(Net) gestopt met de pil - club

Discussion in 'Algemene clubs' started by AmberS, Oct 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Je houdt het wel spannend silverwolf :)

2. SilverWolf

SilverWolf Actief lid

Oct 17, 2013
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha, nou ben er ook niet zo blij mee, hoor Moonlight!

3. XmoonlightX

4. 3S3

3S3 Niet meer actief

Spannend Silverwolf, ik hoop mee voor je!!

5. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

Jan 20, 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames!

Ik zou ook graag mee willen kletsen!

Ik ben een maand gestopt met de pil, Heb eerst een onttrekkings bloeding gehad en ben nu aan het wachten op menstruatie, als mijn cyclus 28 dagen is zou ik vandaag of morgen de rode duivels moeten krijgen. Maar het is eerst maar afwachten of ik wel een cyclus van 28 dagen heb.

Het zijn 94 pagina's op dit topic dus ik heb lang niet alles gelezen, maar ben zeer benieuwd naar anderen dus ik lees graag gezellig mee ?

Xxx

6. beebj

beebj Niet meer actief

Als ik het zo lees, ben ik dus maar een vreemd geval.

Wij zitten totaal niet in onzekerheid. Gaan er van uit dat alles goed zal gaan. Anders loop je alleen maar jezelf gek te maken. Natuurlijk klopt het hartje of klopt het niet, maar als ik het mooi vind kloppen, mag ik dat toch zeggen?! Dat het hartje bij 6 weken MOET kloppen is niet waar. Het is het beste, maar niet vanzelfsprekend. Kennissen van ons hebben het vandaag voor het eerst gehoord en zij is al 15 weken!! En ook hun kindje is tot op heden gezond. En natuurlijk ben je je zo fit als je je zelf voelt, maar leeftijd speelt toch wel een rol. Mijn oom is op z'n 46e papa geworden en die heeft toch een heel andere manier van opvoeden merken wij binnen de familie. Natuurlijk heb je geen garantie, maar heb je dat tegenwoordig nog wel ergens op in het leven? Volgens mij alleen op winkel aankopen.... Wanneer je het verteld, is heel persoonlijk. Wij wisten het al bij drie weken, toen onze ouders ingelicht. En nu bij 7 weken de rest van de familie. Onze keus dacht ik toch..................

7. beebj

beebj Niet meer actief

En sowieso is mijn FB heel erg afgeschermd qua privacy, vanwege ons bedrijf enz. En echo's plaatsen op FB vind ik weer totaal niks. Dat is heel persoonlijk vind ik en als iemand interesse heeft, komt diegene wel langs. Maar ook dat is persoonlijk.

8. XmoonlightX

wannabemamma welkom!! Haha zou ook inderdaad niet alles terug lezen hoor, we zijn al even aan het kletsen hier..maar sluit je maar gewoon aan, gezellig!! Inmiddels zijn er al een paar zwanger, maar ook een paar die nog druk bezig zijn ;)

beebje tuurlijk moet je doen waar jij je goed bij voelt..maar iedereen geeft gewoon ook zn eigen voorkeur aan hier, logisch toch :)
    En qua opvoeding, ach ook daar doet iedereen wat hij of zij het beste vind en dat is niet bij iedereen gelijk...ach anders is het ook zo saai op de wereld ;)

9. 3S3

3S3 Niet meer actief

Ik vind jou zeker geen vreemd geval!
    Dat zou ik pas kunnen oordelen als ik je zou kennen.
    Ik persoonlijk vind 46 jaar ook te oud om nog aan kinderen te beginnen, niet qua opvoeding, want daar kan iemand van die leeftijd net zo goed in zijn als een jonger iemand. Maar om het feit dat je rond die leeftijd meestal al opa of oma zal worden.
    Ik vind tussen de 20 en 30 de "beste" leeftijd, maar kan me voorstellen dat als iemand op vroege leeftijd begonnen is en al die tijd een zwangerschap uit bleef je nog door gaat tot een bepaalde leeftijd in de hoop dat het alsnog lukt.

Je moet gewoon lekker doen waar jij je het beste bij voelt, ook al geven wij of andere mensen wat commentaar, jouw leven, jouw keuzes!
    Op een forum komt ook alles anders over, ik bedoel het goed en Simone denk ik ook!

10. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

Jan 13, 2014
    3,648
    305
    83
    Hoi, ik wil ook wel graag meebabbelen :)

Ben 25 jaar, 5 jaar samen met mijn man waarvan we 4 maanden getrouwd zijn.. Pas een huis gekocht waar we eind februari de sleutel van krijgen.. Overmorgen slik ik mijn laatste pil, allemaal leuke dingen om naar uit te kijken dus!

Succes allemaal en proficiat aan degenen die al zwanger zijn!

11. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

Jan 20, 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh wat leuk! Allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap!

Hier nog geen teken van menstruatie. Hopelijk komt t snel ! Dan weet ik mijn cyclus, lijkt me haast onmogelijk om nu al in verwachting te zijn.( ondanks dat er wel een Ini mini beetje hoop is dat het snel gaat natuurlijk!)

12. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

Jan 20, 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw, ik voel me nu wel een beetje dom, ik denk eens terug aan wanneer ik de onttrekkingen bloeding had, ik moet nog een week wachten als ik op 28 dagen zit!

Komt omdat ik eergisteren en gisteren al wat krampjes kreeg die ik normaal krijg als het er aan komt,

Sjah, ik gooi het maar op het blond zijn :p

13. xSimone

xSimone Niet meer actief

Dit klinkt wel erg vijandelijk Beebj, wij geven alleen onze mening?
    Waarom moet je jezelf zo enorm verdedigen? Twijfel je ergens over ofzo? Je hoeft niet zo aanvallend te reageren. We zeggen toch "ieder zijn eigen keus en beslissingen"? Maar wij geven die ook gewoon op onze manier dan hoef je nog niet zo aanvallend te reageren waarom zo jezelf verdedigen?

14. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik bedoel het zeker goed! Beebj moet net als ons en anderen zelf beslissen hoe ze haar leven in deelt en wanneer en wat ze allemaal zegt tegen wie en hoe. Maar ik geef gewoon mijn eigen mening en de manier hoe ik en mijn vriend het hebben aangepakt! Tuurlijk ben jij beebj geen vreemd geval, dat kan ik inderdaad ook pas beoordelen als ik je ken dat kan ik nu niet doen. Ik en net als alle andere "denk ik" bedoelen het niet verkeerd, we geven gewoon onze mening hoe wij vinden en doen. Maar jij beebj moet gewoon lekker doen wat goed voor jou voelt! En dan hoef je niet met anderen rekening te houden gewoon doen wat goed voor jezelf voelt.

15. xSimone

xSimone Niet meer actief

Welkom! En ik hoop voor jou dat je menstruatie uitblijft en je zwanger bent! Ik ben ook in de eerste ronde al zwanger geworden, na mijn onttrekkingsbloeding direct zwanger heb geen eigen menstruatie gezien! Good luck!

16. xSimone

xSimone Niet meer actief

Die krampjes zijn natuurlijk helemaal normaal! Je cyclus is in de war door dat je ineens stopt met de pil! Had ik ook... succes met alles, en hopelijk gebeurd het net als bij mij, razend snel! :D Succes

17. SilverWolf

SilverWolf Actief lid

Oct 17, 2013
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom wannabemamma! Hoe bedoel je dat je normaal krampjes kreeg? Was dat met of zonder de pil? Bij mij maakte dat wel verschil namelijk. En daarnaast kan het ook zo zijn dat je menstruatie nog even van slag is (zie mijn cyclus), dus probeer rustig aan te doen en te genieten van het klussen ;)

En ook welkom Rainbow! Wel leuk: ik ben ook 25, ondertussen alweer 7 maanden getrouw en 7 jaar samen. Waarom stop je niet gelijk met de pil?

Het vervelende van internet is dat soms goed bedoelde opmerkingen verkeerd worden geïnterpreteerd. Ik denk dat hier niemand zit die een ander wil beledigen of haar gedachten wil opdringen bij een ander. Het is een forum waar we onze kennis, maar ook meningen delen. Ik heb het niet op zo'n manier gelezen dat iemand zich beledigd voelt of moet voelen, maar kan me voorstellen dat sommige opmerkingen verkeerd over komen. Ieder zijn mening, toch?

18. XmoonlightX

Welkom Rainbow!
    Ach gelukkig heeft ieder zijn eigen mening, laten we deze vooral respecteren...
    Gelukkig deel ik in ieder geval niet de mening dat je kinderen moet krijgen tussen de 20 en 30 jaar, want anders had ik nu geen kinderen meer kunnen krijgen ;) :D
    Ik moest wel eerst een vent hebben , haha..
    Nee hoor, ik heb eerst heerlijk gestudeerd en de wereld gezien en nu is het tijd om serieuzer te worden .....;)

19. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

Jan 20, 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik kan de naam even niet quoten zit op mijn mobiel sorry!

Wat fijn dat het bij super snel ging ! Ik hoop het natuurlijk ook, maar ik hou er ook rekening mee dat het een jaar kan gaan duren. Zoals vele dames zal ik ook gedult moeten hebben. ( wat moeilijk is ! Net gestopt met de pil en hoop je gelijk dat t raak is !)

Nou, hoe moet ik het uitleggen, het was heel even een krampje , dat ik dacht , nu ga ik menstrueren, maar het was ook zomaar weer weg, vandaag ook heel even gehad. Ik denk inderdaad dat mijn lichaam wat van slag
    Trekkend gevoel in liezen, en pijnlijke tepels, woensdag ineens een hrel velle steek in mijn borst. Ik vermoed dat. Mijn lichaam gewoon bezig is met Ontpillen.

Hebben jullie veel last gehad van ontpillen ??

20. SilverWolf

SilverWolf Actief lid

Oct 17, 2013
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wannabemamma, ik heb erg veel last gehad van het ontpillen. Met name omdat mijn cyclus niet regelmatig was, had ik steeds het idee zwanger te zijn: kramp, misselijk, hoofdpijn. Heel vervelend. Het is nu (na zes maanden) eindelijk tot rust gekomen. Alleen een regelmatige cyclus nog niet.

Share This Page