Andere dagen leek hij iets dikker, heb vandaag erg weinig gegeten maar je ziet iig wel me zwangere buikje!vooral omdat ik erg dun ben van mezelf en je nu duidelijk t verschil ziet.
dat zijn toch signalen waarvan je gaat denken hè! Ik hoop zo voor je dat het zo mag zijn! Nou ik merk wel dingen, maar ik denk dat ik aan het ontpillen ben, Steekjes in buik, en trekkend gevoel in liezen, en vreemde was dat ik vorige week het gevoel kreeg ongi te worden, toen had ik Ong. 2 à 3 dagen heel even een krampje gevoelt 1 x per dag. ( vandaar mijn vergissing dat ik al dacht ongi te moeten worden ha ) Ik wacht jou bericht met spanning af! Het klinkt in ieder geval goed, nu hopen dat het ook waar mag zijn!
Al goed te zien hoor simone 😉 .. Tja denk toch dat ik over een paar dagen ongi wordt, maar je weet het niet....vreselijk dat wachten haha.. Ben ook benieuwd naar jou !!
Amber! ! We hebben jou gemist! Dankje meid, ik hoop voor jou ook raak deze ronde! Ik hou jullie allemaal in de gaten Mooi buikje Simone! ! Mijne is ook al wat opgezet, maar komt door vocht in je buik door het groeien van de baarmoeder las ik...
Haha Ik ben er weer! Ik hoop t ook, we gaan t allemaal zien! Ik gun mezelf de tijd... Inderdaad al een klein buikje simone, leuk!!
Dank jullie wel! Ben er ook erg blij mee.. mag van mij nu snel dik gaan worden hihi ! ♡ Ik kan niet wachten tot ik me kleine wondertje voel bewegen! ♡ En ik kan niet wachten tot ik weet of het een jongen of een meisje wordt.. we wouden het weten maar voor de rest geheim houden, maar dat gaat mij denk ik niet lukken. Ik wil dan dat iedereen het weet! Hihi. Willen jullie allemaal weten wat het wordt of niet?
Donderdag verloskundige. 9.15 uur. Zal me benieuwen hopelijk het hartje horen! Lijkt me zo mooi. Kan wel huilen soms als ik aan zulke dingen denk of als ik al die baby spulletjes zie. E.d. ik heb op me verjaardag allerlei spullen gekregen voor de kleine ! Super schattig. Hopelijk blijft alles goed gaan in me zwangerschap en is er niks mis net de kleine of gaat het ooit nog fout!
Leuk Simone, geniet ervan donderdag!! Weet je dan het geslacht al? Ligt eraan hoe ie ligt zeker? Heb je enige voorkeur? Ik zie dat het bij jou in ronde 1 al raak was, das een meevaller Ik zou graag het geslacht willen weten ja, ben te nieuwsgierig
Zou wel willen dat ik donderdag het geslacht al kon weten! Ben zo nieuwsgierig. bijna Iedereen denkt dat ik een meisje krijg.
Geslacht kun je rond 16 weken al met redelijke zekerheid zien. Vanaf ongeveer 14 weken kan je het geslacht soms al zien, maar dan bestaat de kans dus ook dat het nog niet goed zichtbaar is. Vanaf 17 weken is bijna altijd goed zichtbaar of je een jongen of een meisje krijgt.
Moonlight, innesteling op 9 dpo kan volgens mij wel. Hoop het voor je! Had je ergens last van. Amber, welcome back! Goed van je dat je het even hebt losgelaten. Hoe voel je je nu? Simone, mooi buikje! Vanmorgen weer opnieuw getest en opnieuw negatief. Maar was best wel misselijk vanmorgen. Net bij het afvegen licht bloedverlies. Ik weet het even niet meer... Lichaam zegt wel zwanger, maar ben ergens bang dat van de week alsnog de rode periode aanbreekt. Ik snap er gewoon niets van. Heb geen duidelijke positieve ovulatietest gehad, maar o.b.v. cervixslijm en donker wordende ovulatietesten ging ik uit van 19-1. Heb nog doorgetest tot 31-1: werd eerst lichter en daarna weer iets donkerder, maar cervixslijm was er al niet meer (en mijn ovulatietesten waren op). Vind dit gewoon echt niet meer leuk. Vanmorgen ook even tranen. Zit nu alweer op dag 38 van de cyclus, dus zou betekenen weer een lange ronde, maar geen idee wanneer die eisprong ooit is geweest. Hoe lang kan de lutheale fase maximaal zijn? Ben nu uitgegaan van 14 dagen, maar misschien dus (veel) langer? Begin nu zelfs een beetje te panieken door het lichte bloedverlies. Hoe kan het dat het gewoon maar niet lukt, terwijl we toch echt ons best doen? Sorry voor het emo-bericht, maar hoop dat jullie het kunnen begrijpen
Ja dat is zo had ik ook gelezen, maar ik wil niet dat het een twijfel wordt zeg maar. En met 20 weken gaat t voornamelijk over medische controle dusja. We zullen wel zienn, als t goed is kan de verloskundige donderdag een afspraak maken voor mij voor de 20 weken echo. Nog 6 weken! Maja misschjen laat ie me ook wel eerder gaan... we zullen zien! Zo spannend.
Spannend. Ik heb ook nooit positieve ovu testen gedaan, heb dr 3 of 4 gedaan toen gestopt dua dat zegt niks! Je kan alsnog zwanger zijn, misschien is je cyclus langer als 28 dagen dus geeft ie bij 28 dsgen geen positieve test heb ik mij weten te laten vertellen. Als jou cyclus 40 dagen is duurt t nog wel even! Wacht het even af einde van de week nog geen menstruatie? Doe daj nog eens een test! Wie weet meid. En hoelang ben je nual bezig? Misschien langs de huisarts? Knuff
Simone ik hou je berichtjes in de gaten! Ben benieuwd! Morgen ben ik op 28 dagen van de 1e ronde, geen tekenen tot nu toe dat ik ongi zal worden, afwachten of ik een normaal cyclus zal hebben! Moonlight hoe is het daar? Al meer tekenen van misschien een zwangerschap ? Het klonk veel belovend ?
Vanmorgen gestest, was negatief..maar ja nod is ook pas vrijdag Hoge temp blijft tot nu toe houden en ook de misselijkheid en het geen trek hebben in eten zet nog steeds door..dus nog even afwachten! Hey bah silverwolf!! Dikke knuffel!! Ik weet dat je er op tegen bent, maar misschien toch de volgende ronde temperaturen?? Mocht je toch over een tijd naar de gyn worden door gestuurd, heb je maar alvast temp kaartjes, anders moet je weer drie maanden wachten....en voor wat nu belangrijk is ,dat je zicht krijgt of je daadwerkelijk een eisprong hebt!! Nogmaals dikke knuf en ik hoop dat je ongi niet doorzet... Volgens mij is lutale fase tussen de tien en achttien dagen Hier ook nog steedd op het wachtbankje
In België kun je al met 13 weken een geslachtsbepaling laten doen, kost wel geld. Ik ga in iedergeval niet naar België en wacht ook gewoon de 20 weken echo af wat het wordt, daarna toch nog ongeveer 20 weken de tijd om blauw of roze te shoppen