actief lid

Oct 17, 2013
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Selientje, klinkt als een innesteling, helemaal omdat het zo kort is. Hoe lang ben je al met de pil gestopt? Ik had twee maanden na het stoppen ook een keer een menstruatie van maar 1 dag.

Moonlight, ziet er positief uit! Twee weken geduld nu.

Ovulatietest van vandaag is al bijna niet meer te zien. Ga er van uit dat ik hem gehad heb. En nu hopen dat het klussen voldoende was...

8. XmoonlightX

Zal duimen voor ons silverwolf:)

9. beebj

beebj Niet meer actief

Ik duim ook met jullie mee! :)

10. XmoonlightX

11. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

Dec 26, 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    vandaag dus in ondertrouw gegaan en ik hield deze test in handen..... 2e kerstdag gestopt met de pil

12. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

Oct 23, 2013
    673
    0
    0
    👍gefeliciteerd met jullie ondertrouw EN zwangrschap!!
    Helemaal top!!

13. SilverWolf

SilverWolf Actief lid

Oct 17, 2013
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!

14. 3S3

3S3 Niet meer actief

Gefeliciteerd! !!!

Moonlight en Silverwolf, spannend voor jullie!
    Ik hoop ook voor jullie van harte op positief nieuws over een tijdje!

15. beebj

beebj Niet meer actief

Gefeliciteerd Ramona1982!! Jullie ondertrouw is hierdoor nóg mooier geworden waarschijnlijk!!

Ik heb de laatste dagen veel last van urineverlies.
    Wat een vreselijk gevoel is dat.
    Bah.
    Ik wacht nog altijd op de mooie dingen van het zwanger zijn, hahahaha.

16. xSimone

xSimone Niet meer actief

Gefeliciteerd:) super.

17. SilverWolf

SilverWolf Actief lid

Oct 17, 2013
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, misschien ben ik me nu alweer gek aan het maken, maar moet het toch even delen. Heb net voor de grap de calculatie van zp ingevuld en de datum van de eisprong kwam overeen met de testen die ik heb gedaan. De calculator gaf ook aan dat de 24e dan de innesteling is geweest. En laat ik nou de donderdag en vrijdag soms last hebben gehad van m'n baarmoeder. Een soort hongergevoel, maar dan ter hoogte van je baarmoeder. Ben ik me nu dingen aan het verbeelden in de hoop dat? Wil niet te positief zijn en dan straks teleurgesteld worden...

18. XmoonlightX

Hoop het voor je silverwolf!!!
    Lastig te zeggen

19. beebj

beebj Niet meer actief

Voel me niet helemaal gerust. Vanochtend zat er heel donker bruin in m'n broekje toen ik opstond, waarvan ik dacht dat het opgedroogd bloed was. En toen ik geplast had, zat datzelfde in de wc en een slijmpropje.

Heb meteen gebeld naar m'n gynaecoloog. Hij zegt ook, misschien is het wel niks hoor. Maar hij snapt dat ik me ongerust maak. Mag om 17:20u langs komen.

Maak me echt zorgen. Mja. 'T kan ook gewoon opgehoopte afscheiding zijn en bloed komt ook vaker voor in de eerste 16 weken. Maar als ik het niet na laat kijken, loop ik er constant mee tot 5 februari.. Want dan zou ik terug moeten voor controle.

20. XmoonlightX

Wat een fijne gyn heb je!!
    Ben benieuwd!

Share This Page