Kan je beter zekerheid hebben, Beebj. Je zal echt niet de eerste zijn die ter controle nog eens langs wil komen.
We zijn gerust gesteld! Bloed tijdens een zwangerschap is eigenlijk niet normaal, maar het kan gelukkig geen kwaad. Hij snapte m'n ongerustheid wel. Heb een inwendige echo gehad en we hebben voor het eerst het hartje zien kloppen, super snel gaat het hartje te keer! Het hartje klopt al heel vroeg, normaal is dat pas bij 8 weken zichtbaar, maar dat is alleen maar goed. Ben nu 6 weken en 3 dagen. Over twee weken weer terug voor controle! Ik voelde me wel een zeikerd hoor, ben echt super blij met m'n gynaecoloog!
Ja, godzijdank wel, haha. Nu twee weken lekker laten groeien en dan hopelijk het hartje kunnen horen.
Gelukkig beebj! ! Komt allemaal goed, kunt helaas niks anders dan afwachten. .. Maar zeker wel fijn dat het er allemaal goed uit zag!
Gelukkig! Maar hij klopt niet vroeg hoor want bij 6 weken begint het hartje te kloppen! Die van mij klopte ook al bij 6,1! Is normaa maar mooi. Nieuws lekker gerust
Fijn nieuws Beebj! Meiden, de gek-maak-periode is weer begonnen. NOD is 2-2. Probeer er niet op te letten, maar vandaag al meer moeten plassen dan normaal, soms wat misselijk, moe, maar net ook heel licht bloedverlies gehad. Als ik morgen ongesteld zou worden, zou dat 10 dagen na de positieve ovu-test zijn en zou ik deze maand een ronde hebben van 32 dagen (en gezien de vorige 2 keer is dat kort). Maar als ik niet ongesteld wordt, zou dat dan positief nieuws zijn? Ik word gek van mezelf!
Silverwolf!, hoop zo dat het innestellingsbloed is!!! *duim,duim.* Maar als je zeker weet dat je tien dagen geleden je ei gehad hebt, vrees ik dat je ongi begint..we gasn heeeeeel hard duimen!!
Wij zijn gisteravond naar onze opa's en oma's geweest om het te vertellen. Daarna de rest van de familie, kennissen en vrienden een sms'je gestuurd. En het vanochtend op fb gezet. Het is nu dus officieel bekend
Jaa, alleen maar positieve reactie's! Vooral mijn opa en oma (de ouders van mijn moeder). Zij vinden jong ouders worden belangrijk (ik ben 21 en mijn man is 25 als ik beval). Zodat het kindje later nog veel aan z'n ouders heeft. Ik vind het heel persoonlijk wanneer je het bekend maakt. Ze zeggen dat bij 12 weken het ergste gevaar voorbij is, maar in principe ben je nooit 100% veilig. Er kan altijd nog iets mis gaan. Zelfs tijdens de bevalling. Alhoewel we daar niet van uit gaan natuurlijk! Normaal is het hartje pas zichtbaar vanaf 8 weken, bij ons kindje al bij 6 weken; des te beter natuurlijk! Mijn gynaecoloog zegt, zodra het hartje goed klopt, het meeste gevaar voorbij is. Dus vandaar Maar zoals ik al zei, is ook heel persoonlijk natuurlijk.
Ik duim heel hard voor je! We lopen deze cyclus bijna gelijk. Mijn nod is 1-2. Spannend hoor. Hoop dat het bloedverlies is gestopt, duim voor een innestelingsbloeding. Ik heb al wat bruinverlies gehad, meestal niet een goed teken...
Zoals ik al zij het hartje hoort bij 6 weken al te kloppen, zoek maar is op. Deed het bij mij ook. En toen in gevraagd had om een vroegtijdige echo vanwege bloedverlies moest t bij 6 weken omdat t hartje dan klopte en bij 5 weken niet. En mijn verloskundige zegt bij de echo's, het hartje kan niet mooi kloppen het klopt of het klopt niet. Als due klopt zit het goed en als die niet mooi zou kloppen rond due tijd voor de 3 maanden gaat het toch wel fout.
Het is inderdaad persoonlijk wanneer je t verteld. Ik persoonlijk vind het wel erg vroeg om het bij 6 weken al op fb te zetten en vrienden te vertellen. Wij hebben het bij 6 weken pas aan onze ouders, broers zussen en opa's en oma's verteld. Pas bij de 3 maanden echo op fb en vrienden... in die tijd zit je zo in onzekerheid, natuurlijk het kan altijd mis gaan, maar voor de 3 maanden is het toch wel heel riskant!
Zeker waar! Maar de kans voor de 12 weken is wel aanzienlijk hoger dan na de 12 weken...ach ieder moet doen waar ze zich goed bij voelt.. Bij mij zie je het in ieder geval niet voor de 12 weken op FB zien.. Trouwens bij de 12 weken zal ik pas beginnen om het vrienden te vertellen, dus nee fb id niet het eerste waar ik het op zou zetten ..
Beebj, ergens wel fijn dat je het verteld hebt. Ik heb ooit gehoord dat tegenwoordig het niet meer noodzakelijk is om tot 12 weken te wachten, dus waarom niet gelijk delen? Als het dan misgaat, weet iedereen wel wat er met je aan de hand is. Zou het zelf alleen neit op FB zetten, omdat dit wel erg openbaar is. Moonlight, is bij dat kleine beetje gebleven, dus nog niets aan de hand. Vanmorgen was ik niet lekker. Weet niet of het echt als misselijkheid was, omdat ik bang ben dat ik het me inbeeld. Teyla, ik dacht altijd dat je zo'n 9 dagen voor je nod een innesteling zou hebben. Toen heb ik ook steken gevoeld. Geen idee waar het bloed vandaan kwam. Vandaag geen tijd gehad om naar de winkel te gaan, dus morgenavond test halen. Ik wil hem 's morgens doen en twijfel nog even of ik hem dan vrijdag doe (2 dagen voor NOD) of zaterdag. Ik haat het wachtbankje...
Is ook heel persoonlijk! Wat je zegt over jong ouders worden zodat je kind(eren) later nog veel aan de ouders hebben vind ik een beetje vreemde gedachte. Het ligt er maar net aan hoe actief je jezelf voelt, leeftijd zegt echt niets.. Mijn ouders waren ook jong ouders geworden, helaas is mijn vader onverwachts overleden toen ik 9 jaar was, dus helaas geen garantie dat je lang van ouders kunt genieten. Hoop het natuurlijk wel voor iedereen omdat je dat uiteraard niemand toewenst.