Oo, dat lijkt me heel vervelend! Je lichaam houd je dan als het ware gewoon voor de gek, wel fijn dat je nu dan geen klachten meer hebt. Had je voor de pil dan wel een regelmatig cyclus ?
Hier veel last van stemming wisselen, al hoewel ik dat bij een bepaalde pil soort ook erg had.. Vder hier ook een onregelmatige cyclus, maar aan de andere kant is er ook weer een regelmaat in te herkennen. Kort wisselt met langer af ...
Oh, ja dat ken ik ook, ik heb een tijd de yasmin pil geslikt toen waren de mensen om me heen niet blij met mij, was zo shagerijnig! Maar heb nog niet gemerkt dat ik nu egt anders ben . Ja ik zie het bij je handtekening inderdaad, dat is hier nog afwachten, ik was wel altijd regelmatig. Nog geen symptomen die wijzen op een zwangerschap op het moment bij jou ?
Grappig ik kreeg juist de yasmin omdat ik bij de microgynon heftige klachten had Tja mn borsten zijn wel gevoeliger dan bij de vorige keren, toen had ik er nauwelijks last van, maar verder niet echt... Maar ja kan ook pas over acht dagen testen.
Oh kijk eens aan, een leeftijdsgenoot Omdat we pas wilden beginnen aan kinderen als we wisten wanneer we in ons huis kunnen.. En omdat ik mijn strips wou opmaken, heb het al kunnen fixen dat ik eentje minder neem, normaal stopte is pas 21 februari maar 't is dus vervroegd tot zaterdag Bedankt allemaal voor het welkom
Ja helaas wel ja, maar ga er niet van uit hoor, want ik had binnen twee dagen al een positieve ovu test en niet heel veel geklust 😉
Maar meestal als je er niet veel mee bezig bent worden de meeste dames zwanger toch of zeg ik nu een fabel ?
Hahaha, dat scheelt toch weer wat dagen Wannabemamma, geen idee hoe mijn cyclus precies was. Is ondertussen alweer zo'n 6 jaar geleden en hield het toen niet zo bij
Fabel Ik las ergens op het forum dat een gyn had gezegd: dat als je er veel mee bezig bent, dat ze heus niet de verkeerde kant op zwemmen Het beïnvloed dus niet de bevruchting... Wel is het denk ik zo, dat je misschien wat meer ontspannen bent...en dus relaxer.dus je kan misschien dingen beter aan
Oke, ja logisch, eigenlijk meer mee bezig als je egt een kindje wilt he. Mijn moeder leerde mij om een tekentje bij de datum in mijn agenda te zetten dat ik ongesteld werd. Zodat ik wist hoe lang er steeds tussen zat, en me dan kon voorbereiden met maandverband Enz. In de tas! Zo weet ik dat ik ondanks een aantal jaren wel regelmatig was haha Nee nu je dat zegt klinkt het inderdaad wel logisch dat het een fabel is haha. Nou ja, toch is er wat hoop als er wel geklust is toch! Hoe lang leven zaadjes nou precies eigenlijk in de baarmoeder ?
Dat zeggen ze inderdaad maar is wel een fabel hoor! Ik was er echt ontzettend druk mee helemaal in de stress want stel het duurt wel vet lang ik wil zo graag... maar was direct na pil zwanger! Dusss fabel
Volgens mij 4 tot 5 dagen? Maar ze worden per dag minder actief, dus het is het beste om om de dag te klussen rond je eisprong!
Ik denk ook een fabel, hoewel ik er afgelopen ronde toch wat minder mee bezig was dan de rondes ervoor ... Afgelopen ronde veel minder geklust door overlijden van familielid, kerst, nieuwjaar, feestjes, enz. Had het dan ook echt niet verwacht dit keer. Ik denk dat het er maar net aan ligt hoe lang je lichaam ervoor nodig heeft om te ontpillen en hoe snel je lichaam er klaar voor is. Bij de een is dat meteen, bij een ander na een paar maanden of langer. Ik ben de afgelopen tijd een en al stress, maar toch gelukt op een of andere manier. Denk wel dat ontspannen zijn veel beter werkt, maar het zegt blijkbaar niet altijd alles...
Nee nee begrijp me niet verkeerd, sorry als het zo over kwam! Ik bedoelde dat ik dat een mooie leeftijd vind, ergens daartussen. Ik zou zelf ook doorgaan tot een bepaalde leeftijd als het voor mijn 30e niet gelukt was, ik denk tot een jaar of 35 à 40, maar dat is ook ieder voor zich natuurlijk! Voel je niet aangesproken hoor, ik bedoelde ermee te zeggen dat ik persoonlijk na mijn 40e niet meer zou willen ivm eventuele afwijkingen bij kind wat dan aanzienlijk groter wordt + dat ik mezelf dan te oud zou vinden om nog moeder te worden. Hoop niet dat ik je beledig, hoe oud ben je als ik vragen mag?