@Behappy: mijn vriend zit in de bouw. Wat hij precies doet weet ik niet, maar ze zitten veel met heien en heistellingen opzetten en noem maar op
Hoi Pankoeke, Welkom! Gezellig! In de 2e ronde, ook net bezig dus! Zitten hier trouwens wel veel Gelderlanders & Zelfstandig ondernemers haha Het zit in de lucht (A) Even een vraag: Misschien een beetje stom, maar dat je na het klussen met je benen om hoog gaat liggen zodat het sperma binnen blijft, dat hoef niet had ik ergens gelezen. Maar ik was redelijk snel opgestaan, en t voelt bij mij dan alsof alles er weer uit loopt! Is het echt beter om even te blijven liggen? Ben namelijk gewend van eerst dat ik na t klussen gelijk naar de WC ga, en ga douchen. Of misschien is t helemaal niet belangrijk, omdat het toch al dieper naar binnen is. Weten jullie dat?!?!
Nog even: Heb net ovulatietesten besteld via sensitest.nl Kon het niet laten 6 testen voor 6,99 Ik wilde ook wel naar de kruitvat, maar aangezien ik een eigen winkel heb, en de meeste mijn gezicht wel kennen, zien ze me daar straks in de rij staan met ovu. testen haha! Dus toch maar online..
wat een gezellige drukte hier!leuk om te lezen na een lange werkdag Hier alles rustig, en tja qua symptomen zijn ze echt? Of zit het tussen me oren haha
Dat is wel heel enthousiast amber ik gebruik op m'n ipad de mama apps, zijn 35 apps in een, kan je alles op uitrekenen
Pankoeke, welkom! Merk wel dat doordat ik hier veel heb gelezen er zelf nog meer mee bezig ben. Weet niet of dat een goed of slecht teken is, haha. Ben nu veel alerter op dingen. Wat ik dacht ergens te hebben gelezen is dat je het beste nog 10 minuten kan blijven liggen na het klussen. Benen omhoog hoeft niet per se. Hier erg ongeduldig. Wil dit weekend gaan testen als er nog geen ongesteldheid te bekennen is. Zit dan op dag 33 na de laatste keer. Dacht vanmiddag echt dat ik ongesteld werd. Stond met twee collega's te praten en ik voelde gewoon iets "lopen". Gelijk door naar de wc, maar bleek alleen vaginaal vocht te zijn. Heel raar. Iemand anders daar ook wel eens last van gehad?
@SilverWolf Spannend zeg! Maar inprincipe heb je daarvoor 2 korte cyclussen gehad, dus misschien goed nieuws... ??
Hai. Ben Simone 19 jaar, me vriend is 24. Wonen half jaar ofzo samen. Gisteravond laatste pil gehad, rond zondag zal mijn eerste dag van mijn laatste pil ongesteldheid zijn! Gaan dan voor ons eerste kindje, hopelijk wordt ik snel zwanger... Hihi Lijkt me gezellig om te kletsen hier en elkaar tips en tops te geven!
Heb even een vraagje wat niks met Zwangerschaps te maken heeft. Maar jullie hebben onderaan allemaal zo'n tekstje staan (zolang zwanger, of gestopt met dr pil), waar vullen jullie dit in? Liefs!
Ik kan daar alleen maar van die plaatjes enzo vinden die je in kan voegen.. Maar jij hebt bijvoorbeeld staan "we gaan voor ons derde kindje", hoe moet ik dat doen dan?
Hahaha een brusje staat voor Broertje of Zusje Welkom gezellig dat je mee kletst ! Ook een jonge moeder of iedergeval aanstaande moeder ! Succes hopelijk is t snel raa Als.je naar gebruikersinstellingen gaat -> handtekening wijzigen Dan kun je daar tekst of een banner plaatsen
Gevonden Het is van jullie dus ook een bewuste keuze om jong mama (ouders) te worden. Ik ben ook 19, en mijn vriend ook 24? Kom je toevallig ook nog uit Gelderland? Hihi.. de meeste hier wel. Hoe staat jou famillie er tegen over? Liefs!
De tijd vliegt ineens! Laatst dacht ik nog: hmm 6 november kan ik pas testen volgens mijn laatste cyclus.. Leek een eeuwigheid te duren maar nu.. Ik ga sowieso volgende week woensdag alvast testen, nog maar 5 dagen!! Sorry moest het ff kwijt
Hahaha, nee uit Friesland! Nou geen idee hoe ze er tegenover staan we houden het nog geheim, en me ouders willen wel opa en oma worden, maar denk eerder nog van me zus omdat hun langer samen zijn (wij nog erg kort als je het zo bekijkt, maar lijkt veeeeeeel langer!) en omdat je zus en haar vriend ouder zijn als ons. Me schoonfamilie is al oate geworden van je vriend zn broer, hun waren ook veeeeeeel langer samen als ons en ouder. Maar als het eenmaal raak is en het gaat goed en ze krijgen een klein kind, zijn ze vast ook wel weer blij, maar ben wel beetje bang coördinator hun eerste reactie. Denk eerst dat ze het te snel vinden, omdat we nog niet heel erg lang samen zijn, en dat ik miss te jong ben, maar wij hebben het er heel veel over gehad en goed besloten, we willen dit echt heel graag! En jouwe?